Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Trwa przebudowa pierwszych ED74 [zdjęcia]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
07-10-2020
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Prace przy modernizacji zespołów trakcyjnych ED74 już trwają. PKP Intercity podpisało umowę na ich kompleksową przebudowę w czerwcu 2019.

Z prośbą o przedstawienie postępów prac przy przebudowie 14 zespołów trakcyjnych ED74 zwróciliśmy się do Pesy. Producent przekazał nam informacje prosto z hal ZNTK Mińsk Mazowiecki. Jak się okazuje, na terenie zakładów ZNTK Mińsk Mazowiecki, znajdują się cztery pojazdy ED74, a prace modernizacyjne trwają na dwóch pojazdach.

– Na pojeździe ED74-003 zakończono etap modernizacji konstrukcji pudła wliczając w to demontaż, śrutowanie, prace spawalnicze, klejenie poszycia oraz malowanie. Dodatkowo wykonano prace wewnątrz wagonów polegające na zabezpieczeniu konstrukcji, wygłuszeniu poszycia i montażu nowej podłogi. Zmodernizowano również wózki. Obecnie trwają pracę związane z układaniem instalacji elektrycznej oraz zabudową wnętrza wagonów. Pojazd po wykonanej modernizacji zostanie poddany badaniom i procesowi homologacji – powiedział „Rynkowi Kolejowemu” Jacek Grabarczyk, dyrektor marketingu ZNTK Mińsk Maz.

Niestety ze względu na sytuację związaną z COVID 19 nie wszystkie dostawy materiałów ZNTK otrzymuje według zaplanowanych harmonogramów.

– To może mieć wpływ na terminy realizacji napraw dwóch pierwszych zespołów trakcyjnych. Cały czas monitorujemy rynek dostawców i modyfikujemy nasze plany produkcyjne, aby zmniejszyć potencjalne ryzyko opóźnień – dodał Grabarczyk.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5