NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Wielka Brytania: Okres świąteczny - najgorszym czasem na podróż pociągiem

| metro.co.uk/Network Rail/lp, Rynek Kolejowy 28.11.2013 120

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-11-28 14:54:58 Autor: maciek
---.48.17.186

maciek
Warto zwrócić uwagę na czas trwania remontów: tydzień, a nie nasze swojskie min. 2 miesiące, w porywach do sześciu.
2013-11-28 15:09:42 Autor: vlak
---.dynamic.chello.pl
Czytając ten artykuł można dojść do wniosku, że straszna brytyjska kolej utrudnia tłumom pasażerów dojazdy na święta. Tymczasem naprawdę chodzi o kumulację remontów w kilku dniach międzyświątecznych (pojęcie "okres świąteczny" pięknie wprowadza w błąd). Dzięki temu w okresie niższych przewozów wykonuje się bardzo intensywne prace budowlane zamiast paraliżować ruch na wiele miesięcy. Prawdopodobnie m.in. dzięki tej strategii kolej w Wielkiej Brytanii z roku na rok notuje wyższe przewozy. Podobną strategię przyjęli też jakiś czas temu Niemcy, by intensyfikować prace w okresie świąt i w środku długich weekendów.
2013-11-29 03:20:57 Autor: Kflik2
---.18.145.128
najwiecej prac maja wlasnie w dni swiateczne zwlaszcza 25 grudzien. wtedy z reszta prawie nic nie jezdzi. dzieki temu w dni wiekszej frekwencjikolej dziala normalnie.
2013-11-29 08:51:36 Autor: Maciek K
---.189.157.74
Masz 100% racji. Tyle, że nie nazwałbym tego remenotami to są DOBRZE przygotowne „ekspresowe” rewitalki. Przy takich zamknięciach nie odtwrzają tego co jest, tylko dużo budują od zera. Tak jak piszesz, prace przypadają na okres między świąteczny z dobrze zorganizowaną komunikacją zastępczą. W zeszłym roku przebudowali węzeł w Readingu, przygotowując skrajnie budowli pod elektryfikację, eliminując przebiegi sprzeczne + poprawili SRK, remont budynku stacji, nowy wiadukt i poprawa geometrii na kierunku L. Paddington. To jest naprawdę imponujące, cieszę się że pracuję tutaj a nie w Polsce.
Pasażerów faktycznie przybywa.
2013-12-02 22:58:20 Autor: Nederlander
---.199.70.170
W Readingu? Skądżeś się urwał Panie Maćku? Nie prościej "w Reading"? Idąc tokiem Pana myślenia możemy mówić "w Glasgołie", "w Los Andżelesie", "w Vancouverze", "w Doverze". Przerost formy ponad treścią w niesamowitym wydaniu. Choć zazwyczaj burżuazja typu "am om em" - jak wskazuje na to część Pana posta potrafi niepostrzeżenie ujawnić swoją (nie)elokwencję właśnie przez "w Readingu". Pozdrawiam
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5