NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)

| Łukasz Malinowski 27.06.2016 18

Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Fot. Łukasz Malinowski
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Tunel Gotarda dla publiczności (zdjęcia)
Otwarcie Tunelu Gotarda oznaczało nie tylko uruchomienie specjalnych pociągów, z których każdy mógł skorzystać, ale także dwa ogromne festyny, które przez cały weekend odbywały się na obu krańcach tunelu. Po północnej stronie SBB zdecydowało się na pokazanie wielu ciekawych pojazdów. Zobaczcie jakich.
Przez cały weekend przez Tunel Gotarda można było przejechać uruchamianymi specjalnie na tę okazję pociągami. Od strony Erstfeld uroczystości odbywały się tak na dobrą sprawę w dwóch miejscach. Jedno z nich znajdowało się w bezpośredniej bliskości dworca i stacji kolejowej. Tutaj zdecydowano się na pokazanie m.in. zabytkowego i współczesnego taboru a na stoisku Stadlera było można skorzystać z symulatora Giruno (EC250 wg nazewnictwa producenta), który będzie docelowo obsługiwał połączenie pod Alpami. W tej lokalizacji znalazło się miejsce na niedużą scenę, na której występowały m.in. lokalne zespoły.

Oprócz wspomnianego miejsca, dodatkowy drewniany peron został zlokalizowany w pobliżu wlotu do tunelu. Tam też, na terenach i w halach wykorzystywanych wcześniej przez budowniczych, rozlokowały się dziesiątki partnerów i sponsorów całego wydarzenia. Oprócz miejsc, w których można było zapoznać się z historią budowy (m.in. prezentowała się spółka odpowiedzialna za budowę czy ABB, które zapewniło zasilanie) czy ofertą SBB, znalazły się tutaj niezliczone wręcz ilości straganów i promocyjnych stoisk z atrakcjami dla odwiedzających.
Nie zabrakło też piwa.

Po drugiej stronie w Biasca, czy w zasadzie w Pollegio również powstał specjalny peron tuż za południowym wylotem tunelu. Tutaj w odróżnieniu od Erstfeld do najbliższego miasteczka był większy kawałek drogi, więc wszystkie atrakcje skupiały się wokół, swoją drogą niezwykle architektonicznie udanego, budynku centrum sterowania. Obok niego w innych wystawiony został fragment jednej z tarcz drążących, zaś w towarzyszącym mu niższym obiekcie wykonawca przygotował szczegółową wystawę opisującą każdy niemal etap prac nad tunelem. Więcej o samym tunelu pisaliśmy TUTAJ.

Po obu stronach tunelu gości nie brakowało, co z resztą widać na zdjęciach. Atmosfera była zdecydowanie rodzinna i piknikowa, ale chyba o to chodziło. To w końcu dla zwykłych pasażerów ten tunel zbudowano.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Szwajcaria (114)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Szwajcaria (114)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5