NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Talgo z Rosji do Berlina, ale nie do Kijowa

| wu, Rynek Kolejowy 03.07.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-07-03 15:26:23 Autor: Filu
---.u-strasbg.fr
2015-2016 ?

Jeszcze się okaże że EIC-Premium Talgo pojawi się na naszych torach szybciej niż EIC-Premium Dziobak.
2014-07-03 15:29:51 Autor: Stiepan
---.opera-mini.net
Swienie! Kolejny Papus Galaktus będzie jeździł przez Polskę. Ciekawe co na to Mr Mikol z Brzegu?
Pamiętam jak w latach 90 ubiegłego stulecia, na stacji Brzeg wsiadal do jednostki taki młody mikol. Ubrany jakby pracował w PKP. Dojeżdżal do stacji Wrocław Główny. Wychodził głównym wejściem dworcowym. Potem kierował się przez Świerczewskiego, a dalej Malachowskiego. Szedł na "Berlin" i wracał torami z powrotem na perony stacji Wrocław Główny.
Ten mikol miał na imię Robert. Nazwiska nie pamiętam, chyba Watczyński :)
2014-07-03 15:33:49 Autor: ziuta
---.dynamic.gprs.plus.pl
Widać że gość coś myśli, a u nas to same jełopy!
2014-07-03 15:39:12 Autor: Fan Clown Iwana
---.dynamic.gprs.plus.pl
Składy będą kierowane i zatrzymujące sie na stacjach: Warszawa - Katowice - Breslau - Posen i dalej po trasie do Berlin. Mamy nadzieje, że wielki przyjaciel koleji imć Krzysztof "Iwan' Waszkiewicz, ustawi kamerę na statywie podczas pierwszego przejazdu składu Talgo.
2014-07-03 15:43:36 Autor: red
---.dynamic.chello.pl
Jakoś sobie nie wyobrażam dopuszczenia tych nietypowych wagonów na nasze tory bez testów przecież to to ma nietypowe wózki i w dodatku o zmiennym rozstawie osi które nie były testowane u nas
2014-07-03 16:28:44 Autor: lookii
---.timplus.net
Dojedzie do Berlina tylko i wyłącznie jak przed polską granicą osiągnie wysokość przelotową 10tyś m. Przecież nasze UTK dopuści go najwcześniej na tory 2025, bo nie będzie UMTS, GPS, ABS :) i innych poziomu 2 :) a już ten automatyczny rozstaw kół....
już to widzę.
2014-07-03 16:49:57 Autor: peron7
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
ruska czuhunka na polskich torach,tranzytem,już to widzę,ale na h...ju do raju se pojadą chyba przez Słowację i Czechy szybciej
2014-07-03 17:08:54 Autor: krzysztof rytel
---.adsl.inetia.pl

krzysztof rytel
No to Intercity już nie zarobi - na loku i Warsie
2014-07-03 17:42:00 Autor: kris kross
---.140.132.222
I tu wlasnie jest miejsce na KDP!
Berlin Moskwa.
2014-07-03 17:48:59 Autor: Huciński...
---.dynamic.chello.pl
Właśnie, prędzej nam sąsiedzi wybudują pierwszą nitkę KDP, niż nasz pożal się pożal... rząd od siedmiu boleści...
2014-07-03 19:01:22 Autor: mnb
---.229.155.26.atman.pl
Dopuszczą, dopuszczą. Jak nie to Ruscy znów wstrzymają import wieprzowiny i warzyw pod pretekstem jakiegoś podrzuconego trefnego prosiaka.

Zresztą wydaje mi się, że nie brak na polskiej kolei ludzi z sentymentem wspominających czasy braniej przyjaźni;] Prywatnego Pepika mogą nie wpuścić, ale bratnich Rosjan z państwowych kolei? No proszę Was...
2014-07-03 21:58:57 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
"No to Intercity już nie zarobi - na loku i Warsie"

Byłeś ciemny i ciemnym zostaniesz, Panie Rytel....
2014-07-03 22:22:25 Autor: KC
---.as13285.net
https://www.youtube.com/watch?v=D_ddfEBrsF4
2014-07-04 00:55:20 Autor: polski
---.opera-mini.net
@peron7
Jesteś cienki z j. polskiego. Chciałbyś zostać profesorem j. polskiego ? Masz ku temu szanse :-)
2014-07-04 12:18:52 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
Z tymi nietypowymi wózkami to słyszałem, że na 99% może być problem dotyczący ich współpracy z naszymi odcinkami izolowanymi z powodu tych unikatowych wózków, choć osobiście nie wiem jak one są dokładnie zbudowane. Nie wiem jak to wygląda w Hiszpanii, czy oni tam wszędzie jeżdżą na licznikach osi, ale testy Talgo będzie musiało u nas przejść i ewentualnie jakieś modyfikacje z tymi wózkami.

Nie ma ktoś jakiegoś linka do dokładnego opisu tych wózków bo nei mogę znaleźć.
2014-07-04 20:28:42 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Ale komfort jazdy na tych furach będzie raczej marny. Wózki dwuosiowe to już standard od dawna...
2014-07-05 09:44:08 Autor: Banderas
---.wroclaw.dialog.net.pl
Dokładnie, na tych jednoosiowych wozkach będzie się jechało jak kolzłomami. Ale to spanielska myśl techniczna. Południowa manana jak na linii helskiej, tak i do portu gdańskiego. Szajs i tyle.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS