Partnerzy serwisu:
Pasażer

Startuje druga odsłona kampanii PKP Intercity „Tysiące powodów do podróżowania”

Dalej Wstecz
Data publikacji:
01-10-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

Z początkiem października startuje druga odsłona kampanii PKP Intercity pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania".

Bohaterami drugiej edycji kampanii – podobnie jak poprzednio – są Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity i spotykają w nim ciekawe osoby. Rozmawiają ze współpasażerami, którzy wykonują różne zawody. W reklamach pojawi się biznesmen i kierowca autobusu, który jak sam przyznaje, poza pracą chętnie przesiada się do pociągu. Filipa zagrał Franek Kalinowski, a tatę – Michał Czernecki, aktor znany m.in. z serialu „Leśniczówka”. W postać biznesmena wcielił się z kolei Ivo Nikić, natomiast w rolę kierowcy – Konrad Makowski.

Jak informuje przewoźnik, druga odsłona kampanii potrwa do końca listopada. W jej ramach przewidziane są spoty telewizyjne, spoty radiowe, reklama zewnętrzna, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity. Działania w ramach kampanii „Tysiące powodów do podróżowania” są kontynuacją pierwszej odsłony kampanii, którą mieliśmy okazję zobaczyć wiosną tego roku.

– Kampania pod hasłem „PKP Intercity. Tysiące powodów do podróżowania” pokazuje, że każdy z nas posiada swoją motywację do podróży pociągiem. Również przedstawiciele różnych grup zawodowych doceniają ten środek transportu. W pociągach PKP Intercity, w zależności od potrzeb, można zrelaksować się i odpocząć, lecz to też komfortowe miejsce, przystosowane do pracy. Podróż pociągiem ma swoje niepodważalne atuty – nie męczy koniecznością zachowania wytężonej uwagi na trasie, jak dzieje się w przypadku wyjazdu samochodem – mówi Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

Będą jeszcze 3 filmy promujące pociągi PKP

Pasażer

Będą jeszcze 3 filmy promujące pociągi PKP

jm, pr, Rynek Kolejowy 23 lutego 2015

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

Będą jeszcze 3 filmy promujące pociągi PKP

Pasażer

Będą jeszcze 3 filmy promujące pociągi PKP

jm, pr, Rynek Kolejowy 23 lutego 2015

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5