Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Jedna z ofert na odcinek Łódź Kaliska – Zgierz prawie zmieściła się w kosztorysie

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
03-07-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Jedna z ofert na odcinek Łódź Kaliska – Zgierz prawie zmieściła się w kosztorysie
Fot. Kasper Fiszer
Poznaliśmy oferty w przetargu na rewitalizację ważnego odcinka z Łodzi Kaliskiej na północ do Zgierza. Wszystkie propozycje wykonawców przekroczyły kosztorys.

W maju PKP PLK ogłosiła przetarg na wykonanie prac projektowych i robót budowlanych na liniach kolejowych nr 15, 16 na odcinku Łódź Kaliska – Zgierz. Prace obejmą odcinek od km 56,773 do km 66,664 linii kolejowej nr 15 i od km 12,980 do km 14,204 linii kolejowej nr 16.

PKP PLK określiła kosztorys na 197 868 427 złotych netto, czyli 243 378 165,21 zł brutto. Spośród sześciu złożonych ofert, żadna się w nim nie zmieściła, co jest standardową w tym roku sytuacją. Tak samo było też w przetargu na odcinek Ozorków – Łęczyca  linii nr 16. Podobnie jak wówczas, także i w tym przypadku najtańszą ofertę złożyło konsorcjum firm: ZRK DOM z grupy PKP PLK oraz E=R=G i Aluta. Opiewa ona na 269,7 mln złotych brutto.

Swoje oferty złożyły też: Trakcja PRKiI (336 mln), Rubau (345 mln), Intercor (367 mln), ZUE (285 mln) oraz Aldesa (351 mln). Co ciekawe, ZRK DOM wymaga jednego z najdłuższych czasów zamknięć torowych – 7536 godzin. W tym kryterium (zdecyduje w 25 procentach) najlepsza jest Trakcja PRKiI (5400 godzin). 

Termin zakończenia całej umowy (z analizą porealizacyjną) to 30 marca 2022 roku. Niestety, modernizacja jednotorowej linii nr 16 nie zwiększy znacząco jej przepustowości. Rozwiązanie tego problemu dopiero jest planowane.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5