NUMER 03/2022
NUMER 04/2022
Temat numeru:
Inwestycje infrastrukturalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]

| Michał Szymajda 28.04.2022 10,5k

Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Fot. M. Szymajda
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Co dzieje się w halach Newagu? [zdjęcia]
Newag kontynuuje produkcję Impulsów 2 dla SKM Warszawa, na halach nowosądeckiej fabryki budowane są te hybrydowe Impulsy dla ŁKA, nie brakuje Dragonów dla PKP Cargo. Dzięki uprzejmości Newagu i SKM Warszawa, mieliśmy okazje zobaczyć proces budowy pojazdów.
Najwięcej uwagi pracownicy Newagu skupiają teraz na produkcji pojazdów dla SKM Warszawa. Wszystkie sześć 4-członowych elektrycznych zespołów trakcyjnych zostało już przez stołecznego operatora odebranych i wożą pasażerów w stolicy. Trwa natomiast produkcja 15. pięcioczłonowych Impulsów 2 w różnym stadium zaawansowania.

Dwie sztuki dłuższych pojazdów 45WEa są już gotowe, oczekują na zezwolenia dla typu pojazdu z UTK i 9 maja mają być w Warszawie, gdzie rozpocznie się proces ich testowania i szkolenia maszynistów. Istnieje duża szansa, że z pasażerami wyjadą na linie S1 i S3 w czerwcu. Wszystkie Impulsy 2 mają być w Warszawie do końca listopada. Od grudniowej korekty, jeśli PKP PLK zakończą zaplanowane prace na linii nr 8 pod Warszawą, SKM nowymi pojazdami dojedzie do Piaseczna.

Na halach są też pojazdy hybrydowe dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, których ŁKA na razie zamówiła trzy (istnieje opcja na kolejne pojazdy), budowane są też dwusystemowe Dragony dla PKP Cargo a także pojedyncze sztuki tych elektrowozów dla innych odbiorców (w tym dla Cargounit). Trwają też prace na poziomie P4 przy spalinowych lokomotywach manewrowych PKP Intercity.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2022
NUMER 04/2022
Wojna w Ukrainie siłą rzeczy powraca i w tym numerze. Tym razem przyglądamy się jej wpływowi na bieżącą sytuację na krajowym rynku budowlanym oraz perspektywie dla inwestycji kolejowych – oprócz wszystkich tragicznych skutków rosyjskiej inwazji mamy bowiem jeszcze na głowie brak zatwierdzenia dla środków z KPO, który skutecznie powstrzymuje inwestycje w branży. Staramy się też spojrzeć dalej i poszukać odpowiedzi na pytanie, jak pandemia oraz konflikt wpłyną na rolę kolei w świecie, który chce coraz mniej polegać na paliwach kopalnych. W numerze sporo uwagi poświęcamy także projektowi Kolej Plus oraz kwestiom mobilności miejskiej. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5