NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

System liczenia osi UniAC1 na sieci PKP PLK

| inf. prasowa 01.03.2017 958

System liczenia osi UniAC1 na sieci PKP PLK
fot. Voestalpine
System liczenia osi UniAC1 na sieci PKP PLK
System liczenia osi UniAC1 na sieci PKP PLK
System liczenia osi UniAC1 na sieci PKP PLK
System liczenia osi UniAC1 na sieci PKP PLK
Ponad 600 punktów liczących opartych na systemach liczenia osi UniAC1 produkcji firmy voestalpine SIGNALING Sopot (dawniej voestalpine TENS) dostarczono i wbudowano na sieci PKP PLK S.A. do końca 2016 roku.
Systemy liczenia osi UniAC1 służące do kontroli niezajętości torów i rozjazdów zarówno na szlakach jak i na posterunkach ruchu oraz stacjach kolejowych zabudowano do tej pory m.in. na liniach kolejowych nr 202 odcinek Lębork – Świdwin, nr 132 odcinek Błotnica Strzelecka – Tarnów Opolski oraz posterunkach i stacjach Bydgoszcz Główna, Skarżysko – Kamienna, Libiąż, Platerów, Brzoza Bydgoska, Września, Wrocław Zachodni, Smolec. System UniAC1 z powodzeniem współpracuje także z urządzeniami blokady linowej m.in. na linii nr 131 odcinek Ponętów – Dąbie. Dostarczane rozwiązania są wykonane „pod klucz” w kompletnych szafach wyposażonych w układy zasilania i podtrzymania podwyższającymi jakość i niezawodność systemów. W ramach dostaw wielokrotnie zabudowano komputerowe pulpity do zerowania będące częścią urządzenia. Każdy system wyposażony jest również w wbudowany system monitoringu pozwalający na bezpieczną diagnostykę zdalną systemu. W ramach zrealizowanych projektów system liczenia osi UniAC1 został również zintegrowany z komputerowo-przekaźnikowymi urządzeniami sterowania ruchem kolejowym na stacjach Karwice, Brzoza Bydgoska i Libiąż.

voestalpine SIGNALING Sopot (dawniej voestalpine TENS) dostarcza kompleksowy zakres usług w zakresie produkowanych urządzeń srk począwszy od wsparcia w procesie sprzedaży, przygotowania projektów, poprzez dostawy kompletnie zmontowanych i wstępnie uruchomionych szaf w konfiguracji zgodnej z projektem, nadzór nad zabudową i uruchomieniem na obiekcie, szkolenia i serwis posprzedażny oparty na sieci placówek terenowych na terenie całego kraju.

Do grona firm, które dostarczyły do tej pory urządzenia wyprodukowane w całości w siedzibie firmy w Sopocie należą Kombud S.A., ATE Zbąszyń, Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego i Kolejowego Sp. z o.o., SKANSKA S.A., BWP Sabel, Nakar, KZA Lublin, ZAIT Gdynia oraz FIMA Polska.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (46250)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (46250)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5