Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Pesa i SPS chcą wykonać naprawy P4 wielkopolskich EN57 AKW

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
26-05-2022
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Pesa i SPS chcą wykonać naprawy P4 wielkopolskich EN57 AKW
fot. Jakub Rösler
W postępowaniu na naprawę poziomu P4 wielkopolskich pociągów EN57 AKW wpłynęły dwie oferty. Remontami zainteresowane są Pesa Mińsk Mazowiecki, a także konsorcjum firm Serwis Pojazdów Szynowych oraz ASO Mieczkowski. Obie oferty mieszczą się w budżecie zamawiającego.

Województwo wielkopolskie prowadzi postępowanie dotyczące napraw poziomu P4 czterech pociągów EN57AKW. Więcej o samym przetargu pisaliśmy po jego ogłoszeniu. Postępowanie dotyczy czterech jednostek EN57 AKW o numerach 1031, 1412, 1413 oraz 1434. W ramach naprawy P4 wymienione mają zostać wszystkie obręcze kół, amortyzatory czy też wszystkie reflektory czołowe.

W przetargu właśnie otwarto złożone oferty. Zadania chcą się podjąć dwa podmioty. Pesa Mińsk Mazowiecki zaoferowała wykonanie zadania za niespełna 9,214 miliona złotych, natomiast konsorcjum firm: Serwis Pojazdów Szynowych oraz ASO Mieczkowski wyceniły zadanie na trochę ponad 9,151 miliona złotych. Oba podmioty zaoferowały też identyczny okres gwarancji, wynoszący 60 miesięcy.

Wielkopolski samorząd chce przeznaczyć na realizację zamówienia niecałe 10,185 miliona złotych, tak więc wydaje się, iż uda się wybrać zwycięską ofertę, a zmodernizowane “kible” przejdą kolejną naprawę.

Wielkopolska posiada jeszcze siedem jednostek EN57 AKW, które kursują w ramach Poznańskiej Kolei Metropolitalnej, najczęściej na linii Poznań – Piła. Poza nimi samorząd województwa posiada także pięć pociągów EN57 AL, czyli kolejny model zespołu trakcyjnego po gruntownej modernizacji starych EN57. W Kolejach Wielkopolskich nieuchronnie zbliża się jednak kres użytkowania pociągów opartych na tej platformie, co przyznali w ostatniej rozmowie z nami szefowie przewoźnika.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

WKD ma dwie dobre oferty na naprawę główną EN97

Tabor i technika

WKD ma dwie dobre oferty na naprawę główną EN97

Jakub Rösler 13 sierpnia 2025

EP08-001 PKP Intercity wróciła na tory w historycznych barwach

Tabor i technika

PKP Intercity: Mamy ponad 1500 wagonów gotowych do ruchu

Tabor i technika

EN57AKW do modernizacji

Tabor i technika

EN57AKW do modernizacji

Jakub Madrjas 17 sierpnia 2018

Zobacz również:

WKD ma dwie dobre oferty na naprawę główną EN97

Tabor i technika

WKD ma dwie dobre oferty na naprawę główną EN97

Jakub Rösler 13 sierpnia 2025

EP08-001 PKP Intercity wróciła na tory w historycznych barwach

Tabor i technika

PKP Intercity: Mamy ponad 1500 wagonów gotowych do ruchu

Tabor i technika

EN57AKW do modernizacji

Tabor i technika

EN57AKW do modernizacji

Jakub Madrjas 17 sierpnia 2018

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij