NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Stadler dostarczy 14 Flirtów do Szwajcarii [film]

| Michał Szymajda 29.03.2017 48

Stadler dostarczy 14 czteroczłonowych zespołów trakcyjnych do kraju, z którego pochodzi, czyli do Szwajcarii. Pociągi będą jeździć w regionie Vaud w zachodniej części kraju przy granicy z Francją.
Nowe ezt-y zapewnią dobre warunki podróży w ramach sieci pociągów podmiejskich RER Vaud, z których większość rozpoczyna bieg w Lozannie. Kontrakt między państwową spółką kolejową SBB a Stadlerem został podpisany 24 marca 2017 r. Producent ma na wywiązanie się z zamówienia sporo czasu, bo aż 3 lata (wszystkie Flirty mają być dostarczone w 2020 roku). Pociągi będą długie na 75 metrów i mają posiadać 324 stałe miejsca siedzące. Będą posiadały 8 par drzwi na stronę pojazdu trakcyjnego.

RER Vaud posiada już w swoim taborze 23 Flirty podobne do tych, które właśnie zostały zamówione. Przewoźnik chce poszerzyć siatkę połączeń i dogęścić je tam, gdzie w opinii mieszkańców jest ich za mało. W ostatnich latach kanton rozwija się demograficznie i ekonomicznie, toteż rozwój kolei wydaje się nieodzowny.

W ostatnich dniach Stadler Polska pochwalił się wygranym przetargiem na dostawę kolejnych ezt Flirt dla Kolei Węgierskich (MAV). Zakończył też dostawy dla włoskiego przewoźnika TPER  i bierze udział w przetargu na dostawy ezt dla Kolei Wielkopolskich
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Szwajcaria (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Szwajcaria (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS