NUMER 03/2023
NUMER 03/2023
Temat numeru:
Kolej na Mazowszu
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Będzie więcej RegioEkspresów

| kf, Rynek Kolejowy 11.01.2012 125

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2012-01-11 16:28:30 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
Oczywiście liżą zadki pasażerom na szybkich trasa (CMK, E20) przez Warszawę... iR Prosna, Reymont, czy Bolko to nawet nie poczują zapachu wagonów...
2012-01-11 16:31:19 Autor: Matka Polka Katolicka
---.play-internet.pl
Z Wrocławia do Drezna ?!!!!!! A CO ZE SPÓJNOŚCIĄ KRAJU ?!!!
2012-01-11 16:43:44 Autor: dawid99
---.dynamic.gprs.plus.pl
wolałbym aby każdy regioekspres w kraju miał minimum 5 takich agonów aby tworzyły one cały skład i były jak w najmniejszym stopniu uzupełniane starymi, wtedy można pomyśleć o nowych trasach, co do cmk na pewno będą bardzo popularne bo standard tych wagonów jest jak ic a niektórzy mówią nawet że wygodniejsze od expressów więc ic straci na pewno część klientów na rzecz re, i tak trzymać pr!
2012-01-11 16:47:00 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
Podzielam myśl , zawartą w treści pytania , droga przedmówczyni. Powinno być : z Wrocławia do Szczecina , albo przez Zieloną Górę i Kostrzyn , albo przez Leszno , Poznań , Krzyż , Stargard Szczeciński.
Czy nie warto byłoby zamiast na RegioExpressy , przekierować te wagony na pociągi InterRegio?
Może - skoro wagonów przybędzie , uruchomić InterRegio z Lublina do Białegostoku , ze zmianą czoła w Warszawie na wschodnim?
2012-01-11 16:58:11 Autor: Alexx
---.chelm.mm.pl
Te wagony powinny trafić na IR \"Bolko\", bo obecnie podróż z Wrocławia do Chełma w kiblu jest okropna!!
2012-01-11 17:26:06 Autor: kolejowy men
---.139.32.203
Ale z Wrocławia do Drezna to jeżdżą owszem Regio Ekspresy, ale są to niemieckie szynobusy, a nie polskie wagony:). A na inne trasy też by się przydały. Pozdrawiam.
2012-01-11 17:28:11 Autor:
---.tktelekom.pl
jak maja trafic do Leszna to moga i Portowca wystawiac, bo \"połowę\' skłaadu wystawia Leszno.
2012-01-11 17:31:26 Autor: simmik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@bozia
W zeszłym rozkładzie jazdy RE \"Mazowsze\" Warszawa-Poznań był w weekendy przedłużany do Gorzowa Wlkp., i to w cenie osobowego. Pamiętam też, że skład regioekspresowy pojawił się raz bodajże na \"Wielkopolaninie\". Więc zapach być może jednak poczują...

Do wszystkich pozostałych: w 2008 r. organizację przewozów dalekobieżnych przejęło PKP IC, które na ten cel otrzymuje niemałe pieniądze z dotacji państwowych. I to ich zadaniem jest obsługa dalekobieżna mniejszych ośrodków (Gorzów, Zielona Góra, Kielce, Bielsko-Biała, itd.). InterRegio i RegioEkspresy są tylko uzupełnieniem oferty PRów i działają na zasadach rynkowych. Stąd naturalne, że pojawiają się na najbardziej obłożonych połączeniach, a w polskich warunkach są to przede wszystkim trasy z i do Warszawy.

Racja, podróż w kiblu full-plastik do najprzyjemniejszych nie należy, ale co można zrobić, kiedy IC dostaje gigantyczne pieniądze na Pendolino, a marszałkowie uwalają projekt taborowy własnej spółki?
2012-01-11 17:31:35 Autor:
---.tktelekom.pl
Prosna jezdzi dwa razy w tygodniu wiec wagonów tam nie zobaczycie , reymonta wystawia PR Łódź więc tez nie, a Bolko? no cóż może Leszno wystawic jedynie, no ale to juz Centrala musi zarzadzic.
2012-01-11 17:33:13 Autor:
---.tktelekom.pl
i tego Bolka conajwyzej tak: ET22-B10ou+B11p+B17mnopux.
2012-01-11 18:02:42 Autor: Hubert Pollak
---.75.119.207
a stolik pod laptopa taki jak w skladach niemieckich nie może być nadal tylko ta deseczka pod napój będzie????

przydałby się też automat gastronomiczny z kawą i napojami
2012-01-11 18:21:42 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
Autor:
---.tktelekom.pl

Sytuacja z Prosną to kolejna patologia w PR. Wymyślają sobie jakieś iR do Międzylesia, a nie chcą wy codziennić pociągu który łączy ogromną ilość mieszkańców: Białystok/Lublin, Chełm - Warszawa - Łódź - OWK (Ostrów Wlkp, Kalisz), Wrocław. Kolejna sprawa, że Prosna powinna jeździ do/z Chełma, z rezygnacją Białegostoku.

A co się stało, z wagonami które stały na bocznicy w Łodzi Kaliskiej? Podobno już dawno wysłali je na rewizje... Jeśli się skończyły, to czemu nadal nie należą do Łódzkiego ZPR? Gdyby nie patologiczne podkradanie, to może składy odjeżdżające z Łodzi typu Reymont, Semafor, Lazur były by normalnie obsadzone wagonami...
2012-01-11 18:27:05 Autor: Kolejarz 65 CMKolog
---.dynamic.gprs.plus.pl
Może lepiej PR-y pochwaliłby się kiedy zakupią lub wynajmą lokomotywy na 160 km/h tak, aby na wspomnianej CMK jechały z prędkością minimum 160 km/h przy obsadzie 2 maszynistów , a nie tarabaniły się 120 km/h.

Tylko pytanie czy wtedy wojna podjazdowa i partyzanckie rozpieprzenie oferty kwalifikowanej EX/IC na CMK i dotowanej międzywojewódzkiej TLK na liniach 1 & 8 opłacałoby się.

I co z zadłużeniem spółki idącej na dno ???
Kto pokryje to zadłużenie ???

2012-01-11 19:12:40 Autor: b
---.free.aero2.net.pl
a te wagony co stoja w Powrozniku ? To co ?
2012-01-11 19:33:07 Autor: scorpio
---.static.icpnet.pl
@Kulejorz 65

Zapomnij, na razie wynajmowane są byki, bo MRCE Dispolok za dużo sobie liczy za ES64F4 (jakbyś chciał wiedzieć mają w Europie dopuszczenie do 160). RE na Wiedence? Czemu nie, zwłaszcza że Semafor, jadący na EN57 do Przemyśla nie jest ofertą konkurencyjną jeśli chodzi o komfort jazdy. To samo Skrzyczne - należy zrobić z niego RE, przy czym należałoby zastanowić się nad wypożyczeniem od Cargo EU43 (CM Poznań), które zarzyna się na towarach.
2012-01-11 19:53:02 Autor: tp
---.play-internet.pl
\"(...) wagony przedziałowe zostaną bowiem zastąpione nowoczesnymi składami z klimatyzacją, gniazdkiem elektrycznym dostępnym dla każdego pasażera i bezprzewodowym internetem. W wybranych wagonach zostaną zamontowane także automaty do sprzedaży napojów i drobnych przekąsek.\" - jedynie naśladują rozwiązania z innych krajów.
\"(...) możliwa byłaby także rezerwacja miejsca siedzącego. W pociągach, które kursują pod szyldem Re dziś, jest to rozwiązanie szczególnie popularne wśród pasażerów 1. klasy\" - jeżeli to wymóg, to ile ma wspólnego z popularnością?
Do Drezna? Nareszcie będą nas życzliwiej opisywać w niemieckiej prasie specjalistycznej...
2012-01-11 19:53:57 Autor: Gierek
---.dynamic.chello.pl

Gierek
Super, oby jak najwięcej RegioExpressów. I zapraszamy na CMK z Krakowa do Wawy, z chęcią skorzystam.
2012-01-11 20:02:00 Autor: Ityle
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale jaja!

Komentatorzy się też dali złapać! O czym my mówimy!

Ano o tym, że jedna firma kolejowa ogłosiła przetarg. Przypuszczam, że jeszcze nawet nikt się nie zgłosił z ofertą, że oczywiście nie ogłoszono też, że przetarg wygrała firma XXX. Albo, że któryś z oferentów zgłosił kilka zapytań, co może spowodować, że zostanie wydłużony termin składania ofert.
A potem ... Nikt jeszcze nie zadeklarował, że nie będzie się odwoływał do KIO.

Czyli nie ma nawet fragmentu zmodernizowanego wagonu, a wszyscy zawzięcie dyskutują o tym gdzie i jak powinny te wagony jeździć. Sorry, ale tematu dyskusji na razie nie ma.

Jak przetarg będzie rozstrzygnięty, proszę bardzo. na razie nie ma się co rozkręcać. I tyle ...
2012-01-11 20:10:41 Autor: Marcin B.
---.ssp.dialog.net.pl

Marcin B.
tp
a od kiedy to jest wymóg rezerwacji w 1klasie RE?
2012-01-11 20:36:30 Autor: skml
---.73.49.86
Mogliby wykorzystać wyświetlacze na siedzeniami do informacji o zarezerwowanych miejscach.
2012-01-11 20:46:26 Autor:
---.play-internet.pl
@Hubrt Pollack, a co nie ma gastronomii w IR/RE? No nieprzesadzaj.
2012-01-11 21:00:05 Autor: Poznaniak zżyty z Wrocławiem
---.ppp.polbox.pl
@bezimienny mój poprzednik

Tylko w RE i to czasami.
2012-01-11 21:19:34 Autor: Marcin Sipurzyński
---.internetdsl.tpnet.pl
Co dokładnie powstaje w Lesznie i jaki zakres prac ma być tam wykonywany?
2012-01-11 21:26:34 Autor:
---.play-internet.pl
@ Poznaniak - na którym RE wg Ciebie jest minibar?
2012-01-11 21:43:38 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
można dodać, że jeśli te wagony pojawią się na obiegu Piast/Matejko/Skrzyczne to także jedna para regio Leszno - Wrocław - Leszno będzie nimi obsługiwana.

Co do IR do Międzylesia to nie jest to jest to po prostu łączenie relacji - rzecz jak najbardziej wskazana.
2012-01-11 22:18:49 Autor: kolejowy men
---.139.32.203
Loki tez powinny być porządne, a nie byki. Wcześniej jak np. na Mewie jeździł TRAXX to jeździła jako IR ze starymi pudłami, kiedy zaczęła jeździć jako RE pojawił się byk, podobnie było na WOŚP-ie. Czy WOŚP jeszcze kursuje i też jako RE, czy jako IR teraz? Pozdrawiam.
2012-01-11 22:51:25 Autor: Driver
---.12-2.cable.virginmedia.com
Zaraz zaraz, czy ja dobrze rozumuję? Artykuł mówi o modernizacji 10 wagonów a zasilić one mają co najmniej 3 składy. To jak to , pociągi te mają składać się raptem z 3 wagonów? Ewentualnie z 4 ? Co to za pociąg i jak mają w nim pomieścić się wszyscy pasażerowie? Znów chcemy cyrków sprzed roku kiedy pociągi były tak zatłoczone, że nie mogli wsiąść do nich wszyscy pasażerowie? Skoro ideą RE ma być konkurencyjna cena do oferty IC to takich pociągów jak Regio Expres powinno być 3 razy więcej i powinny one być na tyle pojemne, żeby każdy pasażer mógł swobodnie znaleźć miejsce siedzące, przewieźć bagaż itd. Chwalenie się wprowadzeniem do obiegu 10 wyremontowanych wagonów to chyba jakaś kpina lub niestosowny żart.
2012-01-11 23:07:24 Autor: Krzysztof
---.czeladz.vectranet.pl
http://www.portalsamorzadowy.pl/gospodarka-komunalna/polskim-kolejom-regionalnym-daleko-do-wolnego-rynku,27228.html

Wy tu o wagonach a Pani Prezes nas oświeciła.
2012-01-11 23:50:00 Autor: pasażer1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
News dnia: wyremontują 10 (słownie: dziesięć ) 30 - letnich wagonów. Efekt - 50 (na razie) komentarzy. I na bazie tych 10 wagonów zarząd Spółki snuje mocarstwowe wizje zdobycia rynku.
Czy tylko ja widzę absurd tej sytuacji. (Ĺťeby nie było że narzekam: popieram ideę i wolałbym zobaczyć informację że PR ma 150 nowych wagonów na te pociągi) Ale 10 ?!
2012-01-12 00:03:28 Autor: Bęc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak, pani prezes jak zawsze odkrywcza. Ona chce prawdziwego wolnego rynku? Śmiechu warte ...
2012-01-12 00:04:49 Autor: Mathew Kato
---.9.52.13
Panowie, nie mam za bardzo czasu, ale po kolei, a więc niezależnie od tego, póki PRy istnieją to:

- Coś co jedzie z Katowic/Krakowa do Warszawy przez CMK będzie wraz z podnoszeniem prędkości przemianowywane i przerabiane na z IR na RE wraz z w/w podnoszonym standardem na zmodernizowanych wagonach, bez przedziałów, z klimą, netem no i miejscówką. Ilość wagonów od 3 do 4, może za kilka lat będzie i 5. Kto kupi miejscówkę to jedzie, a kto nie to nawet nie dotknie RE! Czy to jest jasne? I proszę się nie łudzić, że komuś uda się kupić miejscówkę w pociągu, nawet jak będzie widać, że miejsca są zajęte poniżej 80%. Albo tworzymy nową jakość, albo...

