NUMER 03/2017
NUMER 03/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Jak kolej wydaje unijne pieniądze?
szukaj
Śledź nas:

Odcinek E20 dla Budimeksu, ZUE i Strabagu

| Martyn Janduła 13.02.2017 28

Odcinek E20 dla Budimeksu, ZUE i Strabagu
Linia E20, stacja Barłogi Fot. Mariusz Tuszyński, SM42.pl
PKP PLK poinformowały, że konsorcjum składające się z trzech firm – Budimeksu, ZUE i Strabagu – z 33-proc. udziałem każdej z nich, złożyło najkorzystniejszą ofertę w przetargu na modernizację magistrali E20 pomiędzy Sochaczewem a Swarzędzem. Projekt podzielono na trzy części. W przypadku tego postępowania przetargowego chodzi o dokładnie o odcinek Żychlin – Barłogi (LCS Kutno).
Projekt „Prace na linii kolejowej E20 na odcinku Warszawa – Poznań – pozostałe roboty, odcinek Sochaczew – Swarzędz” obejmuje przygotowanie robót, które prowadzone będą w ramach trzech kontraktów. Pierwszy dotyczyć będzie obszaru LCS Łowicz: odcinki Sochaczew – Żychlin na linii nr 3 i Placencja – Łowicz Główny na linii nr 11. Drugie z zamówień obejmie odcinek Żychlin – Barłogi (LCS Kutno), trzeci zaś – Barłogi – Swarzędz (LCS Konin).

PKP PLK poinformowały, że najkorzystniejszą ofertę na odcinek Żychlin – Barłogi, w obszarze LCS Kutno, złożyło konsorcjum firm Budimex, ZUE i Strabag. Wartość oferty to 560 mln zł netto (688,8 mln zł brutto). Wykonawca zadeklarował, że prace potrwają 42 miesiące liczone od daty rozpoczęcia robót, zaś termin gwarancji określono na 72 miesiące liczone od daty wystawienia Świadectwa Przejęcia Robót.

Prace torowe mają zakończyć proces modernizacji korytarza E 20/C-E 20, która rozpoczęła się w 1993 roku i była prowadzona do 2001 roku. Przebudowa będzie obejmować zasadniczo te elementy infrastruktury, które nie były zrealizowane w ramach projektów modernizacyjnych po 1993 roku ze środków pomocowych.

PKP Polskie Linie Kolejowe i Koleje Wielkopolskie poinformowały już o wstępnym planie organizacji ruchu na czas robót na magistrali E20. Piszemy o tym tutaj. Inwestycja, o której można przeczytać w tym wątku, będzie finansowana w ramach mechanizmu CEF (Connecting Europe Facility) „Łącząc Europę”. Warto przypomnieć, że PKP Polskie Linie Kolejowe złożyły właśnie pięć projektów w kolejnym, trzecim konkursie CEF.



tekst alternatywny
 Europejskie Forum Taborowe 2017
Warszawa, 15 marca 2017 r.


Weź udział w największej i najbardziej prestiżowej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej, poświęconej rynkowi produkcji i modernizacji taboru kolejowego. Co roku podejmowane są tematy planowanych zakupów w regionie, nowoczesnych technologii i innowacyjności w konstruowaniu oraz utrzymaniu pojazdów szynowych, zwłaszcza odnośnie zużycia energii, designu i podzespołów. 

Dowiedz się więcej


Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (336)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (336)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 03/2017
NUMER 03/2017
Tematem numeru jest trwająca już od trzech lat perspektywa finansowa Unii Europejskiej. W raporcie sprawdziliśmy, jak przebiega wydawanie unijnych środków przez kolej i samorządy. O środkach UE rozmawialiśmy z dwoma kluczowymi osobami: Witoldem Słowikiem, podsekretarzem stanu w Ministerstwie Rozwoju oraz Przemysławem Gorgolem, dyrektorem z Centrum Unijnych Projektów Transportowych. Oprócz tego, w numerze podejmujemy "Piekielnie trudny temat" nowej linii kolejowej w Małopolsce i przyglądamy się przyszłości wąskotorówek. Rozmawiamy również z Macieje Lignowskim oraz Philippem Müllerem. Czytelników zainteresuje również z pewnością taborowe podsumowanie 2016 roku oraz relacja z wizyty w zakładach utrzymania taboru grupy Colas Rail we Francji. 


 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS