Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Znamy oferty na projekt budowy drugiego toru w Obornikach Wielkopolskich

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
16-11-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
rynek kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Znamy oferty na projekt budowy drugiego toru w Obornikach Wielkopolskich
Fot. Max Bembnista, sm42.pl
Niemal wszystkie oferty zmieściły się w kosztorysie określonym przez PKP PLK na opracowanie projektu budowy drugiego toru kolejowego w Obornikach Wielkopolskich na linii 354.

Budowa drugiego toru z siecią trakcyjną planowana jest na ponad dwukilometrowym odcinku pomiędzy posterunkiem odgałęźnym Oborniki Wielkopolskie a stacją o tej samej nazwie. Zgodnie z planem wielkopolskiego urzędu marszałkowskiego i PKP PLK na Warcie powstanie też drugi, równoległy do istniejącego most kolejowy, który zapewni dwutorowy ruch pociągów. Powstanie też nowy peron Oborniki Wielkopolskie Miasto, który w założeniu umożliwi tu kończenie pociągów poznańskiego kolei aglomeracyjnej. Więcej o projekcie pisaliśmy tutaj.

Obecnie znamy już oferty na wykonanie projektu. Do PKP PLK wpłynęło ich aż 9. 8 z nich mieści się w kosztorysie PKP PLK, który oszacowano na 3,55 mln złotych netto. Najtańsza oferta – Biura Projektów Komunikacyjnych z Poznania jest o połowę tańsza i opiewa na 1,87 mln złotych netto. Druga w kolejce jest propozycja konsorcjum Infrares i Infry.

Teraz PKP PLK będzie oceniać oferty, później nastąpi faza wyboru najkorzystniejszej z nich i podpisanie umowy na wykonanie projektu. Inwestycja, będąca de facto korektą wykonanej już modernizacji linii 354, ma szansę na realizację w ciągu kilku następnych lat. 
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Projektant drugiego toru do Obornik Wielkopolskich wybrany

Infrastruktura

Śmiertelny wypadek na przejeździe przez zamknięty tor – jest raport PKBWK

Infrastruktura

Linia 354: Będzie dodatkowa mijanka na zmodernizowanym odcinku

Infrastruktura

Poznań Strzeszyn: Krótkotrwałe utrudnienia na zmodernizowanej linii

Infrastruktura

Zobacz również:

Projektant drugiego toru do Obornik Wielkopolskich wybrany

Infrastruktura

Śmiertelny wypadek na przejeździe przez zamknięty tor – jest raport PKBWK

Infrastruktura

Linia 354: Będzie dodatkowa mijanka na zmodernizowanym odcinku

Infrastruktura

Poznań Strzeszyn: Krótkotrwałe utrudnienia na zmodernizowanej linii

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5