Partnerzy serwisu:
Biznes

Polregio na 100-lecie Niepodległej – trwa kampania Regiobohater

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Data publikacji:
17-09-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Polregio

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Polregio na 100-lecie Niepodległej – trwa kampania Regiobohater
fot. Ficek - Garnek.pl, CC BY 2.5 pl, https://commons.wikimedia.org
„Polska jest silna siłą regionów" to hasło ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej przygotowanej przez Polregio w ramach obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Na specjalnej stronie www.regiobohater.pl można zapoznać się z dokonaniami 100 Regiobohaterów, oddać głos na jedną spośród osób z każdego województwa, która najbardziej zasłużyła na miano Regiobohatera oraz wziąć udział w konkursie.

Regiobohater to ogólnopolska kampania edukacyjna połączona z plebiscytem i konkursem. Na dedykowanej stronie www.regiobohater.pl można zapoznać się z dokonaniami 100 lokalnych bohaterów wybranych przez Radę Programową postaci REGIObohaterów i oddać głos w plebiscycie.

– Popularyzując wiedzę o regionalnych bohaterach chcemy przypomnieć, że odzyskanie niepodległości po 123 latach zniewolenia zawdzięczamy nie tylko powszechnie znanym z kart historii postaciom, takim jak Józef Piłsudski czy Ignacy Jan Paderewski. Nie mniej ważni są bohaterowie, którzy swoje życie poświęcili walce lub budowaniu świadomości narodowej w regionach, pośród lokalnych społeczności. Organizując tę akcję chcemy także podkreślić silne przywiązanie marki Polregio do Polski, jej historii oraz patriotyzmu – mówi Krzysztof Zgorzelski, Prezes Przewozów Regionalnych, właściciela marki Polregio.

W toku głosowania, które potrwa do 11 października, dla każdego województwa zostanie wybrana postać jednego bohatera, którego imieniem nazwany zostanie pociąg Polregio. W każdym z regionów wybrany pociąg zyska oprawę wizualną z oznaczeniem Regiobohatera.
– Stulecie odzyskania niepodległości to rocznica, która wymaga należytej oprawy. Jako większościowy udziałowiec Przewozów Regionalnych, aktywnie włączmy się w jej obchody. Sposób uczczenia tej daty, zaproponowany przez Spółkę jest unikatowy. Warto przypominać nie tylko o wielkich postaciach, ale także o tych, które do tej pory znane były lokalnie, a ich wkład w rozwój niepodległej Polski był równie ważny – powiedział Andrzej Kensbok, Wiceprezes Zarządu Agencji Rozwoju Przemysłu.

Wraz z oddaniem głosu uczestnik konkursu będzie miał możliwość uzasadnienia swojego wyboru. Spośród nadesłanych zgłoszeń Rada Programowa wyłoni i do 25 października ogłosi łącznie 116 laureatów, w tym odpowiednio 16 laureatów nagrody głównej (po jednym na dany region) i 100 wyróżnionych. Laureaci nagrody głównej otrzymają czytnik e-book Kindle, specjalne zaproszenie do uczestnictwa z osobą towarzyszącą w konferencji prasowej inaugurującej akcję Regiobohater wraz z zaproszeniem na uroczysty lunch w Pałacu Belwederskim. Pozostałych stu wyróżnionych otrzyma zestaw atrakcyjnych gadżetów.

Kampania Regiobohater objęta jest Patronatem Narodowym Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudy w Stulecie Odzyskania Niepodległości. Partnerem akcji jest Agencja Rozwoju Przemysłu – największy udziałowiec Przewozów Regionalnych i Program „Niepodległa”. W skład Rady Programowej weszli Artur Soboń – Sekretarz Stanu w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju (przewodniczący Rady Programowej), Dariusz Gwizdała – Zastępca Szefa Biura Bezpieczeństwa Narodowego, Michał Góras – Szef Gabinetu Politycznego w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Andrzej Kensbok – Wiceprezes Zarządu Agencji Rozwoju Przemysłu. W toku głosowania, które potrwa od 11 września do 11 października, dla każdego województwa zostanie wybrana postać jednego bohatera, którego imieniem nazwany zostanie pociąg POLREGIO. Ogłoszenie wyników plebiscytu nastąpi do 15 października.

Akcję Regiobohater wspiera kampania medialna, w ramach której powstał m.in. spot zachęcający do głosowania na Regiobohatera. Spot emitowany będzie na kanałach TVP Historia, TVP Seriale oraz w regionalnych kanałach TVP3. Kampania obejmie także radiostacje i prasę lokalną, kampanię on-line w tym platformy społecznościowe.
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5