NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Testy taboru na linii PKM nie zaczęły się, bo tabor użytkują Przewozy Regionalne (aktualizacja)

| pr, Rynek Kolejowy 02.07.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-07-02 13:32:46 Autor: DarekP
---.246.68.18.skyware.pl
Trudno tu wykazywać jakieś zdziwienie. W Polsce tradycyjnie wszystkie projekty są robione na ostatnią chwilę, dopychane kolanem, mało gdzie uwzględnia się bufory na ewentualne opóźnienia. Można tak robić, bo etap testów następuje zwykle, gdy składy wyruszą z pasażerami, w naszych warunkach oni są najlepszymi testerami rozwiązań nie do końca przemyślanych i robionych "na szybko"
2015-07-02 13:35:02 Autor: ascf
---.free.aero2.net.pl
Tymczasem na Hel PR wożą turystów tym pięknym lśniącym taborem "na glonojada", brawa dla Urzędu Marszałkowskiego :D
2015-07-02 13:43:15 Autor: Maurycy+
---.97.198.193
No i proszę jakie powiązania ma Turecki Kurier z UMWP,
proszę - [Admin: zmoderowano]
a przy sy z UMWP oczywiście będą robić wszystko aby procedura zwrotu odwlekała się w nieskończoność...
2015-07-02 14:48:05 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Wspaniała nowina dla PKM. Niech PR zrobi rozruch tych pojazdów, niech wyjdą fabryczne usterki przy rzeczywistej jeździe z pasażerami teraz, a nie wraz z rozpoczęciem działania PKM. PKM dostanie już przetestowane składy, super! A testy taboru na linii to jakaś paranoja. Jeśli skład trzyma skrajnię i linia została przetestowana lokomotywami LOTOS, to nad czym tu debatować? Po to wprowadzono standardy UIC, aby nie trzeba było zastanawiać się, czy skład A pojedzie na linii b, tylko wystarczy spojrzeć - linia spełnia normy, pociąg spełnia normy - pojedzie bez sprawdzania.
2015-07-02 14:59:50 Autor: zibi
---.dynamic-ww-1.vectranet.pl
w mojej OJCZYŻNIE żyją porypane pismaki . Jakie testy, linia zrobiona odebrana , lokomotywy przejechały , ustalamy rozkład jazdy i JEDZIEMY. O CO WAM CHODZI
2015-07-02 16:16:01 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Czemu SA136 jeżdżą do Helu pojedynczo? Była obietnica jazdy dwuskładów i nie została spełniona, ludzie kiszą się w tłoku gdy jedzie pojedynczy trójczłon bez niczego doczepionego. Na Turze to samo. Rozkład przewiduje skład wagonowy choć tu fakt niespełnienia założeń rozkładu (tak samo brak doczepionych bonanz do Newagów) wynika z niemożności oblotu na stacji Hel przez to, że wykonawca robót rozrył tor i przejazd kolejowy w kierunku cypla. Są co prawda tory postojowe przed stacją gdzie można by zrobić oblot lecz z perspektywy PR w praktyce te tory są niedostępne gdyż codziennie stoją tam składy PKP IC i blokują je.
Co do pojazdów PKM to niech następne dojdą w wyznaczonych terminach. Do tego niech ktoś w końcu zdementuje krążące plotki. Jedna z plotek mówi, że SA136 dla PKM mają silniki MTU, lecz osobiście jak miałem okazję się przysłuchać pracy silnika to brzmi jak Man typowo stosowany we wcześniejszych SA136/ATR220.
Inna plotka mówi, że zamiast 7 trójczłonów i 3 dwuczłonów ma być 10 trójczłonów choć moim zdaniem jest to niesamowita bzdura.
2015-07-02 17:31:36 Autor: lewarowy
---.204.250.5
W dniu dzisiejszym szynobus SA 136 - 014 obsługuje przez cały dzień trasę Lębork - Łeba - Lębork
2015-07-02 17:39:18 Autor: lewarowy
---.204.250.5
W dniu dzisiejszym szynobus SA 136 - 014 należący do PKM obsługuje przez cały dzień trasę Lębork - Łeba -
Lębork
2015-07-02 17:50:52 Autor: mlody116
---.1.e-malbork.net
@ep40

Masz tu SA136-021 => http://www.garnek.pl/ptelega/29518542/sa136-021 wiec może jednak 10 SA136 dla PKM

SZT dla PKM mają mieć przekładnie hydrodynamiczne Voith a PESA łączy je tylko z silnikami MANa albo Voitha. PESA łączy silnik MTU z przekładnią hydromechaniczną.
2015-07-02 19:17:35 Autor: tczewiak
---.google.com
Nie oczekujecie od PR Gdynia logiki.. Czemu w Cisowej stoi 10 jednostek a do obsługi linii puszczają jedna... Po prostu musi nastąpić tam zmiana pokoleniowa.. Gdyby głupota mogła latać to PR Gdynia wziosloby się w przestworza...
2015-07-02 19:56:59 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i dyrektor projektów transportowych Pan Paweł Rydzynski kolejny raz sie błaźni. Nawet nie potrawi czytać ze zrozumieniem własnych artykułów, do których odsyła. W cytowanym artykule wypowiada sie przedstawiciel PKM S.A. Jest to podmiot gospodarczy którego zadaniem jest wybudowanie linii kolejowej. PKM SA nie decyduje czy pojazd ma przejść próby czy nie. Za to odpowiada Marszałek, który zawarł umowę z pesa Bydgoszcz zawierająca wszystkie szczegóły. Pan dyrektor winien wiedzieć ze jeżeli pojazd jeździ po torach i wozi ludzi to ma wszystkie wszystkie wymagane prawem dokumenty. No i Pan dyrektor kolejny raz pokazuje ze jest leniwy, leniwy i pisze głupoty. Wojewodztwo w cytowanej odpowiedzi nie napisało o testach a przejazdach po linii PKM na określonym odcinku. Dziennikarz piszący od dłuższego czasu "artykuły" na ten temat winien znać co najmniej dokumenty z przetargu w których jest wskazany warunek dokonania przejazdu na ww odcinku w celu sprawdzenia czasu przejazdu - max 21 minut. Kolejne pytanie na ktore nalezy sobie odpowiedzieć to czy wybudowana przez PKM infrastruktura jest linia kolejowa czy placem budowy? Bo moim zdaniem jest to plac budowy. Inna sprawa to przekazanie pojazdow SKM przez Wojewodztwo. Nie bede sie na ten temat wypowiadał bo Pan Furgalski mi za to nie płaci a dyrektor od projektów transportowych to jest porażka.
2015-07-02 20:07:01 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Maurycego +
Ty tylko piszesz dla pisanie tak jak ten pseudodziennikarzy. Wszędzie widzisz jakiegos kuriera i mafie. Rozumiem ze Twoim zdaniem pojazdy winny bezczynnie stać na Gdyni Cisowej i czekać az je ktoś przemaluje. To sie nazywa marnotrastwo i niegospodarność. Pojazdy zostały zakupione m.innymi z moich podatków i uważam ze po to sie kupuje pojazdy aby woziły pasażerów. Wiec skończ wypowiadanie sie na temat o którym nie masz pojęcia i jestes tak samo leniwy jak autor "artykułu".
2015-07-02 20:08:31 Autor: Maurycy+
---.97.198.193
@tczewiak

Zmiana pokoleniowa w PR Gdynia?
To jest awykonalne bo tłuczek przychodzi na miejsce tłuczka i tłucze miejsce dla następnego tłuczka,
taki proces przebiega od lat hohohoho - a może i dłużej,
bliskie kontakty trzeciego stopnia PR - UMWP i jest "Dobrze"...
2015-07-02 20:42:13 Autor: asz
---.dynamic.chello.pl
A dzis na PKM znów Lotos rządził...nastepne testy...
2015-07-02 20:46:18 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post mlody116:
"@ep40

Masz tu SA136-021 => http://www.garnek.pl/ptelega/29518542/sa136-021 wiec może jednak 10 SA136 dla PKM

SZT dla PKM mają mieć przekładnie hydrodynamiczne Voith a PESA łączy je tylko z silnikami MANa albo Voitha. PESA łączy silnik MTU z przekładnią hydromechaniczną."
Rzecz w tym, że zrobienie trójczłona zamiast dwuczłona to jest tak kardynalna niezgodność z SIWZ, że powinna być od razu komisja i prokurator na głowie. Rozumiem, że ktoś przymyka oko na niezgodności z SIWZ jeśli to dotyczy pierdół jak siedzenia, półki na bagaże itd.., lecz pomylić się o cały jeden człon to nie powinno mieć prawa przejść. Dlatego uważam, że z tym numerem 021 to ktoś się pomylił
2015-07-02 21:05:51 Autor: Klemens
---.dynamic.chello.pl
Skoro użyczyli PR tabory to nie testują, mogli przemyśleć wcześniej, z drugiej strony zgadzam się, że jak miały stać i czekać, to chyba logiczne że lepiej je puścić, niech ludzie skorzystają.
2015-07-02 22:03:28 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Maurycy +
Dobrze ze w. PR Gdynia tłuczek w miejsce tłuczka no i brak jest miejsca na tłuka jakim Ty jestes!
2015-07-02 22:11:20 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do tczewiaka,
Jeżdzę na tej trasie do i z pracy i nie moge narzekać. Oczywiscie sa dni w których sa wpadki takie jak 30 rowerów lub Tur z niedouczonym maszynista który ma problem odróżnić nawiew od klimatyzacji i kierownik któremu trudno wpaść na pomysł aby odkluczyc okna i umożliwić nawiew. Ale zmora Tura do Chojnic to Tczewiaki, którzy zamiast poczekać 10 min na następny pociąg to narzekają i sie do niego codziennie pchają a my z linii chojnickiej musimy czesto czekać, az te Tczewianko wysiada. Moim zdaniem Tur winien jechac z pominięciem Tczew przez Zajaczkowo Tczewskie.
2015-07-02 22:11:26 Autor: Maurycy+
---.97.198.193
Patryk Pietrek - ty za kapciowego robisz u Tureckiego Kuriera? ...
2015-07-02 22:21:15 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Maurycego +
Brakuje ci argumentów i wiedzy aby moc prowadzić dysputę na temat artykułu. Jednym komentarzem jaki ciagle używasz to ten jakis Kurier. Pisz na temat a nie jakies frazesy. Nic z tego nie rozumiem i nie zamierzam dociekać o co tu chodzi z tym kurierem tylko nalezy komentować w temacie a nie pisać p.......doły. A jak jestes taki wielki szpec w tej branży to mozemy sie pospierać na argumenty. A jeżeli chodzi o moja profesje to pracuje na własny rachunek no i na pewno nie zatrudnił bym ciebie do nosżenia kapci.
2015-07-02 22:26:17 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
A co tu testować? Bez jaj. Wystarczą 2-3 jazdy na zapoznanie szlaku i tyle. Halo, halo! Mamy XXI wiek!!!
2015-07-02 22:29:40 Autor: Maurycy+
---.97.198.193
Patryk Pietrek

Widzę, że ty kolej znasz tak Szydło ekonomię, przejedziesz się nią 2 razy dziennie i wielki znafca...
2015-07-02 22:57:01 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Maurycy
Trudno jest nie zgodzić sie z Twoim wnioskiem, ze większa wiedzę mozna posiąść korzystając z tego środka transportu niz tak jak Ty zajmować sie płotami. Bo nic jeszcze sensownego dot. tego artykułu nie napisałeś.
2015-07-02 23:00:36 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Maurycy +
No to zaczynamy. W jaki silnik i przekładnię jest wyposażony pojazd serii SA 136 dedykowane do PKM? No znawco!
2015-07-02 23:17:51 Autor: Maurycy+
---.97.198.193
Hahahaaa

Odezwał się znafca silników - każdy pojazd trakcyjny jest wyposażony w to co sobie zażyczył zmawiający.
Wystarczy?
A dedykować to można komuś utwór lub wiersz...
2015-07-02 23:19:23 Autor: sa138
---.free.aero2.net.pl
Na stacji Hel nie ma żadnych ograniczeń w dostępności torów a co za tym idzie możliwości oblotu składów. Dzisiaj były dwa obiegi w postaci SA138+wagon Bh
2015-07-02 23:22:26 Autor: ep
---.gdynia.mm.pl
To czemu na Turze i powiązanym helskim obiegu nie ma Bipy chociaż rozkład przewiduje skład wagonowy?
2015-07-02 23:41:42 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do. Maurycy+
W Twoim przypadku Zamawiający nie miał większych wymagań.
2015-07-03 01:02:33 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Jeszcze odnośnie SA136, czy zostało ustalone, że w przypadku doczepienia dodatkowego wagonu do SA136 tracona jest gwarancja (tak było w przypadku SA103 choć to akurat miało sens) czy SA136 mogą swobodnie śmigać z bonanzami?
2015-07-03 08:24:24 Autor: OPZ
---.tktelekom.pl
"2015-07-02 23:17:51 Autor: Maurycy+ ---.97.198.193
Hahahaaa

Odezwał się znafca silników - każdy pojazd trakcyjny jest wyposażony w to co sobie zażyczył zmawiający. "

Oj chłopie. Tak jak często piszesz z sensem to takiego pierd... dawno nie czytałem. Na pewno to co sobie zażyczył zamawiający? Może jeszcze poda model silnika i przekładni oraz nazwę producenta? Zajrzyj na stronę CUPT proszę.

@Patryk
Nie ma się co spodziewać jakiś wyrafinowanych tekstów jak ludziki kulej to tylko na zdjęciach widzieli, a nawet dnia na kolei nie przepracowali.
2015-07-03 11:07:59 Autor: ciekaw jestem
---.play-internet.pl
Proste pytanie:
Skoro wagony z TURa jadą potem na Hel, to czemu nie można zrobić pociągu Chojnice-Hel? :)
2015-07-03 11:45:02 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
@ciekaw jestem
bo to byłby świetny pociąg, na który byłoby zbyt wielu chętnych i mogłoby się okazać, że trzeba zrobić taki drugi lub wydłużyć skład a to zwiększa koszty ;-)
2015-07-03 18:02:35 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prosta odpowiedz SA136 nie moga ciagnąć zwykłych wagonów w okresie gwarancji. Mozna je połączyć z wagonem sterowniczym.
2015-07-03 22:09:18 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Newagi faktycznie obecnie już śmigają z bonanzami lecz na Turze i powiązanym helskim obiegu znowu samotny SA138 zamiast przewidzianego składu wagonowego.
2015-07-04 10:50:22 Autor: grzybiarz
---.play-internet.pl
Do: ciekaw jestem: tak zawsze bylo w PR Gdynia. Pamietam kilka lat temu jak jezdzilem od czasu do czasu z malej miejscowosci letniskowej w Borach Tucholskich do Trojmiasta linia 201. W rozkladach jazdy byl pociag Wierzchucin-Czersk. Byl tez pociag Czersk-Koscierzyna. Polaczenie bylo realizowane plynnie jednym skladem. Doskonala przesiadka na pociag do Gdyni. Ja o tym wiedzialem. Ale osoba nieznajaca topografii linii kolejowych na Pomorzu w zyciu by nie wpadla, ze maja doskonale polaczenie z Wierzchucina gbyc moze nawet Bydgoszczy do Gdyni, przez Czersk. Rozklad tak zakamuflowany, ze jezdzili sami kolejarze. Wsystko robione tak, aby wykazac ze nikt nie jezdzi.
2015-07-04 13:04:30 Autor: Maurycy+
---.97.198.193
A ja pamiętam pociągi Gdynia - Bydgoszcz via Kościerzyna,
a zwłaszcza ten co wyjeżdżał z Bąka do Gdyni w okolicach godz. 20,
w lecie trudno do niego było wsiąść a jeździła Bipa,
końcówkę połączeń w relacji Kościerzyna - Bąk - Czersk obsługiwała Arriva i też była frekwencja,
ale Turecki Kurier wspólnie z fahofcami UMWP tak załatwili, że dziś dostanie się w Bory Tucholskie pociągiem jest niemożliwe...
2015-07-04 14:37:20 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
W odpowiedzi na post grzybiarz:
"Do: ciekaw jestem: tak zawsze bylo w PR Gdynia. Pamietam kilka lat temu jak jezdzilem od czasu do czasu z malej miejscowosci letniskowej w Borach Tucholskich do Trojmiasta linia 201. W rozkladach jazdy byl pociag Wierzchucin-Czersk. Byl tez pociag Czersk-Koscierzyna. Polaczenie bylo realizowane plynnie jednym skladem. Doskonala przesiadka na pociag do Gdyni. Ja o tym wiedzialem. Ale osoba nieznajaca topografii linii kolejowych na Pomorzu w zyciu by nie wpadla, ze maja doskonale polaczenie z Wierzchucina gbyc moze nawet Bydgoszczy do Gdyni, przez Czersk. Rozklad tak zakamuflowany, ze jezdzili sami kolejarze. Wsystko robione tak, aby wykazac ze nikt nie jezdzi."
Tak samo teraz jest podział w rozkładzie na pociąg Hel-Gdynia i Gdynia-Chojnice choć tak naprawdę jedzie jeden pociąg Hel-Chojnice.
2015-07-04 21:18:37 Autor: klokken
---.15.225.36
Maurycy ty jest następnym oderwanym od rzeczywistości!!!! hmmm, dla ciebie nic nie funkcjonuje ale twoje zwoje mam nadzieję, że wydają jakieś oznaki co? wszystko liche, wszystko na nie- mam dla ciebie propozycję- zapraszam ciebie do mnie do Holandii jak wrócisz to określ swoje ego?????
2015-07-04 21:18:57 Autor: klokken
---.15.225.36
[Admin: zmoderowano]
2015-07-04 21:20:59 Autor: klokken
---.15.225.36
Maurycy ty jest następnym oderwanym od rzeczywistości!!!! hmmm, dla ciebie nic nie funkcjonuje ale twoje zwoje mam nadzieję, że wydają jakieś oznaki co? wszystko liche, wszystko na nie- mam dla ciebie propozycję- zapraszam ciebie do mnie do Holandii jak wrócisz to określ swoje ego?????
2015-07-04 21:54:51 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Dziś na jednym z kursów do Helu był SA133-005 z bonanzą. Tur leciał na SA136, obie ostatnie Bipy wiozą teraz Kaszubów z Redy do Chojnic lecz zawsze na Tura mogli dać skład złożony w 100% z bonanz
2015-07-04 23:16:13 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Maurycy+
Kolejna Twoja głupota. Oczywiscie była frekwencja w pociągach Arrivy. Pewnie z 13 osob jechało pociągiem. Jestes "wybitnym!" Specjalista. Pokaz tym nieudacznikom, ze mozna przewozić tam duża liczbę osob i uruchom pociagi. Nawet jakby przejazd był bezpłatny to i tak przy takiej konkurencji busów żaden pociąg nie wytrzyma konkurencji na tym odcinku linii. Autobus zawiezie dzieci pod szkole czego nie mozna uzyskać w przypadku pociągu.
2015-07-06 00:24:09 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Dziś zapowiadano opóźnienie odjazdu Bursztyna z Gdyni, opóźnienie stopniowo wzrastało do 30 minut, aż ostatecznie ogłoszono, że pociąg został odwołany i proszeni są pasażerowie o jazdę kiblem do Malborka i potem przesiadkę na SZT w Malborku. Gratulacje
2015-07-06 11:41:40 Autor: Black India Pale Ale
---.19.18.234
Takie SA136 jak te na Pomorzu przydałyby się na Śląsku.
2015-07-06 11:58:56 Autor: Wiedźmin
---.ip-37-187-147.eu
Jakoś pierwsze SZT Newagu od razu już były dobre, a Pesie bardzo dużo czasu zajęło dojście do poziomu SA136 PKM które moim zdaniem przewyższają znacząco wcześniejsze SA136 i inne SZT
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS