NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

15 Flirtów już gotowych. Prezentacja w Katowicach

| jd/inf. pras. 08.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-08-08 16:03:12 Autor: ola
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
foto?
2015-08-08 16:03:50 Autor: szczur śmietnikowy
---.dynamic.mm.pl
No to teraz jeszcze tylko zarząd musi uchwalić zakaz sprzedaży biletów w pociągu i będzie pełny komfort.
2015-08-08 16:20:42 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
to się gorol ucieszy:)
2015-08-08 16:21:57 Autor: yeti
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
A wifi w nichi będzie??
Ktoś wie ile jest miejsc w przedzilae barowym odpowiednio w darcie i Flircie????
2015-08-08 16:30:39 Autor: Mumin
---.197.36.234
Leonkiewicz i IC robią sobie prezentację na 3 peronie, obok pełno sokistów i ochrony, a w tym czasie na pozostałych peronach złodzieje od Peruczki i inni spokojnie okradają podróżnych. Może redakcja zainteresuje się sytuacją w Katowicach, bo to co się tam wyprawia na peronach to są wyżyny bezczelności kieszonkowców i indolencji odpowiednich służb.
2015-08-08 16:40:44 Autor: WSA
---.Red-83-36-32.dynamicIP.rima-tde.net
Fajne!
2015-08-08 16:51:31 Autor: Ic
---.range109-146.btcentralplus.com
Flirt 8 miejsc
Dart 6 miejsc
2015-08-08 16:52:34 Autor: Ic
---.range109-146.btcentralplus.com
^^
Oczywiście w części barowej
2015-08-08 17:34:36 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
dziwne - generalnie masz to w ... a na każdy news o IC dostajesz piany:)
2015-08-08 18:17:47 Autor: zeus04
---.133.22.13
Byłem tam :) Całkowicie przypadkowo, ale byłem. Siedzenia wygodne. Pachniało nowością. Sporo młodych twarzy :) Sufit dość nisko, ale i tak ciut wyżej jak w pociągach piętrowych.
2015-08-08 18:30:45 Autor: RRR
---.leon.com.pl
Są naprawdę piękne! Dlaczego Pesa nie potrafi tak ładnego dizajnu opracować... Wszystko poza pierwszymi tramwajami dla Elbląga jest najzwyczajniej brzydkie...
2015-08-08 18:59:30 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
@goral
przecież ty irytujesz się IC cały czasz - spać ci chociaż daje?:))
2015-08-08 19:46:46 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Przydałaby się prezentacja w Łodzi, na zmodernizowanym Widzewie, gdyż to właśnie miasto będzie jednym z głównych beneficjentów tych jednostek.
2015-08-08 20:19:17 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post RRR:
"Są naprawdę piękne! Dlaczego Pesa nie potrafi tak ładnego dizajnu opracować... Wszystko poza pierwszymi tramwajami dla Elbląga jest najzwyczajniej brzydkie..."
Nie martw się, kiedyś stworzą coś w Twoim guście. Ja na EP09 też musiałem długo czekać :)
2015-08-08 20:47:47 Autor: Gubernator Kalifornii
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gubernator Kalifornii
Myślałem, że w Katowicach poradzono sobie z tymi sqrwsnami, a jednak od lat to samo... :(
2015-08-08 20:58:27 Autor: zeus04
---.133.22.13
W Katowicach widziałem tylko dwa Flirty. Jednym przyjechałem od strony Zwardonia :)
2015-08-08 21:24:11 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]

-----

Tak przy okazji - jakim cudem na 8 krawędziach peronowych (ze sławnym peronem 5 - 9) zmieściło się naraz 15 PICNYCH Flirtów???; )
2015-08-08 22:03:36 Autor: Deutscher
---.094.223.pools.vodafone-ip.de
Wyglada porzadnie, technika i design Made in Swiss. A nie jak wielki osrany plastikiem Dart z hajspidowym dezajnem made in poland. Gdyby ktos powie, ze Dart zostal wyprodukowany w chinach, to ja bym mu uwierzyl!
2015-08-08 22:21:16 Autor: glos z kujpomu
---.play-internet.pl
A czy testy Darta juz sie zakończyły? Bo 001 wrocil do Bydgoszczy i po prostu stoi. A do odbioru jako pierwszego przygotowano 004. No i minimum 7 ton przekroczenia masy jest już chyba pewne. Bez oslon.
2015-08-08 22:45:32 Autor: EU07-106
---.free.aero2.net.pl
@Gorol
podobno w dzisiejszych czasach wszystko można leczyć;)
2015-08-08 23:58:48 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ EU07-106

Niewątpliwie... ;P
2015-08-09 07:43:56 Autor: ofca
---.dynamic.chello.pl
Trolowania sie nie da wyleczyć :P
2015-08-09 07:46:46 Autor: Podróżnika
---.free.aero2.net.pl
Jechałam wczoraj z rodziną ostatnim, 20 Pendolino:) Wydawało się że choć to niemożliwe jest jeszcze.ciszej niż w poprzednich egzemplarzach, komfortu nie da się z niczym porównać, w 2 klasie duży tłok czemu ciężko się dziwić po obniżce cen, na szczęście w 1 luźniej i ciszej. Polecam wszystkim ceniacych komfort bezpieczeństwo i szybkość.
2015-08-09 08:16:59 Autor: losiu
---.dynamic.gprs.plus.pl
Flirt sprawia dużo lepsze wrażenie od Darta(niestety). Szkoda, że tylko 20 a nie np 80 na cały kraj.
2015-08-09 08:24:27 Autor: losiu
---.dynamic.gprs.plus.pl
Prezesowi Pesy życzę troszkę więcej pokory, bo Dart w porównaniu z Flirtem wygląda biednie, a to są EZT na 160km/h i twierdzenia o zbudowaniu HS przez Pesę mogącego odpowiadać Pendolino są śmieszne. Może za 10 lat
2015-08-09 09:12:57 Autor: zeus04
---.133.22.13
Musze przyznać, iż hala dworca PKP w Katowicach świetnie nadaje się do takich prezentacji. Dobrze osłoniła flirta przed panującymi warunkami :)
2015-08-09 09:13:38 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post losiu:
"Prezesowi Pesy życzę troszkę więcej pokory, bo Dart w porównaniu z Flirtem wygląda biednie, a to są EZT na 160km/h i twierdzenia o zbudowaniu HS przez Pesę mogącego odpowiadać Pendolino są śmieszne. Może za 10 lat"
Jak do tego doszłeś?
2015-08-09 09:16:01 Autor: zeus04
---.133.22.13
Sorry. Doszedłeś? :)
2015-08-09 09:45:20 Autor: coz
---.play-internet.pl
Flirt bije darta na głowę wyglądem. Flirt jest po prostu piękny w swojej prostocie. Jak widzę darta to odwraca głowę w druga stronę bo boje się ze mi się obiad zwróci.

Oczywiście siedzący w kieszeni pesy politycy musieli dać zarobić panu zydoklickiemu. Teraz Polacy będą musieli się bujać z tym złomem z Bydgoszczy przez 30 lat.

Swoją drogą czy IC na liczy pesie około 100mln należnej kary za przekroczenie masy składów oraz przekroczenie terminów dostaw?

Kto wreszcie rozliczy ta solidną inaczej firmę z jej pseudo zapewnien.

Darta miał być zdaniem ich dyrektora na 350kmh później zeszła im pompa i mówili o 250kmh. A w końcu zrobili ezt na kratownicy na 160. Litości. ...
2015-08-09 10:01:55 Autor: IC_Control
---.telbeskid.com.pl
Testy Darta na 200 zakończyły się na 181km/h. SIC!!!!!!!
Oszukał nas Pan Tomasz Z.
2015-08-09 10:06:26 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
Tymczasem Darty wyjadą na tory dopiero w marcu 2016 (wiewiórki mówią nawet o końcówce kwietnia). Póki co żadna sztuka nie została odebrana, bo EZT jest za ciężki o bodajże 15 ton. A w mediach cisza poza jednym króciutkim reportażem w TVP Info :-)
2015-08-09 11:04:51 Autor: mp
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"15 Flirtów już w Katowicach"

Czytacie, co napiszecie?
2015-08-09 11:06:09 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Malopolanin

Musi być cicho, bo przecież wyboren za pasen, a przecież taka kumpromitacyja nie służy (nie)rządowi, o nie... ;) Tak jak i jest cicho o tym, że świnoujskiego gazoportu też nie odpalą przed 25 października.
2015-08-09 11:09:13 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Malopolanin

Ewentualnie odpalą go tak, jak pamiętną "autostradę" A2 na Euro 2012, he, he, he ;)
2015-08-09 11:11:21 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
Jak to kompromitacja rządu? Szydło kazała kupować w Pesie, no to kupili. A, że Pesa problemy z masą i terminowością ma od dawna, to skutki są jakie są. Ja jeszcze nie widziałem w polskich mediach krytycznego artykułu o Pesie. Zawsze same laurki. A przecież to nie pierwsza wpadka tego producenta.
2015-08-09 11:25:14 Autor: Norek91
---.olsztyn.mm.pl
Jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem, to ja ci już nic na to nie poradzę. Ewentualnie jakaś szkoła może .
"Gotowych jest już 15 składów, a pozostałych 5 znajduje się na zaawansowanym etapie produkcji." Czy ktoś tu pisał że 15 flirtów stało na prezentacji ??.
2015-08-09 11:38:52 Autor: Markos
---.google.com
Patrząc na te darty które stoją w Bydgoszczy hmm coś im brakuje. Wyglądają jak tania hińska podróbka. Ale i tak ciesze się z wszystkiego co ma na liczniku 160km/h. Taki Dart przydałby się na linie z Poznania do Gdyni. Bo obecnie za 58zl jeździ się tam jak bydło. Jedyny w miarę dobry skład to Pomorzanin jednak i on ma ciągle jakieś problemy. A nawiew klimatyzacji skierowany na szybę i po odbiciu od niej na ucho to chyba krety. Wymyślił. To samo śmietniczki w polu siedziska pasażera który musi się do nich tulic podczas podróży.. Przypominają mi się pomorskie wyremontowane złomy gdzie podłokietniki są tak cienkie jak zyletka i tak blisko ścianki umieszczone ze aż wybijają się w rękę. Poza wyglądem przydałaby się użyteczność.
2015-08-09 12:04:56 Autor: polako
---.f.net.lemor.pl
będzie wifi (działające, a nie jak w przypadku pendolino), potwierdzone info
2015-08-09 12:32:56 Autor: hmmmm
---.play-internet.pl
Dart to kolejna klapa pesy. Rok temu zawalili zamówienie dla netinery i do dzisiaj próbują upchnac nie spełniające wymagań kontrykcyjnych i za ciężki szt po polskich urzędach wojewódzkich. Robią takie numery ze blokują newagowi możliwość startu poprzez dogadali się UMi na bardzo krótki czas dostawy. Np miesiąc dwa. W tym czasie na hali juz przerabia ja pociągi i zaraz po podpisaniu umowy sprzedają.

chamstwo i złodziejstwo w białych rękawiczkach. Wszyscy to widzą i chwała pese podnieboisa. A gdzie zasady prawa i zwykła przyzwoitość?
2015-08-09 14:27:47 Autor: IC_control
---.telbeskid.com.pl
Panowie komisarze IC skontrolujcie szczegółowo strzałki ugięcia wagonów Darta.
IK oraz UTK przed dopuszczeniem Dartow do ruchu niech pamiętają o bezpieczeństwie pasażerów.
Walka z każdym kg ma wpływ na konstrukcję i jej wytrzymałość pamiętajcie o tym.
Wcześniej czy później KTOŚ to sprawdzi
2015-08-09 15:23:52 Autor: zeus04
---.133.22.13
W obecnych czasach nie ma problemu z zakupem profili z metali różnych, laminatów, szkła, gumy itp. itd. To można wszystko zrobić. w Polsce akurat jest mnóstwo firm robiących zabudowy busów, autobusów, jachtów w tym luksusowych, kuchni, łazienek etc. :) Jak dla mnie wystawa statyczna pociągu który ma jeździć a nie stać, to ciut za mało by się wypowiadać.
Ogólnie dobrze że postawili Flirta przy peronie trzecim, bo przy czwartym stało Pendolino do Gdyni i można było się pomylić :) Co by tu jeszcze powiedzieć? Aha szyby mocno metalizowne, więc co niektórzy będą narzekać że im zrywa połączenia telefoniczne ;) Na koniec obsługa miała problem z drzwiami zewnętrznymi nr. 3 i 4. Widać że jakiś szczelniejszy model i więcej gumy na nich i jak na razie są jeszcze do doregulowania. Z trójką czterech ludzi "bawiło" się ok. 5 minut.
Jeden próbował od środka, a dwóch z zewnątrz i jeden się przyglądał.
2015-08-09 15:51:25 Autor: losiu
---.dynamic.gprs.plus.pl
Zeus mnie Dart przypomina modernizowane przez PESĘ wagony Y.
Wystarczy spojrzeć na montaż okien, wykonanie wnętrza, siedzenia. Ja mam wrażenie, że Dart jest takim przypadkowym zlepkiem kilku pomysłów czego o Flircie powiedzieć nie można. Na temat przekroczenia
masy czy problemów z terminowością się nie wypowiadam, bo nie mam dostępu do danych, ale jeśli się to potwierdzi to ja na miejscu Alstomu żądałbym od prezesa Pesy publicznych przeprosin i sprostowania, bo stworzenie pociągu tej klasy co ED-250 oby było możliwe za pewien czas. Gorsze jest to, że jeśli Darty będą miały problemy techniczne to nikt ich nie zamówi, a tylko w taki sposób(produkując kolejne zespoły) będzie można ten produkt ulepszać. A wtedy "polską odpowiedź na Pendolino" może czekać terapia krzakowa na jakimś zadupiu
2015-08-09 18:53:27 Autor: RRR
---.leon.com.pl
@Deutscher - obrażasz Chińczyków, oni potrafią zrobić czasami fajne dizajnerskie rzeczy. Produkcja Pesy to krzyżówka pomysłów z Republiki Konga i Jamajki... Na Darty i Gamę nie da się patrzeć - Stadler czy Taurus aż chce się robić zdjęcia czy oglądać je na fotach. A jeśli chcecie coś mówić o dizajnie z PRL to popatrzcie jak piękną stylistyką cieszy się np. SU45 czy SP42, jakie piękne parowozy produkowano, które cieszą oko do dzisiaj. Komu kiedykolwiek podobać się będzie Gama, Elf czy Dart???
2015-08-09 20:08:07 Autor: Pawel ppo
---.179.234.244
Co do upodobania, to mi Gama bardzo się podoba. Natomiast Dary na zdjeciach wygląda źle, a na żywo tragicznie. Mi Dary kojarzy się, nie wiem dlaczego, z Bankokiem lub Indiami. Jednak wygląd to jedna sprawa, a funkcjonalność i niezawodność to co innego... PS. Jakże śmiesznie brzmią teraz tytuły prasowe sprzed kilku tygodni "Polskie Pendolino" itp. Jaki kraj takie penolino?
2015-08-10 01:20:05 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
''To namacalny dowód zmian, jakie od trzech lat wdrażamy w Grupie PKP – dodał Jacek Leonkiewicz''...

A co z tą ''namacalną zmianą'' ma wspólnego Karnowski i cała grupa PKP, Celejewski czy Ty piękny Leosiu? Spijacie śmietanę po poprzednikach.
2015-08-10 05:36:08 Autor: rrr
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ale np Dragon czy Griffin fajnie wyglądają.W niczym Taurusowi nie ustępują pod względem designu.Darth to taki przerost formy nad treścią
2015-08-10 08:40:49 Autor: głuszec
---.84.246.233
Flirt 3 jest ładny, a Dart taki sobie...
W zasadzie to mam pytanie??? Po co PKP IC ezt o prędkości 160km/h???
Gdzie ma taką prędkość rozwinąć??? Wszystkie linie kolejowe PLK rewitalizuje na prędkość 120 km/h (Jelenia Góra - Wrocław - Łódź - Warszawa - Lublin; Katowice - Częstochowa - Łódź - Bydgoszcz - Gdynia/Olsztyn) - więc gdzie tu pojedzie 160 km/h.
Od dawna piszę że wszystkie linie powinny być na 160 km/h, o główne magistrale na 200 km/h. Do dupy z tym wszystkim.

Jak mają już 15 Flirtów, niech pokażą jeszcze w Częstochowie, Łodzi, Bydgoszczy, Gdyni.
2015-08-10 11:03:15 Autor: Kalle Blomkvist
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@głuszec

No co ty?! Przestań takie herezje opowiadać! Przecież według niejakiego Kryniczanina właściwe rozwiązanie to bieda-magistrale ze szlakową 100 km/h i rozjazdami na 40 w bok, bo "dla towarów wystarczy"...
2015-08-10 12:42:10 Autor: Marcin MZ
---.static.icpnet.pl
"Tradycyjne tablice informacyjne zastąpiły elektroniczne wyświetlacze, na których będą pojawiać się komunikaty o przebiegu trasy."
Czytam takie teksty i zastanawiam się co by to miało znaczyć i kto to pisał - bo to kpina z języka polskiego i logiki. Ale ponieważ bezmyślność autorów jest coraz większa (i zdarza się to coraz częściej) - przypomnienie.
Składnia jest taka: Nowe [w mianowniku - kto, co - (taki przypadek w odmianie rzeczowników - i nie tylko - w jęz. polskim)] zastępuje stare (w bierniku - kogo, co). Jak już widać w sytuacji rzeczowników osobowych nie ma problemu: 'młody kolejarz zastępuje starego kolejarza' i nawet użycie odwróconej składni jest jasne 'starego kolejarza zastępuje młody kolejarz'. Natomiast w sytuacji rzeczowników nieosobowych jest gorzej: 'elektroniczne wyświetlacze zastąpiły tradycyjne tablice' ma jednak inny (dokładniej - przeciwny) sens niż przytoczony fragment wiadomości. Dla uniknięcia wprowadzania w błąd, jeśli autor koniecznie chce najpierw wymienić 'stare', powinien użyć czasownika w stronie biernej 'zostało zastąpione przez' 'nowe'.
W omawianym przypadku można mieć nadzieję, że jednak 'tradycyjne tablice' zostały zastąpione przez 'elektroniczne wyświetlacze' (choć widywałem już kartki A4 z wydrukowaną trasą pociągu przyklejone taśmą do szyby wewnątrz wagonu, który miał 'elektroniczne wyświetlacze' - więc wątpliwość pozostaje) ale często sprawa nie jest tak oczywista i na prawdę nie wiadomo cóż autor miał na myśli, czyli co było a co będzie.
Proszę o więcej staranności w pisaniu tekstów!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS