NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Stadler Polska kończy dostawy Flirtów dla włoskiego TPER

| Jakub Madrjas 23.03.2017 1

Stadler Polska kończy dostawy Flirtów dla włoskiego TPER
Fot. Stadler
Stadler Polska kończy dostawy Flirtów dla włoskiego TPER
Stadler Polska kończy dostawy Flirtów dla włoskiego TPER
Stadler Polska kończy dostawy Flirtów dla włoskiego TPER
Siedlecki zakład Stadlera zakończył produkcję pojazdów dla włoskiego przewoźnika TPER. Po zakończeniu dostaw będzie on posiadał aż 26 pięcioczłonowych Flirtów.
Pod koniec 2015 roku włoski przewoźnik TPER zamówił 7 pięcioczłonowych pojazdów typu Flirt. Wszystkie pojazdy produkowane w siedleckim zakładzie Stadlera są gotowe. – Trzy z nich zostały już dostarczone do klienta, kolejne dwa składy opuszczają zakład w bieżącym tygodniu, ostatnie dwa wyjadą do Włoch z końcem marca – informuje rzeczniczka Stadlera Marta Jarosińska.

Pięcioczłonowe elektryczne zespoły trakcyjne typu Flirt dla TPER to pojazdy niskopodłogowe, z 265 miejscami siedzącymi i 77 siedzeniami składanymi. – Pojazdy posiadają nowoczesne, komfortowo wyposażone, klimatyzowane wnętrza – mówi rzeczniczka, dodając, że osiągają doskonałe wartości przyspieszenia.

Pojazdy będą eksploatowane w rejonach prowincji Bolonia i Ferrara. TPER, uwzględniając aktualne zamówienie, będzie posiadał flotę 26 pięcioczłonowych pojazdów typu Flirt.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Włochy (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Włochy (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS