NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

LHS sprzedaje zmodernizowane lokomotywy

| Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 27.01.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-01-27 11:44:15 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
No cóż, sprzedaż nowych lokomotyw - głupota. Przetarg na NA z wymianą silników na Kołomzawod 12CzN26/26 lub GE 7FDL 12EFI i mogą wracać do żywych.
2015-01-27 12:57:07 Autor: KGHM
---.free.aero2.net.pl
Od dawna wiadomo, że kupi Pol-Miedź Trans.
2015-01-27 14:01:15 Autor: ChrzanowskiFablok
---.tktelekom.pl
Zanim upadł Fablok lokomotyw tej serii wyprodukowano sześć. Dwie wziął LHS, a cztery wspomniana przez @KGHM Pol-Miedź.

Dla LHS-u, który jeździ głównie 311D i ST44 z silnikiem z Kołomny te dwie sztuki muszą być jak drzazga w d***.

Aż się dziwię, że już dawno ich nie sprzedali, a Pol-Miedź nie kupiła.
2015-01-27 18:55:44 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Najpierw zamawiają, a później sprzedają.
2015-01-27 20:24:56 Autor: CiemnyLHS
---.toya.net.pl

CiemnyLHS
Jak ktoś jest ciekaw o czym mowa:
http://lhs.pl/galeria/ST44-300x/

To są loki, które były na LHS zanim Newag zrobił swoją udaną modernizację na ST40s.
2015-01-28 09:04:08 Autor: jacus
---.158.218.16.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tak pmt kupi i powiekszy kolekcje starannie utrzymywanych i zarzadzanych zlomow
2015-01-28 10:36:30 Autor: peron7
---.play-internet.pl
całkiem fajna malatura
2015-01-28 18:43:59 Autor: ChrzanowskiFablok
---.tktelekom.pl
@peron7

Osobiście bardziej podoba mi się malatura ST40s :)
2015-02-03 09:58:55 Autor: sent
---.net.tauron-pe.pl
Redakcjo!
Pytam dlaczego nie napiszecie ani słowa o tym co wyprawia syndyk z Pierwszą Fabryką Lokomotyw w Polsce FABLOK z Chrzanowa (rok zał. 1919) wkoło tylko Newag i Pesa, tymczasem ta blisko 100 letnia zasłużona dla polskich kolei fabryka dogorywa po cichu bo media milczą, społeczeństwo nic nie wie!!!!
2015-02-07 09:44:32 Autor: n2
---.res.pl
Czy to kwestia innych czasów czy LHS jest rozsądniejszy (albo mniej zawistny) od PKP?
O czym mówię? O złomowaniu świeżo zmodernizowanej stonki jako nietypowej.


PS: ->Scorpio: głupoty gadasz lekko mówiąc. Z gagara zostało pudło i wózki, elektryka jest nowa i kołymy z tego nie zrobisz bez ponownej (bezsensownej) przebudowy.
2015-02-09 09:14:23 Autor: fan
---.ejedrzejow.pl
Lhs sprzedaje te dwie lokomotywy, bo więcej stoją na halach na awariach niż są w trasie ciągając składy. Nie ma co ukrywac, że modernizacja nie wyszła Fablokowi i Lhs ma dosyc dokładania do lokomotyw które na siebie nie zarabiają. Co z tego że czysto teoretycznie jest to najmocniejsza lokomotywa na LHS ( 1oo km więcej od St40s ) jak na pełnym obciążeniu wariuje ;)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS