NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Żmijan: sytuacja na kolei była tak dramatyczna, że reformy muszą boleć

| pr, Rynek Kolejowy 24.07.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-07-24 15:08:15 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Towarzyszu POśle, PObudka! To nie jest pierwszy rok tzw. reformy von Baltzerovitzscha, lecz siódmy rok rządów cwaniaków, kombinatorów, nieudaczników, złodziei, krętaczy i Pospolitych chamów.
2014-07-24 15:13:38 Autor: pirat
---.95.4.57
A pan poseł co - ze snu siedmioletniego sie przebudził? niech sobie poczyta expose swojego patyjnego guru, jakim temn w 2007 mydlił oczy lemingom. Ileż tam było o kolei! I w jakim tonie! Że się nam należy, że to prawo podróżnych, że KDP...
A co mamy? Cytując klasyka - "Ch..., d... i kamieni kupa".
Spadajcie, POkemnony. Już wystarczająco wiele rzeczy spie... przyliście.
2014-07-24 15:14:52 Autor: Julio
---.centertel.pl
Panie pośle, co Pan pier.... li???? Kolej została zaniedbana przez Państwo, którego Pan i pozostałych 559 wybrańców. Reformujecie kolej tylko i wyłącznie kosztem kolejarzy. Sypnijcie kasą, uprośćcie przepisy jak w drogach a wiele problemów się rozwiąże.
2014-07-24 15:22:13 Autor: Kflik
---.245.68.119
ktore reformy maja bolec?

przedluzajace sie prace modernizacyjne?

totalny brak planowania prac torowych i zamkniec?
informowanie o zmianach w rozkladzie w ostatniej chwili?

przerzucanie na samorzady znaczacej czesci kosztow utrzymania infry?(takze tej o znaczeniu panstwowym) (przez dotowanie polaczen regionalnychktore slono placa za przejazd torami PLK a nawet postoj przy peronie itp)

brak wspolnej taryfy i koniecznosc zakupu dwoch biletow miesiecznych gdy korzysta sie z pociagow dwoch przewoznikow?

nieskoordynowane rozklady jazdy, zwlaszcza miedzy roznymi przewoznikami (np. TLK chwile przed osobowym, potem wielka dziura) nawet tam gdzie nie ma akurat prac torowych?

ciagle rosnaca dotacja do PKP IC przy coraz mniejszej ofercie?

To nas boli, nie jakies "Reformy".
2014-07-24 15:31:49 Autor: amigo.ze.szwecji
---.67.68.76.mobile.tre.se
Monopol panstwowy niereformowalny.
2014-07-24 16:02:04 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo krótka piłka: wspólny bilet.

Co "bolesnego" jest we wprowadzeniu tego jakże pożądanego udogodnienia? Cóż tak przeszkadza w podjęciu tej tak oczekiwanej przez wszystkich pasażerów decyzji?

Tyle. Tylko tyle. Spokojnie - trasą Kraków-Katowice czy Warszawa-Radom już się nad panem posłem znęcać nie będę.

Wspólny bilet. Proszę o konkrety. Dziękuję.
2014-07-24 16:47:39 Autor: kolejarz1
---.172.252.48
Panie Osle!!!
Problemem kolei jest jej podzial na nie wiadomo ile spolek w 2000 r. To po pierwsze, a po drugie powolywanie na stanowiska kierownicze matolow i glabow majacych mniej niz zero o niej pojecie. I tu tkwi caly problem.
2014-07-24 16:52:02 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
problem polega na tym, że dla takiego posła to samo reformowanie jest celem a nie powinno, bo reformowanie może być najwyżej środkiem a nie celem. celem może być zwiększenie liczby pasażerów o 10%, zwiększenie średniej prędkości pociągów towarowych lub lepszego wyniku finansowanie.
2014-07-24 17:32:07 Autor: Kolejarzyk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie pOśle!
Dlaczego wypowiada się pan jak by zaszczyt oceny przypadł panu?
Wydaje mi się ta wypowiedz jest swoistym rozliczenie pana i kolegów liberałow z von Tuskiem na czele.
PO nie zrobiło nic pożytecznego w tym kierunku a te parę inwestycji za unijną kasę to zrobiło z Polski dłużnika i wasala.
Proszę się już więcej nie wypowiadać na temat co można zrobić tylko co zrobiliście bo wasz czas już się kończy.
Wybiła godzina prawdy na zegarku Nowaka.
2014-07-24 17:35:33 Autor: stary emeryt kolejowy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na pewno pokemony zreformują kolej bo kolejarze to głupki?.Ile władowaliście pieniędzy w górnictwo i jakie macie efekty? Kolejarze robią to wszystko za swoje.Pajace partyjne o niewyobrażalnym ego,kolekcjonerzy zegarków i gadżetów.Nadajecie się tylko na śmietnik historii.
2014-07-24 18:04:16 Autor: mPKPe
---.dynamic.chello.pl
Ło Panie Pośle, kolej już nie jedną restrukturyzację przeżyła. Spojrzyj Pan na nakłady jakie są przeznaczane na drogi i kolej od 1989 i zobaczysz w czym rzecz. W każdym normalnym państwie kolej ma pewien "zdrowy" dług bo on wynika z rozbudowy infrastruktury i świadczenia usługi transportowej na rzecz obywateli. Przykład kolej Japońska i jej zadłużenie na poziomie 200 miliardów dolarów - czyli więcej niż budżet naszego kraju. I jakoś nikt z tego problemu nie robi :) Wystarczy trochę poczytać, to nie jest trudne.
2014-07-24 18:05:16 Autor: wschód
---.dynamic.mm.pl
ten człowiek nie powinien nic mówić na temat kolei! Odejdź z polityki bo tylko szkodzisz tym którzy na ciebie głosowali, a z lubelskiego coraz mniej pociągów, podobnie Pan Stefaniuk. Nie mogę na was patrzeć zejdzie ludziom z oczu jesteście największymi szkodnikami wschodnich rejonów Polski.
2014-07-24 18:16:25 Autor: elwawa
---.play-internet.pl
"problemem polskiej kolei są zaniedbania, do jakich doprowadzono na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat" - dobre, tylko 'kilkunastu lat'? Jeżeli będą uwzględniane postulaty związków zawodowych (kilkudziesięciu - sic!), to możemy zapomnieć o poprawie sytuacji na kolei na kolejne 'kilkanaście lat'...
2014-07-24 18:21:41 Autor: lucyfer
---.dynamic.chello.pl
Panie ..ośle, jak głosowałeś w trakcie czytań o możliwości upadłości spółek kolejowych. Posłowie opozycji merytorycznie mówili, a ty nie dopuszczałeś do głosu, przerywałeś i grałeś ze zwiącholami za stolce,
2014-07-24 19:42:52 Autor: Cuba
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szanowny panie POśle przez te 7 lat rządów PO w Polsce zmieniło się bardzo dużo ale na gorsze. Towarzysze z PO rozgrabili majątek Portów Lotniczych więc teraz chcą wziąć się za kolej. Taśmy opublikowane niedawno przez pewną gazetę nic nie zmieniły. Kolesiostwo i złodziejstwo panuje w POlsce.
2014-07-24 20:31:03 Autor: lawa
---.play-internet.pl
Tak panie posle sytuacja jest dramatyczna ,politycznie i mafijnie jeszcze na PKP tak nie było ,pomijając czasy PZPR.Prezesów od liku ale merytorycznie to raczej do słabych banków. Bzdury ,bzdury Pan opowiadasz.
2014-07-24 20:31:11 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Robole do ROBOTY - politycy do ZARZĄDZANIA .To już zapewne dziesiąta reorganizacja nieudaczników. Zapomniałem! - trzeba jeszcze utworzyć po kilkanaście miejsc w radach nadzorczych spółek dla związkowców - przecież ktoś musi nadzorować reformy, analizować , podsumowywać, wyjaśniać, trzymać rękę na pulsie i tłumaczyć tym robolom , że to jest normalne i będzie nam lepiej :-) . Panie pośle proszę to zdrożyć bo koszty będą niezbyt wysokie. Oszczędności po zwolnionych robolach prawie wystarczą dla poszerzonych zarządów i rad nadzorczych. Kiedy zaczynamy żabi rechot ?
2014-07-24 21:23:15 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
Dlatego tylko Święta Trójca w osobie Prezesa Bezzębnego, Gówina plus Zero jest w stanie uzdrowić kolej.
Oczywiście dorzucając do tego klauzulę sumienia.
Ze specjalistami od bicia po mordzie i monarchią absolutną.
2014-07-24 21:32:55 Autor: punio
---.dynamic.gprs.plus.pl
Czy ten kolo z PO szykuje jakiś zastrzyk uśmierzający?
A może zdanie z tytułu jest bez sensu?
Bo skoro sytuacja dramatyczna już była to dlaczego ,,majtki z golfem" muszą boleć.
Widocznie POlitycy bez sensu wypowiadają zdania bez sensu.
2014-07-24 21:52:10 Autor: real
---.38.100.14.internetia.net.pl
Panie pośle.... boleć to będzie pana przy najbliższych wyborach....
2014-07-24 22:02:01 Autor: Dolejlama
---.warszawa.vectranet.pl
Na razie w MIiR utworzono Departament Rozwoju Kolei...
2014-07-25 07:57:54 Autor: europejczyk
---.ip.skylogicnet.com
Pan poseł ma rację. Banda związkowców za wszelką cenę chce utrzymać status quo 9 czytaj własne dobrze opłacane posady). Natychmiast zlikwidować baronów rządzących niepodzielnie i feudalnie zakładami PLK. Tych zakładów powinno być najwyżej 8. Przejadają nasze pieniądze i nic nie robią. PRZYSPIESZYĆ REFORMY NA KOLEI SZCZEGÓLNIE W PLK
2014-07-25 08:26:59 Autor: sb
---.opera-mini.net
czy pan poseł jezdzi pociągami? spokojnie wybory juz blisko...
2014-07-25 08:28:58 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
@Pendolinek

Jesteś żałosny a Twoje wypowiedzi są na poziomie ministrów naszego rządu (to _nie_ jest komplement)

Oczywiście, że trójca nie zbawi kolei, bo nawet Kaczyński twierdzi, ze się..poprawiło co ma się nijak do rzeczywistości - czyli nie ma nawet pojęcia co się dzieje i gdzie są problemy - ale to nie zmienia faktu, że obecni muszą odejść (nawet na rzecz trójcy) by dać przykład, że za psucie i nic nie robienie dobrego oraz nieudolność - się odchodzi.

To, że jest trochę nowego taboru to żadna poprawa-- bo kluczowe problemy są gdzie indziej, to że są modernizacja to powód do radości bo są w większości przeprowadzane nieudolnie. Pendolino to też nie "promyk nadziei" tylko zasłona dymna dla.
2014-07-25 08:34:03 Autor: jeszcze kolejarz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Pośle
Pieprzysz Pan głupoty, to co zrobiła obecna koalicja w sprawie spółek Grupy PKP to woła o pomstę do nieba. Niech mi Pan powie czym się różni: Karnowski, Wasiak, Ciżkowicz i inni Prezesi od zwykłego pracownika?. Wykształcenia wyższe ma dużo pracowników i pracują na linii jako dyżurni, maszyniści, monterzy, nastawniczowie i ile zarabiają?. Dlaczego taki prezes bankomat zarabia ok. 90 000 zł?. Co on wniósł do tej firmy, przecież wszystkim zajmują się firmy zewnętrzne
2014-07-25 09:01:57 Autor: MAT
---.toya.net.pl
W życiu nie słyszałem wypowiedzi tak oderwanej od rzeczywistości!!
2014-07-25 09:15:13 Autor: ABC zbliża się
---.ip.as43289.net
W odpowiedzi na post Tomek Janiszewski:
"Towarzyszu POśle, PObudka! To nie jest pierwszy rok tzw. reformy von Baltzerovitzscha, lecz siódmy rok rządów cwaniaków, kombinatorów, nieudaczników, złodziei, krętaczy i Pospolitych chamów."
Zgrabnie to ująłeś.
2014-07-25 09:30:17 Autor: Via
---.centertel.pl
Tak, jak w powiedzeniu, że dużo się musi zmienić, żeby zostało po staremu. I jakie efekty tych zmian???
A do Pana Pendolinka: jak się ma taki nik w połączeniu z treścią wpisów, to coś tu nie gra.
Bo, albo to zdziecinnienie, albo jednostka chorobowa- schizofrenia paranoidalna dwubiegunowa - i kocham, i nienawidzę. Już chyba "Maurycy" byłby lepszy, w sensie mniej żałosny w nazwie jak ten Pendolinek, choć poziom frustracji bez zmian. Człowieku, nie denerwuj się tak. Wszystko będzie dobrze.
2014-07-25 09:49:00 Autor: criss
---.46.186.19
tak wielu Panów kolejarzy czeka na PiS..... ciekawe co się narodzi jeśli PiS zwycięży w wyborach? jakaś fala dekomunizacji??? jakieś mgły i wybuchy??? bo przecież realna gospodarka J. Kaczyńskiego nie obchodzi.
Mimo iż wiem, że otoczenie nie sprzyjało i nie sprzyja kolei, to jednak wiem też, że sami kolejarze mają sporo brudu za paznokciami.
Wczorajszy popołudniowy pociąg z wawy do Łodzi po raz kolejny był zapowiadany jako jadący przez Sochaczew, i po raz kolejny pojechał przez Skierniewice. Czy PO jest temu winna????
2014-07-25 10:03:57 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
@ Kflik

A co tu można komentować w sposób merytoryczny?
Wypowiedział się /na nieszczęście/ poseł z PO.
Szkoda że nie jakiś debil od Palikota lub korwina.
I robi się jazgot - a już szczególnie paru idiotów cierpiących na POfobie.

Więc co takim matołom z syndromem POfobi można odpowiedzieć?
Nic.
Bo rozumowanie u nich jest ograniczone POfobią.

Czy poseł nie powiedział prawdy że na PKP rządzą nieudacznicy wraz z bandą związkowych moczymord?
I że jedni i drudzy starają sobie wzajemnie nie zrobić krzywdy.
Do tego burdelu zwanego PKP brakuje jedynie dziewiczego niewypału w postaci plastikowego pociągu PIColino.
2014-07-25 10:08:30 Autor: Palmino XIII
---.internetdsl.tpnet.pl
Pan poseł zapomniał już o tym że jest posłem... pogadać to możemy sobie my, zwykli forumowicze. Pan poseł jest figura, niech pan łaskawie ruszy swoje 4 litery i swoją jakze to znamienitą partię.... przeciez macie wiekszosc z psl i co? sorry ale te klamstwa są juz za smieszne żeby je nawet czytać :) pozdrowienia.
2014-07-25 10:46:57 Autor: kolos
---.77.124.105
7 lat rządów i głównie afery... No i buta, arogancja, niekompetencja. Wstydu nie mają
2014-07-25 12:23:36 Autor: Kflik
---.245.68.119
@Pendolinek

przede wszystkich stosowanie takich przekręceń nazwisk i określeń (np. zero) świadczy do Pisofobii, co jest tak samo uleczalne jak POfobia ;)
2014-07-25 12:32:12 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Zbliza sie godzina prawdy a nastepnie czas rozliczen. Siedem lat krecenia lodow, slodkiego nierobstwa, wypinania sie na "motloch" i jego pomysly referendalne
... Zmienimy wam POpaprancy diete na szczawiowo-mirabelkowa! Tylko, do diabla, jaki pomysl na kolej ma szanowna opozycja? Czy zdecyduje sie na likwidacje spolek i spoleczek (czytaj: intratnych synekur dla "swoich"), jeden bilet, odtworzenie PKP jako przedsiebiorstwa uzytecznosci publicznej? Czas wycofac sie z neoliberalnych idiotyzmow!!!
2014-07-28 07:05:21 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Koleją jeździ zbyt mało ludzi, żeby w nią inwestować
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS