Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Firma TABOR Dębica oferuje sprzedaż lokomotyw na raty

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
23-08-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR DĘBICA wychodzi na rynek z nową ofertą handlową. Firma oferuje dostarczenie swojej lokomotywy 6Dh-1 w terminie do dwóch miesięcy od daty zawarcia umowy. Dużą dogodnością jest możliwość zakupienia lokomotywy z rozłożoną płatnością.

Głównym celem działalności firmy jest świadczenie usług w zakresie produkcji i napraw taboru kolejowego. W szerokiej ofercie firmy można znaleźć m.in.: naprawę lokomotyw, naprawę wagonów, naprawę maszyn torowych, produkcję wagonów, transport kolejowy, prowadzenie procesu uzyskania zezwoleń na dopuszczenie do eksploatacji, laboratorium wzorcujące, czy pełnienie funkcji ECM.

Tabor Dębica oferuje również kompleksową modernizację wyeksploatowanych lokomotyw spalinowych. Firma wykonała już modernizację dwudziestu lokomotywy SM42 do typu 6Dh1 Alf. Według wielu znawców rynku kolejowego jest to jedna z najlepszych lokomotyw manewrowych tego typu na polskim rynku. Firma z Dębicy dostarczyła tego typu pojazdy do takich firm jak: Budimex, PCC Intermodal, PNI Warszawa, PGE GiEK, PNUIK, czy niedawno MIRATRANS.

Lokomotywa charakteryzuje się nowoczesnym designem i posiada nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne. Podstawę rozwiązań przyjętych przy projektowaniu lokomotywy stanowiły wymagania i doświadczenia zdobyte w wyniku wykonanych napraw oraz eksploatacji lokomotyw SM42. Modernizacja obejmuje zabudowę nowego nadwozia z zastosowaniem nowoczesnych sprawdzonych podzespołów, spełniających aktualne normy dla nowobudowanych pojazdów na podwoziu po naprawie P5. Lokomotywa 6Dh-1 przeznaczona jest do prowadzenia średnich i lekkich pociągów towarowych oraz prac manewrowych.

Wnętrze kabiny jest wyposażone w lodówkę, umywalkę, kuchenkę i klimatyzację. Lokomotywa może być też wyposażona w system zdalnego sterowania, systemy antypoślizgowe, komplet kamer wraz z wyświetlaczami ciekłokrystalicznymi w kabinie i radio GSM-R. W modernizacji zastosowano silnik Caterpillar C27 o mocy 962 KM.

Największymi zaletami i udogodnieniami lokomotywy są: znacznie niższe zużycie paliwa i materiałów eksploracyjnych, układ blokowy sterowania umożliwiający rozbudowę o nowe funkcjonalności i urządzenia, poprawa warunków pracy maszynisty, zdalne sterowanie, łatwa obsługa, tempomat, system automatycznego gaszenia, nowoczesne oświetlenie LED, czy system zdalnego monitoringu aktualnego stanu lokomotywy dopasowany do potrzeb klienta.

Taką nowoczesną i oszczędną lokomotywę firma Tabor Dębica oferuje teraz w przystępnej cenie, z możliwością rozłożenia spłaty w dogodnych ratach, i w zasadzie „od ręki”.

Celem uzyskania szczegółowych informacji proszę kontaktować się z Panem Łukasz Szmyd.
Telefon: 503 087 039, email: lukasz.szmyd@tabor-debica.pl
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Modernizacje i hybrydy. Jak zmienia się tabor kolejowy?

Tabor i technika

Modernizacje i hybrydy. Jak zmienia się tabor kolejowy?

Kasper Fiszer 16 września 2021

Tabor Dębica dostarczy trzy lokomotywy 6Dh1 do PCC Intermodal

Tabor i technika

Alf – ciekawa modernizacja SM42 z Taboru Dębica

Tabor i technika

Tabor Dębica wdraża program naprawczy po decyzji UTK

Tabor i technika

Lokomotywa 6Dh pracuje w Budimeksie

Tabor i technika

Lokomotywa 6Dh pracuje w Budimeksie

Michał Szymajda 18 sierpnia 2017

Tabor Dębica wnioskuje o środki z NCBR [zdjęcia]

Tabor i technika

Tabor Dębica wnioskuje o środki z NCBR [zdjęcia]

Michał Szymajda 08 kwietnia 2016

Zobacz również:

Modernizacje i hybrydy. Jak zmienia się tabor kolejowy?

Tabor i technika

Modernizacje i hybrydy. Jak zmienia się tabor kolejowy?

Kasper Fiszer 16 września 2021

Tabor Dębica dostarczy trzy lokomotywy 6Dh1 do PCC Intermodal

Tabor i technika

Alf – ciekawa modernizacja SM42 z Taboru Dębica

Tabor i technika

Tabor Dębica wdraża program naprawczy po decyzji UTK

Tabor i technika

Lokomotywa 6Dh pracuje w Budimeksie

Tabor i technika

Lokomotywa 6Dh pracuje w Budimeksie

Michał Szymajda 18 sierpnia 2017

Tabor Dębica wnioskuje o środki z NCBR [zdjęcia]

Tabor i technika

Tabor Dębica wnioskuje o środki z NCBR [zdjęcia]

Michał Szymajda 08 kwietnia 2016

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5