NUMER 06/2021
NUMER 06/2021
Temat numeru:
Utrzymanie i naprawa taboru
szukaj
Śledź nas:

Holendrzy potwierdzają bezprzetargowy zakup Flirtów firmy Stadler

| IRJ/Railway Gazette/lp, Rynek Kolejowy 24.04.2015 141

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-04-24 09:01:25 Autor: Dolnopłuk Wiesław
---.adsl.inetia.pl
Dawac te Sprinter Light Trains do Polski! Tu się przydadzą!
2015-04-24 10:31:28 Autor: WJ&CK
---.play-internet.pl
No nie wybrali produktów "dużego, liczącego sie w Europie" producenta taboru z Polski?
2015-04-24 11:15:43 Autor: kris kross
---.108.23.22
Ja pragne zwrocic uwage na pewna inna rzecz.
Bierzemy do reki mape I porownujemy wielkosc Polski I Holandii.
Teraz patrzymy ile jednostek zamowili: 58!!!

A nie jakies niedobitki jak w PL - 5 lub 10 szt.
To sie nazywa kompleksowa wymiana taboru ...

Mam tylko nadzieje ze nowe pociagi beda mialy toalety. Bo sprintery to jakis koszmar ... a szczegolnie jak cos sie sypnie I pociag utknie w polu ...
(tak, tu tez sie to zdarza ...)
2015-04-24 11:18:40 Autor: Gdynianin
---.19.246.84
Dobrze, że kupili bez przetargu, przynajmniej mają co chcą.

A przy próbie zakupu używańców przez któregoś z polskich przewoźników to może powtórzyć się sytuacja z Lintami, czyli Pesa i Newag zablokowałyby zakup używańców chociaż prawidłowo żadnego producenta nie powinno obchodzić co jakiś przewoźnik kupuje, to jest prywatna sprawa przewoźnika i nikogo innego nie powinno obchodzić co robi. To tak jakby Kowalski szukał na Otomoto używane auto, lecz możliwość zakupu byłaby uniemożliwiona przez przykładowo Mercedesa który zmusiłby Kowalskiego do zakupu nówki jego produkcji
2015-04-24 12:44:00 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Spokojnie, jeszcze nastanie czas kiedy będą brać od Pesy jak teraz biorą od Stadlera czy Cafa
2015-04-24 18:24:51 Autor: Gubernator Kalifornii
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gubernator Kalifornii
Tak oto widzę można uniknąć jakiegokolwiek przetargu... Brak czasu i pilna potrzeba przewoźnika. Tak właśnie mogą działać województwa i przewoźnicy w Polsce. Tym sposobem można kupować tylko polski tabor. Skoro na zachodzie Europy tak wolno, to czemu nie w Polsce?
2015-04-25 14:43:56 Autor: _paweł_
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A kto wie dlaczego PESA ani Newag nie oferują na zachodzie ani w ogóle za granicą swoich regio EZT? to jest jakiś układ z zachodnimi panami? "możecie mieć Polaczki swoich producentów taboru ale wara od naszego wielkiego rynku przepychu taborowego? swoją drogą te zachodnie zamówienia na pociągi są absurdalnie wielkie. co oni co 10 lat zmieniają cały tabor?
2015-04-25 21:54:51 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Z brakiem startu polskich producentów w zagranicznych przetargach to jest ciekawa sprawa. CAF zaczynał podobnie i długi czas też był lokalną manufakturą, a jednak obecnie idzie jak burza. Gdyby Pesa i Newag się postarały to mogłyby kosić jak CAF, lecz jak widać średnio się chce im. Pesa miała dostarczyć tramwaje do Paryża i do Holandii i co ostatecznie z tego wyszło? Paryż to ciężki chleb do zgryzienia, lecz Holandię dało radę.
Miał być przetarg na tramwaje w Göteborgu i rozglądali się tamtejsi decydenci za Twistami. Czy Twisty nie zostały wybrane dlatego, że ten planowany przetarg w ogóle nie został rozpisany czy był, tylko Pesa nie wykorzystała okazji i poleciała z przetargiem?
2015-05-03 23:30:30 Autor: Mirela co z procy strzela
---.centertel.pl
Gubernatorze Kalifornii

Jesteś w błędzie decyzja kolei holenderskich na 100% znajdzie sie w ETS tj. europejskim Trybunale Sprawiedliwości i tam koleje przegrają.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2021
NUMER 06/2021
Ostatnie miesiące przyniosły spore zmiany na rynku napraw taboru kolejowego. PKP Cargo sfinalizowało zakup zakładów w Gniewczynie, PKP Intercity Remtrak przejęło ostatecznie zakład w Opolu, a nieco wcześniej zakończyło rozbudowę swoich głównych zakładów. Ostatnie lata przyniosły także budowę wielu zapleczy utrzymaniowych, przeważnie w ramach realizacji dużych kontraktów taborowych. Pomimo tego ciągle utrzymują się mniejsze podmioty oferujące usługi naprawcze oraz większe zakłady jak Olkol. W tym numerze staraliśmy się porozmawiać z możliwie największą liczbą firm działających na tym rynku, by pokazać, jakie są perspektywy jego rozwoju na najbliższe lata.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5