Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Budimex modernizuje magistralę E59 między Rokietnicą a Wronkami [zdjęcia]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
22-02-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Budimex realizuje kontrakt związany z przebudową układów torowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na linii kolejowej E59, na odcinku od Rokietnicy do Wronek”. Prace odbywają się w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Poznań Główny – Szczecin Dąbie”.

Budimex teren budowy przejął na początku listopada 2018 i natychmiast przeszedł do prac. – Harmonogram jest bardzo napięty ponieważ skróciliśmy w ofercie okres prac a jednocześnie weszliśmy w prace ziemne w okresie zimowym, najtrudniejszym do prowadzenia tego typu robót – informuje rzecznik prasowy Budimexu Michał Wrzosek. Teren inwestycji został sprawdzony pod względem archeologicznym.

Obecnie wybierany jest stary tłuczeń, prowadzone są wykopy i profilowanie podłoża, trwa wzmocnienie podtorza oraz prowadzony jest demontaż nawierzchni kolejowej. W zakresie sieci trakcyjnej prowadzony jest demontaż sieci trakcyjnej oraz montaż fundamentów palowych i słupów trakcyjnych, w zakresie obiektów inżynieryjnych trwają wykopy, rozbiórki oraz pogrążanie ścianek szczelnych. Na stacji Wronki rozebrana została lokomotywownia oraz rampa.

– Wykonawca wykonał rozbiórkę starego peronu nr 1 na przystankach osobowych Pamiątkowo i Baborówko, wykonane zostały wykopy pod nowe perony, przygotowano podłoże gruntowe pod wykonanie ławy betonowej pod elementy ścianek peronowych L, ułożone i zaizolowane zostały ścianki peronowe L – informuje Michał Wrzosek. Dodaje, że w zakresie elektroenergetyki trwają wykopy pod kabel SBL, demontaż słupów oświetleniowych oraz wykopy pod kable EOR. Aktualnie trwają też prace związane z wycinką i karczowaniem.

Termin zakończenia prac to sierpień 2020 roku. Prace na 35 km linii kolejowej przebiegają z niedużym opóźnieniem o około 2 m-c z powodu opóźnionych pozwoleń na budowę oraz otrzymanych zamknięć torowych.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Nowe perony między Poznaniem a Wronkami

Infrastruktura

Nowe perony między Poznaniem a Wronkami

inf. pras., oprac. ms. 26 października 2021

Powstał nowy wiadukt i droga pod torami w Kościanie

Infrastruktura

Powstał nowy wiadukt i droga pod torami w Kościanie

inf. pras., oprac. ms. 21 czerwca 2021

Zobacz również:

Nowe perony między Poznaniem a Wronkami

Infrastruktura

Nowe perony między Poznaniem a Wronkami

inf. pras., oprac. ms. 26 października 2021

Powstał nowy wiadukt i droga pod torami w Kościanie

Infrastruktura

Powstał nowy wiadukt i droga pod torami w Kościanie

inf. pras., oprac. ms. 21 czerwca 2021

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5