Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

EN57AKW do modernizacji

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
17-08-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
EN57AKW do modernizacji
Fot. KW
Województwo Wielkopolskie ogłosiło przetarg na obsługę P4 z modernizacją dwóch pojazdów EN57AKW.

EN57AKW to elektryczny zespół trakcyjny EN57 z napędem asynchronicznym, zmodernizowany według dokumentacji technicznej nr NS/EN57/900/2002/11. Urząd marszałkowski ma sześć jednostek EN57AKW, dostarczonych w latach 2011–2015 przez Newag. Właśnie ogłosiło przetarg na naprawę P4 z modernizacją pojazdów EN57AKW-1062 i EN57AKW-1502, dostarczonych w 2013 roku. Planuje na to wydać 4 miliony złotych plus VAT.

Wykonawca ma udzielić gwarancji, opracować dokumentację i udzielić licencji na nią. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnej usługi dla 1 pojazdu – szacunkowa wartość wynosi kolejne 2 mln złotych netto. 

Do tych prac dojdzie malowanie całego pudła zgodnie z dotychczasową kolorystyką i schematem, naniesienie powłoki lakierniczej „antygraffiti” na całym pudle, wymiana herbów Województwa Wielkopolskiego wraz z napisem „Województwo Wielkopolskie” oraz logo Użytkownika i Poznańskiej Kolei Metropolitalnej i naprawa automatów biletowych.

Wielkopolska życzy sobie wykonania przeglądu układów napędowych (silnik trakcyjny + przekładnia osiowa) i w razie potrzeby naprawy przekładni osiowych oraz modernizacji systemu informacji pasażerskiej; monitoringu i okablowania sieciowego. Do tego zamontowane zostaną rolety, wydzielone będzie miejsce dla obsługi pokładowej pociągu, wprowadzony zostanie zapis w rejestratorze zdarzeń sygnałów użycia syren; województwo zakłada też montaż odświeżaczy powietrza w przedziałach pasażerskich i WC.

Prace mają zostać wykonane w 90 dni. Kryterium wyboru wykonawcy to długość okresu gwarancji z wagą aż 40 procent oraz cena z wagą 60 procent.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

CAF Oaris – zbyt awaryjny dla Norwegów

Tabor i technika

CAF Oaris – zbyt awaryjny dla Norwegów

Mikołaj Kobryński 20 października 2025

Wolsztyn: Parowozownia kupuje kolejne wagony

Tabor i technika

Wolsztyn: Parowozownia kupuje kolejne wagony

Roman Czubiński 10 października 2025

Wielkopolskie Elfy II do naprawy rewizyjnej. Jest przetarg

Tabor i technika

Wielkopolskie Elfy II do naprawy rewizyjnej. Jest przetarg

Mikołaj Kobryński 06 października 2025

Stadler Polska: Nasze EZT coraz bardziej polskie [ZDJĘCIA]

Tabor i technika

Stadler Polska: Nasze EZT coraz bardziej polskie [ZDJĘCIA]

Roman Czubiński 01 października 2025

Flirty dla Kolei Mazowieckich: Trwają odbiory pudeł

Tabor i technika

Flirty dla Kolei Mazowieckich: Trwają odbiory pudeł

Roman Czubiński 05 września 2025

Pesa i SPS chcą wykonać naprawy P4 wielkopolskich EN57 AKW

Tabor i technika

Zobacz również:

CAF Oaris – zbyt awaryjny dla Norwegów

Tabor i technika

CAF Oaris – zbyt awaryjny dla Norwegów

Mikołaj Kobryński 20 października 2025

Wolsztyn: Parowozownia kupuje kolejne wagony

Tabor i technika

Wolsztyn: Parowozownia kupuje kolejne wagony

Roman Czubiński 10 października 2025

Wielkopolskie Elfy II do naprawy rewizyjnej. Jest przetarg

Tabor i technika

Wielkopolskie Elfy II do naprawy rewizyjnej. Jest przetarg

Mikołaj Kobryński 06 października 2025

Stadler Polska: Nasze EZT coraz bardziej polskie [ZDJĘCIA]

Tabor i technika

Stadler Polska: Nasze EZT coraz bardziej polskie [ZDJĘCIA]

Roman Czubiński 01 października 2025

Flirty dla Kolei Mazowieckich: Trwają odbiory pudeł

Tabor i technika

Flirty dla Kolei Mazowieckich: Trwają odbiory pudeł

Roman Czubiński 05 września 2025

Pesa i SPS chcą wykonać naprawy P4 wielkopolskich EN57 AKW

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij