Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Tylko trzech chętnych na przebudowę E20 pod Warszawą

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
06-04-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Tylko trzech chętnych na przebudowę E20 pod Warszawą
Fot. PKP PLK
Trwa przetarg na przebudowę fragmentów magistrali kolejowej E20 na odcinku pomiędzy przystankiem Warszawa Gołąbki a Ożarowem Mazowieckim. Do zadania zgłosiło się tylko trzech oferentów. Projekt otrzyma dofinansowanie z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Prace są związane z projektem pod nazwą „Poprawa przepustowości linii kolejowej E20 na odcinku Warszawa – Kutno, Etap I – prace na linii kolejowej nr 3 na odc. Warszawa – granica LCS Łowicz”. Wykonawcy chętni do wzięcia w nim udziału muszą zadeklarować chęć działania w formule „projektuj i buduj”. Roboty będą odbywać się na linii 3 i 507 na stacji Ożarów Mazowiecki, na szlaku Ożarów Mazowiecki – Gołąbki oraz na posterunku odgałęźnym Warszawa Gołąbki. Będą polegać m.in. na przebudowie układu torowego, blokady liniowej, sieci trakcyjnej, zabudowie nowych urządzeń srk (wraz z budową nowego budynku nastawni), wymianie rozjazdów, przebudowie peronów oraz budowie przejścia podziemnego.

PLK oszacowała koszt prac na prawie 110,7 mln zł brutto. W wymaganiach zapisano, że okres obowiązywania umowy obejmuje maksymalnie aż 39 miesięcy (z projektowaniem). Swoje oferty w przetargu złożyło tylko trzech oferentów. Najtańszą ofertę złożyło ZUE, które zaoferowało prace za 99,185 mln zł brutto. Tuż za nim uplasowała się Trakcja PRKiI z kwotą 99,594 mln zł brutto. Najdroższy okazał się Torpol, który zaoferował prace za 108,398 mln zł brutto. Wszyscy podali 60-miesięczny okres gwarancji oraz zadeklarowali skrócenie terminu realizacji prac do 33 miesięcy. O zwycięstwie w tym przetargu prawdopodobnie nie zdecyduje jednak koszt prac, lecz inne kryteria.

Największe prace na magistrali E20, finansowane z narzędzia CEF, zaplanowano między Sochaczewem i Swarzędzem. Mają rozpocząć się w czerwcu tego roku, co spowoduje dwuletnie objazdy wydłużające czas przejazdu z Warszawy do Poznania o około 40 minut. 9 lutego PKP PLK poinformowały o wybraniu oferty Torpolu w przetargu na modernizację odcinka Swarzędz – Barłogi w obszarze LCS Konin (wartość prac to prawie 1 mld zł), wskazały też, że konsorcjum firm Budimex, ZUE i Strabag złożyło najkorzystniejszą ofertę w przetargu na modernizację odcinka Żychlin – Barłogi (LCS Kutno) na kwotę 688,8 mln brutto.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5