Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

CPK z ofertami na budowę komór łódzkiego tunelu KDP

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
29-08-2023
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
CPK z ofertami na budowę komór łódzkiego tunelu KDP
mat. CPK
Centralny Port Komunikacyjny otworzył oferty w ponowionym przetargu na budowę komór startowych łódzkiego tunelu kolei dużych prędkości w ramach planowanej linii kolejowej nr 85. Spółka CPK oczekuje wybudowania komory w centrum miasta w ciągu 13 miesięcy. Drugi obiekt, zlokalizowany w mniej wymagającym terenie, ma być gotowy w ciągu niecałego roku.

Zamówienie podzielono na dwa zadania: dla komory „Fabryczna” przy dworcu Łódź Fabryczna (nr 1) i dla komory „Retkinia” (nr 2). Zamawiający ma już gotowy projekt budowlany, na bazie którego wykonawca będzie musiał opracować dokumentację projektową, a następnie wykonać roboty budowlane. Przewidziano prawo opcji: CPK może zamówić dodatkowo przebudowę wodociągu od przyłącza Łódzkiego Domu Kultury do ul. Sienkiewicza.

Dzisiaj (29 sierpnia) minął termin składania ofert. Wystartowało pięć podmiotów. Budimex wycenił całość na 169,1 mln zł brutto, w tym 81,8 mln zł na zadanie nr 1 i 87,3 mln zł na zadanie nr 2. Gulermak proponuje 220,9 mln zł (111 mln zł na zadanie 1 i 110 mln zł na zadanie nr 2), konsorcjum firm PORR i Stump Franki – 233,8 mln zł (97,7 mln zł na zadanie 1 i 136,1 mln zł na zadanie 2), Keller Polska – 249,9 mln zł (94,9 mln zł na zadanie I i 155,0 mln zł na zadanie 2), Polbud – Pomorze – 258,6 mln zł (115,2 mln zł na zadanie 1 i 143,4 mln zł na zadanie 2). Budżet na realizację zamówienia wynosi 318,8 mln zł brutto, a uwzględniając zlecenia dodatkowe – 339,3 mln zł.

Kryterium ceny ma wagę 80%. Pozostałą jedną piątą punktów można otrzymać za kwalifikacje personelu. Terminy, w stosunku do pierwszego postępowania, pozostały bez zmian: 397 dni od czasu rozpoczęcia prac dla obiektu w centrum Łodzi i 337 dni dla jego odpowiednika na Retkini.

Pierwszy przetarg na budowę komór został ogłoszony w lutym. W kwietniu postępowanie zostało jednak unieważnione z powodu niepowodzenia innego przetargu na prace przygotowawcze do budowy tunelu (oferty mocno przewyższały kosztorys).
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5