NUMER 04/2018
NUMER 04/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Czy grozi nam pustka za nastawnikiem?
szukaj
Śledź nas:

PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]

| Michał Szymajda 06.12.2017 242

PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
Impuls PolRegio na Dworcu Letnim w Poznaniu Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
Przewozy Regionalne, działające pod marką PolRegio, zaprezentowały swój pierwszy fabrycznie nowy elektryczny pociąg. Jest nim ED78 Impuls. Prezentacja dla mediów miała miejsce na trasie Poznań Główny – Wronki, gdzie pociąg zacznie rozkładowe kursy 10 grudnia, z dniem wprowadzenia nowego rozkładu jazdy.
Łącznie Przewozy Regionalne kupiły 3 czteroczłonowe Impulsy. Wszystkie zbudowano zgodnie z zasadami TSI, są więc w maksymalnym stopniu dostępne dla osób o ograniczonej mobilności. Podobnie jak w innych Impulsach stopnie znajdują się jedynie tuż przy kabinach maszynistów. Pojazdy wyposażono w system ETCS poziomu 2., co oznacza, że w miejscu gdzie istnieje ERTMS tego samego poziomu, do osiągania prędkości maksymalnej 160 km/h nie jest potrzebny drugi maszynista, bowiem wszystkie komunikaty ze szlaku odczytać można w kabinie.

Pojazdy są bardzo dobrze wyposażone. Bardzo wygodne są fotele wyposażone w podłokietniki, pod którymi znajdują się gniazdka, posiadają ładowarki usb, rolety przeciwsłoneczne w oknach. Przy szerokich drzwiach pasażerowie stojący mają do dyspozycji specjalne podpórki lędźwiowe, bardzo czytelny jest system informacji pasażerskiej. Udanie dobrano też kolorystykę wnętrza. W pociągu są 4 miejsca do przewozu rowerów i spora przestrzeń do przewozu wózków i większego bagażu, gdzie, jeśli pozwoli na to przewoźnik, zmieszczą się przynajmniej kolejne 4 jednoślady. Co ważne – w pojeździe jest bardzo cicho, nawet podczas jazdy z prędkością powyżej 120 km/h.

– Wszystkie nowe pojazdy będą kursować na trasie Poznań – Krzyż od 10 grudnia. Tak będzie przynajmniej do 10 marca, czyli do wiosennej korekty rozkładu jazdy – powiedziała Justyna Grzesik, rzecznik prasowy wielkopolskiego oddziału Przewozów Regionalnych.

7 grudnia Przewozy Regionalne odbiorą też pierwszy z czterech dwuczłonowych ezt Elf2, które wyprodukowała dla przewoźnika bydgoska Pesa. "Rynek Kolejowy" będzie na tej uroczystości i przekaże Wam relację z przekazania pociągów.

Według zapowiedzi przewoźnika w roku 2017 zostanie (lub już zostało) wprowadzonych na tory 10 nowych pociągów (3 Linki, 3 Impulsy i 4 Elfy2).
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2018
NUMER 04/2018
Lata zaniedbań w szkolnictwie kolejowym i niskie płace na kolei sprawiły, że do pracy w naszej branży niewielu się garnęło. Teraz kolej musi konkurować o młodych ludzi, a nie będzie to zadaniem łatwym. O tym piszemy w aktualnym raporcie. Oprócz tego w numerze: Rozmowy z D. Blocherem (Budimex), J. Krupińskim i A. Śliwińskim (Strabag), podsumowanie przewozów intermodalnych w 2017 roku oraz rynku tramwajowego w tym samym okresie. Polecamy obszerny artykuł Jana Raczyńskiego na temat Kolei Dużych Prędkości w ujęciu międzynarodowym.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS