NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Wielka Brytania: W święta kumulacja prac na torach

| getreading.co.uk/Network Rail/lp, Rynek Kolejowy 05.04.2015 121

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-04-05 18:16:58 Autor: PKP PLK
---.242.138.101
W ciągu kilkunastu dni:

-przebudowy i modernizacje kilku mostów
-budowa torów do ruchu towarowego na wiadukcie w Reading (dzięki temu zostanie oddzielony ruch pasażerski od towarowego) !!!!!!!!!!!
-wymiana szyn oraz modernizacja systemów sterowania ruchem kolejowym.


Dla nas to robota na kilkanaście miesięcy :)
2015-04-05 18:44:56 Autor: lol
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie, u nas to robota na kilka lat!
2015-04-05 19:11:00 Autor: TOMEX
---.dynamic.mm.pl
W odpowiedzi na post lol:
"nie, u nas to robota na kilka lat!"
Tak, pod warunkiem że żaden wykonawca nie splajtuje,nie opuści placu budowy lub ogłosi,że koszt prac przewyższa kosztorys i przez kolejne pół roku będzie negocjował kontrakt, oczywiście z nowym terminem oddania prac przesuniętym o dwa lata.
2015-04-06 10:53:40 Autor: emigrant
---.111.17.205.ntlworld.ie

emigrant
tak już widzę jak cały most przebudują w kilkanaście dni! Co do pracowitości Polaków a wyspiarzy wszystkich łącznie z Irlandią to zapewniam was że przebijamy ich kilkakrotnie na naszą korzyść. Inaczej nie byli byśmy taką cenną siłą roboczą w zachodnich krajach. Po za tym pewnie i tak nie mało Polaków przy tym będzie pracować.
2015-04-06 12:53:07 Autor: AlexHel
---.bb.sky.com
Emigrant... Nie chodzi o nasze możliwości ciężkiej pracy (które rzeczywiście mamy na o wiele wyższym poziomie) tylko o sposób w jaki w naszym kraju są prowadzone jakiekolwiek roboty. Prawda jest taka, że przy kontraktach wygrane firmy często kombinują i walą w jajko. Często okazuje się, że kosztorys jest zaniżony i potem różnego rodzaju sprawy wychodzą, a budowy się opóźniają lub ich jakość spada na łeb na szyję. Niestety proces przeprowadzania samych przetargów w Polsce gdzie średnio 70% wartości przetargu to cena, a takie postępowanie ma swoje ograniczenia też i prowadzi do wielu paranoidalnych sytuacji. Według mnie o wiele większe prawdopodobieństwo jest, że w UK zrobią ważne prace w 10 dni niż u nas wyrobią się gdzieniegdzie z harmonogramem 2-3 letnim.
2015-04-06 18:31:13 Autor: gosc z UK
---.bb.sky.com
Tu sie pracuje troche inaczej niz w Polsce kolej jest tak waznym srodkiem transportu ze nikomu nie przychodzi do glowy zamykac linie kolejowe na wiele tygodni odmiennie od remontu drog. Modernizacje autostrad czy drog szybkiego ruchu tez potrafia trwac rok i dluzej
2015-04-06 22:56:05 Autor: Lynx
---.play-internet.pl
Bo tam się płaci ludziom prawdziwe pieniądze- ot i tajemnica sukcesu.
Balcerowicz mówił w swoim słynnym przemówieniu, że: "trzeba skończyć z sytuacją gdy udajemy że płacimy ludziom a ludzie udają że pracują".
Mówił to w kontekście prymatu własności i zarządu prywatnego nad państwowym. Jakże się przeliczył chłopina. U nas prywatni postępują tak samo jak państwowi.
2015-04-07 12:25:12 Autor: Gosc 2 z UK
---.43.4.226
Same prace w krótkich slotach nie są znowu aż tak drogie. Firmy takie jak Colas, Balfour utrzymują infrastruktrę Network Raila na codzień i przerzucają prcowników z utrzymania do budowy w krótkich okresach świątecznych. Kluczem do sukcesu są dobrze zrobione i przymyślane projekty dochodzące nawet do 10% wartości inwestcji. W mojej poprzedniej pracy (Parsons Brinkerhoff) projektanci musieli być na budowie i wprowadzać poprawki do projektu na wypadek opóźnienia jakiegoś etapu robót, aby unikąć zagrożenia dla otwarcia linii o czasie. Na budowie byli też oczywiście przedstawicielie Network Raila.
Przy wyobrażacie sobie, że w PL pojedzie na budowę projektant z uprawnieniami (średnia wieku 60lat), albo przedstawiciel PLK z Targowej???
Zarobki nie szokują, poprostu Network Rail wie czego chce.
2015-04-08 06:44:25 Autor: Tilehurst - Reading
---.255.232.92
Komuś coś się pomyliło. W Reading nowy wiadukt istnieje. Na nawet udało mi suę już po nim przejechać. Aktualnie robili tory pod wiaduktem dla towarowych.
Również pisanie że oddzielą całkowicie ruch towarowy i pasażerski jest naciągane ponieważ robią tory a i owszem ale dla szybkich pociągów. A regionalne i towary bedą się tłukły razem.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5