Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Będzie informacja pasażerska na linii 93 Trzebinia – Czechowice

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Data publikacji:
14-07-2023
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Będzie informacja pasażerska na linii 93 Trzebinia – Czechowice
fot. PKP PLKLCS Czechowice Dziedzice
PKP PLK zamierza wyposażyć linię 93 między Trzebinią a Czechowicami Dziedzicami w system dynamicznej informacji pasażerskiej. Oferty w przetargu na jego zaprojektowanie i wykonanie można składać do 17 sierpnia. Inwestycja będzie dopełnieniem modernizacji linii, współfinansowanej przez Unię Europejską.

Urządzenia wchodzące w skład systemu dynamicznej informacji pasażerskiej oraz monitoringu wizyjnego mają być zamontowane na 11 stacjach i przystankach: Chrzanów Śródmieście, Chrzanów, Chełmek, Libiąż, Gorzów Chrzanowski, Oświęcim (ale bez peronu przy nowym dworcu), Brzeszcze, Brzeszcze Jawiszowice, Jawiszowice Jaźnik, Kaniów i Dankowice. Na stacji Czechowice Dziedzice SDIP już istnieje – jego montaż był częścią modernizacji, rozpoczętej w roku 2021.

We wszystkich wymienionych lokalizacjach perony są już przebudowane (linię zmodernizowano w latach 2019-2023) i wyposażone w kanalizację kablową, jednak zakres zamówienia obejmuje też jej „budowę, przebudowę, rozbudowę, modyfikację lub udrożnienie”. Działają też urządzenia nagłośnieniowe PKP Telkol, które mają zostać zdemontowane i przekazane właścicielowi.

Zadaniem wykonawcy będzie budowa słupów i innych konstrukcji wsporczych dla wyświetlaczy, głośników i czujników ruchu pociągów, a następnie – zabudowa na nich właściwych urządzeń i doprowadzenie zasilania. Mają one być połączone kablami miedzianymi oraz światłowodowymi. Wykonawca będzie też musiał zabudować we własnym zakresie szafy dystrybucyjne, wyposażone w system sygnalizacji włamania. W razie zaniku zasilania system monitoringu – dzięki systemowi UPS – ma działać jeszcze przez co najmniej 15 minut.

Pulpity mikrofonowe powinny zostać zamontowane w nastawniach poszczególnych stacji oraz w LCS Czechowice Dziedzice. Istniejący już system rozgłoszeniowy w Oświęcimiu ma być zmodyfikowany tak, by zapowiedzi dla całej stacji można było nadawać z jednego stanowiska operatorskiego.

Jedynym kryterium udzielenia zamówienia jest cena brutto. PKP PLK wymaga, by koncepcja projektowa była gotowa w ciągu 35 dni od podpisania umowy. Projektowanie na jej podstawie ma trwać zaledwie tydzień. Na wykonanie całego zamówienia, wraz ze szkoleniem personelu i odbiorami, przewidziano 12 miesięcy. Okres gwarancji ma trwać co najmniej 5 lat.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij