NUMER 06/2021
NUMER 06/2021
Temat numeru:
Utrzymanie i naprawa taboru
szukaj
Śledź nas:

Trwają testy Flirta dla PKP IC [film]

| PKP Intercity 11.05.2015 232

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-05-09 13:57:41 Autor: WOW
---.play-internet.pl
Świetny sprzęt. Wygląda rewelacyjnie. Znacznie ładniejszy i lepszy od Darta
2015-05-09 14:10:25 Autor: ala ma kota
---.dynamic.chello.pl
WOW czy mógłbyś mi pomóc?
Wysyłałbym ci zdjęcia, a ty byś mi mówił czy to jest dobre czy złe, czy jest wygodne czy nie, czy jest miłe w dotyku albo i nie.
2015-05-09 14:49:57 Autor: O_O
---.tktelekom.pl
A mnie się marzy klasyka, z przedziałami i otwieranymi oknami:)
2015-05-09 15:07:05 Autor: Wioskowy głupek
---.adsl.inetia.pl
Hmmm... mamy już maj. Stadler testuje flirta... PESA do końca listopada (chyba) ma oddać 20 ośmioczłonowych Dartów, czy ktoś słyszał, żeby pierwszy egzemplarz (jeśli istnieje) wyruszył na jakieś testowe jazdy?...
2015-05-09 15:20:21 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Oj tam, oj tam... termin się przesunie i już. Albo to pierwszy raz? Przeca w naszym kraju raju to norma w każdej dziedzinie gospodarki.
2015-05-09 15:49:36 Autor: Tomh
---.internetia.net.pl
@O_O
Wydaje się że składy z otwieranymi oknami przeszły już do historii. Niestety nie będzie można już otworzyć okna w trakcie postoju na stacji żeby np. zobaczyć co to za miejscowość, porozmawiać jeszcze z osobą odprowadzającą lub nawet wsiąść:) czy w trakcie wolniejszej jazdy żeby podziwiać widoki. Szkoda.
2015-05-09 15:56:22 Autor: sebolxp
---.dynamic.gprs.plus.pl
Pojedyncze drzwi? No to gratuluje wymiana pasażerów na stacjach dłużej będzie trwać a co za tym idzie? Składy będą przez to nabierać opóźnienie na trasie
2015-05-09 16:10:04 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Wioskowy głupek - jak w wiosce masz jednego fryzjera to strzyże on jednocześnie dwóch klientów czy jest jednak zamawianie terminów i kolejka?
2015-05-09 18:23:59 Autor: Only lolitas
---.wapgw.era.pl
@ala
Przyślij mi swoje nagie fotki. Powiem ci czyś ładna.
2015-05-09 19:12:06 Autor: sphinx2
---.internetia.net.pl
@Luca
Terminu się nie przesunie bo do końca roku PKP IC musi rozliczyć dotację. Więc albo Pesa dostarczy składy, albo żegna się z kontraktem.

@sebolxp
To pociągi dalekobieżne, zatrzymujące się rzadziej przez co szybkość wymiany pasażerów jest mniej ważna.
2015-05-09 20:55:39 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
A jak się nawet Pesa z kontraktem pożegna to co, PIC się nie będzie musiał rozliczyć, albo pociągi spadną mu z nieba w ciągu miesiąca?
;-)
2015-05-09 22:07:54 Autor: ufff
---.play-internet.pl
Co Wy się o ic martwicie. Jak się zadłuży to i się oddłuży.
2015-05-09 22:09:53 Autor: pracownik
---.dynamic.chello.pl
15 maja dart 001 wyjedzie z zakładu na testy zaś 002 dwa tygodnie później.czy PESA sie wyrobi? jest szansa ale ciężko bedzie
2015-05-09 22:11:34 Autor: pracownik
---.dynamic.chello.pl
pesa nie pozegna sie z kontraktem tylko jak zdąży z np:`15 to za tyle zapłaca a reszta zostanie w zakładzie
2015-05-10 10:07:11 Autor: Janusz Karski
---.dynamic-ra-2.vectranet.pl
Mam pytanie.

Czy ten pociąg pojedzie po nowych torach i rozjazdach 140km/h z Bydgoszczy do Torunia?
2015-05-10 10:15:58 Autor: Ibbbbb
---.centertel.pl
Alstom się spóźnił z dostawą to pesa nie może?
2015-05-10 11:06:55 Autor: adam bydgoszcz
---.158.222.108
Mam takie same pytanie. Kiedy 140km/h z Bydgoszczy do Torunia. Ktoś kiedyś pisał na forum że jest to możliwe. Może Pan Malepszak by się wypowiedział.
2015-05-10 20:05:17 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
Alstom miał obsuwę dzięki pajacom z IC którzy myśleli że wyłudzą od nich kary i cała robota była wtedy wstrzymana.
2015-05-11 09:51:56 Autor: tomi5252
---.radionet.info.pl
Wiele firm takich jak Bombardier Stadler czy Siemens mogły by brać przykład z Pesy jak należy realizować swoje zobowiązania .Wszystkie te firmy zapomniały że liczy się jakość i szybki termin realizacji zamówienia (Pendolino produkowali ok 3 lata- włoska robota mają czas, bombardier dla krakowa zawsze produkował tramwaje z kosmicznymi terminami realizacji) itd itd...przykładów jest tysiące. najlepiej wziąć pieniądze a produkt będzie to będzie..... Projektanci Stadlera muszą trochę popracować nad swoim "dizajnem" flirt 3 to największa szkarada na polskich torach . Może trzeba ich wysłac na jakieś szkolenia z projektowania (unia zapłaci). Jeśli Pesa do końca roku a na to wygląda że zdąży dostarczyć Darty ,tramwaje dla krakowa "Krakowiaki" to utrze nosa całej konkurencji która zatrudnia bandę darmozjadów którzy wołają za swoje produkty góry pieniędzy a tak naprawdę sprzedają stare modele w nowej odsłonie
2015-05-11 10:25:16 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
czy ten wzwód sprzęgu to na stałe?
2015-05-11 10:30:20 Autor: PKO
---.tktelekom.pl
@tomi5252.
Ile zapłaciła Ci pesa za ten wpis?
2015-05-11 10:53:11 Autor: fachman
---.airmax.pl
panie inżynierze WOW,skąd wiesz że lepsze od DARTA? Prawdopodobnie nie widziałeś ani jednego z nich ,a wypowiadasz się ,jak największy znawca
2015-05-11 10:53:57 Autor: tvu
---.mt.pl
i znów na filmiku "przypadkowo" niejaka p. Storożyńska. Może być jakiś wasz IC-owy wyjazd bez focenia tej kobiety i puszczania tego w oficjalnych materiałach?
2015-05-11 11:01:21 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
A dłonie już nie bolą od tych ciągłych braw dla Stadlera? :)
2015-05-11 11:08:36 Autor: unapologetic bitch d.IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
@tomi5252
Flirt3 prezentuje sie godnie.To ze nie ma dzioba,nie dyskwalifikuje pojazdu w sensie designu.Taka linia bedzie zawsze ponadczasowa.To czy krzywy dziob darta przetrwa zmiany tendow w projektowaniu ocenimy za 10 lat...

W zakresie projektowania wnetrza flirta i darta uwzgledniono na szczescie identyfikacje wizualna PKP IC w zakresie kolorystyki, tapicerek foteli, zwanej nie wiedziec czemu przez niektorych "tapicerka cegielskiego" a nie PKP IC i typu foteli. Malatura Flirta wyglada dobrze teraz i bedzie wygladac dobrze za 10 lat.Czarny pas zastosowany wylacznie w linii okien koresponduje z rozwiazaniem zastosowanym przez przewoznika na wagonach zakupionych u Cegielskiego...pozostaje wyklejenie pasa i logo PKP IC...tymczasem ten,kto mial okazje widziec Darta z pewnoscia zauwazyl,ze to producent a nie przewoznik decydowal o malaturze pojazdu...Czarny pas "okienny" z blizej nie jasnych przyczyn pociagnieto prawie pod dach, a linie oddzielajaca od dachu stanowi...granatowy pas..Z malatuta zastosowana na Flircie nie ma to nic wspolnego,boki taboru przez nie zachowanie przyjetych proporcji wygladaja mrocznie...byc moze wynika to z faktu,ze w IC nie ma dzis ludzi czuwajacych nad unifikacja tak podstawowych elementow...

Kibicuje Pesie,tak jak kazdemu polskiemu producentowi taboru.Nalezy jednak pamietac,ze Flirt w wersji dalekobieznej i regionalnej to sprawdzona konstrukcja,natomiast Dart to prototyp...o ile o skopany design malatury mozna miec pretensje do nie czujacych klimatu ludzi z IC,to trzymajmy kciuki zeby rozwiazania techniczne pojazdu umozliwily IC niezawodna eksploatacje i nie bylo powtorki z rozrywki w stylu ED74...
2015-05-11 11:18:50 Autor: unapologetic bitch d.IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
@tvu
Korporacyjne laski ( podobnie jak ich mocodawcy) uwielbiaja robic sobie fotki z projektami w tle...z ktorych powstaniem nie mialy nic wspolnego...to typowo polskie,jak w przypadku kiedy makeup-istka Jandy,chce byc fotografowana na rozdaniu polskich oskarow czesciej niz gwiazda...celebrytki bez zadnego dorobku sa wszedzie,na Zelaznej tez:-)
2015-05-11 11:20:20 Autor: Normalny2
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
A skąd to wiesz ?
2015-05-11 11:38:18 Autor: neutral
---.158.218.76.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Na filmiku niestety nie słychać podkutych zestawów kołowych. Przeciwpoślizg niestety nie dal rady :)
2015-05-11 13:08:07 Autor: geniu
---.play-internet.pl
Genialna linia stylistyczne. Żadnych fałszywych linii udziwnień pajacowania i silenia się na robienie czegoś czym ten pociąg nie miał być. Zupełne przeciwieństwo darta.

Dart a wart.
2015-05-11 14:07:40 Autor: moss
---.static.ip.netia.com.pl
W odpowiedzi na post neutral:
"Na filmiku niestety nie słychać podkutych zestawów kołowych. Przeciwpoślizg niestety nie dal rady :)"
Taka jest specyfika tych jazd próbnych, robi się pełne i awaryjne hamowania z różnych prędkości przez dobre kilkanaście dni, nie zawsze wszystko da radę. Od tego są próby w Żmigrodzie.
2015-05-11 17:56:35 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ moss - czyli potwierdzasz że nie przeszedł tej próby?
No i "pełne" badania powinny być chyba też "na 160 km/h", a ZTCP to w Żmigrodzie tak się nie da.
2015-05-11 18:56:20 Autor: Mark444
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Też nie rozumiem, dlaczego ta blondyna tak ciągle występuje w materiałach ICC. Mnie ona się w ogóle nie podoba
2015-05-11 21:37:24 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Nie kumam tylko, dlaczego toto jest z dwóch półpociągów. Może dlatego, żeby podmienić palniętą część... Bo tłumaczenie Stadlera, że na hale nie wejdzie cały jest śmieszne. W sumie gdyby w PIC ktoś pomyślał, to można z ED74 zrobić sensowne składy. Dołożyć nawet 2 człony (moc wystarczy), nawet choć te 2 człony ogniazdkować, mogą być nawet bez drzwi (niegłupi patent). Do tego można troche moderny (wifi, gniazdka) i flota PICu będzie wzmocniona.
2015-05-12 10:15:29 Autor: moss
---.static.ip.netia.com.pl
W odpowiedzi na post jatal.:
"@ moss - czyli potwierdzasz że nie przeszedł tej próby?
No i "pełne" badania powinny być chyba też "na 160 km/h", a ZTCP to w Żmigrodzie tak się nie da."
Czemu miał nie przejść?
Są sytuacje, w których antypoślizg nie ma prawa zadziałać, albo wręcz jest odcinany i wtedy może zdarzyć się wszystko.
2015-05-12 10:19:22 Autor: moss
---.static.ip.netia.com.pl
Badania w Żmigrodzie robi się specyficzne, tym bardziej, że właściciel pojazdu (póki co producent) ma prawo z nim zrobić praktycznie wszystko (w granicach obowiązujących przepisów i praw).
Jeździ się w różnych konfiguracjach, robi się próby zmęczeniowe dla wszystkich układów etc.
Jakbym miał na podstawie wydarzeń podczas takich prób w Żmigrodzie odbierać pojazdy, to nie wiem, czy jakikolwiek by został odebrany od kogokolwiek.
Byś pogadał z osobami, które siedzą tam częściej/na stałe, to byś się dowiedział, ile firm i jakich co spaliło, uszkodziło, gdzie co odpadło etc.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2021
NUMER 06/2021
Ostatnie miesiące przyniosły spore zmiany na rynku napraw taboru kolejowego. PKP Cargo sfinalizowało zakup zakładów w Gniewczynie, PKP Intercity Remtrak przejęło ostatecznie zakład w Opolu, a nieco wcześniej zakończyło rozbudowę swoich głównych zakładów. Ostatnie lata przyniosły także budowę wielu zapleczy utrzymaniowych, przeważnie w ramach realizacji dużych kontraktów taborowych. Pomimo tego ciągle utrzymują się mniejsze podmioty oferujące usługi naprawcze oraz większe zakłady jak Olkol. W tym numerze staraliśmy się porozmawiać z możliwie największą liczbą firm działających na tym rynku, by pokazać, jakie są perspektywy jego rozwoju na najbliższe lata.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5