- Coś co się mieni IR jedzie przez CMK, nawet jako zapyziały kibel, ale nie ma nic wspólnego z Warszawą, do marca 2014 albo będzie jeździć dalej w takim standardzie jak teraz, albo całkowicie zniknie z CMK i będzie jeździć po innej równoległej linii niż CMK. Czy to jest jasne?

- Oczywiście, że IR \"Bolko\" na EN-57 jest skandalem, ale od strony PR wygląda to tak, że nie wystarczy mieć w miarę przychylnego marszałka w Lublinie, który daje najlepsze kible, na IR, bo je lubi i mu się podobają, bo innych (składów) dać nie może bo, nie ma! Nie wystarczy mieć koło Wrocka w Lesznie bazę wagonów czy naprawy. Trzeba bazę i możliwość napraw oraz manewrów dla wagonów i lokomotyw mieć na obu końcach stacji, zwłaszcza jeśli nie w Chełmie to min. w Lublinie.

- Jeśli chodzi o CMK, no to v200 dla Husarzy i Ex/EIC w przyszłym SJRP zobaczymy spowoduje całkowite i definitywne wycięcie wszystkich EN-57 z CMK, żeby nie wiem jak krótki fragment nimi jechały. v100 km/h, ale v120 km/h na wagonach w RE powinna jeszcze się obronić. W końcu po wjechaniu Pendolino z v220/230 km/h wszystkie RE (ewentualnie nieliczne IR) oraz... TLK będą puszczane nico po 4:00 rano a wieczorem po 22:00... no chyba, że w/w rozwiną min. 160 km/h co i tak nie gwarantuje, że nie będę zawalidrogami dla pędzących pocisków :D.

- Tanie podróżowanie, szybkie i w dogodnych godzinach porannych, w ciągu dnia czy wieczorem po CMK kiedyś odejdzie do przeszłości. Ĺťeby nie wiem jaka konkurencja i składy się pojawiły. Na nic kwiki!


2012-01-12 03:42:26 Autor: simmik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@kolejowy men
WOŚP kursuje jako IR.

@Driver
Dokładnie tak, 3-4 odnowione wagony + 1-2 przedziałowce + wzmocnienia zwykłymi wagonami w okolicach weekendów i świąt. Wierz mi, jechałem raz \"Mewą\" w środku tygodnia i 4 wagony wystarczały.

Osobiście wolałbym, żeby RegioEkspresami objąć jak najwięcej relacji, a nie kierować wszystkie na CMK. Może kierunek północny (IR \"Pomorze\")?
2012-01-12 05:38:26 Autor: łysy
---.olsztyn.mm.pl
PRy tak samo jak PKP IC najlepszy tabor puszczają przez warszafkę. dno
2012-01-12 09:12:42 Autor: Sianoski
---.static.icpnet.pl
tak jest, a potem się wydzieli kolejną spółeczkę i PR zostaną z ręką w nocniku. tak się właśnie doi marszałków z pieniędzy.
2012-01-12 09:29:40 Autor: inzynier
---.200.225.99
\\\"Skrzyczne\\\" (Bielsko-Biała – Katowice – Warszawa)
I tak trzymac!!! Na to wlasnie czekalem:) Chyba jednak wroce na kolej:)
Zaklad ze bedzie przynajmniej 2x taniej niz w PIC-u?
2012-01-12 09:51:30 Autor: Goral/PR-fan
---.158.244.112
@ inzynier
\"Zaklad ze bedzie przynajmniej 2x taniej niz w PIC-u?\"

3x taniej. Od EIC jest ok. 3x taniej (47 zł vs. >120 zł).

Oczywiście, tak wiem, zaraz się posypią gromy, że porównywanie EIC i iR to nieporozumienie. Ale zobaczcie sobie drodzy adwersarze, kiedy tenże iR \"Skrzyczne\" jeździ. Tuż za EIC właśnie (dokładnie 6 min po nim), więc wg mnie porównanie jest jak najbardziej na miejscu.
2012-01-12 11:43:09 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
@Mathew Kato
oj nie przesadzajmy.
To prawda w Polsce pociągi dalekobieżne(nie tylko RE) są strasznie krótkie, ale to zazwyczaj niestety wystarcza....nie jest tak, że w RE żeby wsiąść trzeba kupić miejscówkę. Owszem była pewna masakryczna wpadka przed świętami z jednym IR z Warszawy...

@Goral/PR-fan
Oczywiście, wszystko z wszystkim należy porównywać.
Zwłaszcza \"tańszego\" przewoźnika z \"droższym\" (choćby dlatego by sprawdzić czy nie jest...odwrotnie;)

IR Skrzyczne raczej musi tak jechać, maksymalnie mógłby jechać 20minut później by wyrobić się na CMK przed kolejnymi EIC ale wtedy byłby problem na Bielsko - Katowice (a do tego na tym odcinku robi za Regio, więc musi jechać w \"takcie\" między innymi Regio.) To tak na wypadek gdyby ktoś narzekał na \"podjeżdżanie\" ;)
2012-01-12 11:52:53 Autor: inzynier
---.200.225.99
@Goral/PR-fan
Tak, ale 47 zl to cena interRegio (EN57). Bilet na sklad RE z lokomotywa pewnie bedzie droche drozszy.
2012-01-12 17:24:47 Autor: leszek
---.internetdsl.tpnet.pl
Alkoholik Stefan zaczyna rządzić. Niech jeździ do technikum, i zrobi prawdziwą maturę. Leszno for ever!!!
2012-01-12 17:41:08 Autor: soli
---.internetdsl.tpnet.pl
paweł stefański paaaaadłłłłłłłłłłłłłłłłł
2012-01-12 19:18:00 Autor: zsk
---.dynamic.gprs.plus.pl
Czekam na RE Warszawa-Zielona Gora, wyjazd z Wawy po 17!
2012-01-12 22:24:56 Autor: Marcin B.
---.ssp.dialog.net.pl

Marcin B.
inżynier

IR i RE to ta sama taryfa
2012-01-13 04:45:53 Autor: TTOMEK
---.skomur.pl
KU...WA LUDZIE DO ŁODZI JUZ NIE IDZIE WJECHAĆ SAMOCHODEM , RÓBCIE COS BUDUJCIE TE SZYBKĄ KOLEJ , O PARKOWANIU NIE MA JUZ CO MARZYC NAWET W ZGIERZU WIECZOREM ! ! !
JAK TAK DALEJ BEDZIE TO PO KIEGO SAMOCHOD JAK NIE MOZNA WYJECHAC , A JAK ZA BRAKNIE CI PALIWA ZEBY WYJECHAC TAK CIE ZASTAWIĄ TO KONIEC , ALBO UTKNIESZ W KORKU . JUZ JEST TRAGEDIA JA U SIEBIE NA OSIEDLU NIE MOGE ZAPARKOWAC GDZIE MIESZKAM , JAK WYJADE NA MIASTO I WRÓCE TO NIE WIEM CZY BEDZIE DLA MNIE MIEJSCE .
2012-01-13 16:28:12 Autor: deco35
---.internetdsl.tpnet.pl
czy regio ekspress na trasie wroclaw - rzeszow , wroclaw przemysl
2012-01-13 16:30:26 Autor: messi35
---.internetdsl.tpnet.pl
re warzaszawa- rzeszow przez kradom kolbuszowa glogow mlp,
re warzaszawa- rzeszow- zagorz przez boguchwala strzyzow jaslo
2012-01-14 07:08:51 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
Białystok - Lublin? I ile osób ci pojedzie takim puciongiem jak bus jedzie 4,5 godziny. Byłaby to porażka jak Lublin - Rzeszów.
2012-01-21 23:46:30 Autor: mały
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A kiedy wreszcie bedzie IR PODLASIAN relacji OLSZTYN-BIAŁYSTOK czy ktos wie zrubcie cos w tym rodzaju ciagle to warszawa ,rzeszów ,szczecin ,poznan, tam uruchamiacie a tutaj to juz myslicie ze ludzie nie mieszkaja .Zwracam sie do społki PR zrubcie cos i tu zeby ludzie mieli do was zaufanie
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 03/2023
NUMER 03/2023
W numerze 3/2023 naszego Miesięcznika przyjrzeliśmy się temu, dlaczego rekordy kolei pasażerskiej nie stały się udziałem Mazowsza. Dużo uwagi poświęcamy też udanym działaniom Kolei Małopolskich. Oprócz tego jak zwykle wiele ciekawych rozmów i ważnych tematów - jak inwestycje wojskowe i logistyka wojenna. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5