NUMER 12/2017
NUMER 12/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Przewozy Ładunków 2017
szukaj
Śledź nas:

PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]

| Michał Szymajda 06.12.2017 236

PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
Impuls PolRegio na Dworcu Letnim w Poznaniu Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
Przewozy Regionalne, działające pod marką PolRegio, zaprezentowały swój pierwszy fabrycznie nowy elektryczny pociąg. Jest nim ED78 Impuls. Prezentacja dla mediów miała miejsce na trasie Poznań Główny – Wronki, gdzie pociąg zacznie rozkładowe kursy 10 grudnia, z dniem wprowadzenia nowego rozkładu jazdy.
Łącznie Przewozy Regionalne kupiły 3 czteroczłonowe Impulsy. Wszystkie zbudowano zgodnie z zasadami TSI, są więc w maksymalnym stopniu dostępne dla osób o ograniczonej mobilności. Podobnie jak w innych Impulsach stopnie znajdują się jedynie tuż przy kabinach maszynistów. Pojazdy wyposażono w system ETCS poziomu 2., co oznacza, że w miejscu gdzie istnieje ERTMS tego samego poziomu, do osiągania prędkości maksymalnej 160 km/h nie jest potrzebny drugi maszynista, bowiem wszystkie komunikaty ze szlaku odczytać można w kabinie.

Pojazdy są bardzo dobrze wyposażone. Bardzo wygodne są fotele wyposażone w podłokietniki, pod którymi znajdują się gniazdka, posiadają ładowarki usb, rolety przeciwsłoneczne w oknach. Przy szerokich drzwiach pasażerowie stojący mają do dyspozycji specjalne podpórki lędźwiowe, bardzo czytelny jest system informacji pasażerskiej. Udanie dobrano też kolorystykę wnętrza. W pociągu są 4 miejsca do przewozu rowerów i spora przestrzeń do przewozu wózków i większego bagażu, gdzie, jeśli pozwoli na to przewoźnik, zmieszczą się przynajmniej kolejne 4 jednoślady. Co ważne – w pojeździe jest bardzo cicho, nawet podczas jazdy z prędkością powyżej 120 km/h.

– Wszystkie nowe pojazdy będą kursować na trasie Poznań – Krzyż od 10 grudnia. Tak będzie przynajmniej do 10 marca, czyli do wiosennej korekty rozkładu jazdy – powiedziała Justyna Grzesik, rzecznik prasowy wielkopolskiego oddziału Przewozów Regionalnych.

7 grudnia Przewozy Regionalne odbiorą też pierwszy z czterech dwuczłonowych ezt Elf2, które wyprodukowała dla przewoźnika bydgoska Pesa. "Rynek Kolejowy" będzie na tej uroczystości i przekaże Wam relację z przekazania pociągów.

Według zapowiedzi przewoźnika w roku 2017 zostanie (lub już zostało) wprowadzonych na tory 10 nowych pociągów (3 Linki, 3 Impulsy i 4 Elfy2).
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2017
NUMER 12/2017
Dyskusja o przyszłości polskiej kolei jest ostatnio prowadzona głównie w kontekście budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego. Wiadomo, że bez transportu szynowego funkcjonowanie nowego lotniska nie będzie możliwe. Kolej jest niezbędna do zapewnienia sprawnego funkcjonowania terminalu cargo, dostaw paliwa i przede wszystkim do umożliwienia szybkiego dojazdu dużej liczbie pasażerów. Niezależnie od tego, jakie jest wasze stanowisko w sprawie samego CPK, możemy zazdrościć lotnictwu śmiałości wizji i odwagi w ich promowaniu. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS