Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Stadler prezentuje nową elektryczno-spalinową lokomotywę Class 88 (zdjęcia)

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
23-09-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Stadler to nie tylko producent elektrycznych zespołów trakcyjnych, tramwajów i wagonów. Wartym uwagi pojazdem, zaprezentowanym na targach Innotrans 2016 w Berlinie, jest lokomotywa dwutrakcyjna Class 88 dla angielskiego klienta. Zaprojektował ją Vossloh, ale po zmianie właściciela fabryki w Walencji firmowana jest marką Stadler.

– Nie jest to elektrowóz z pomocniczym silnikiem „last mile”, lecz lokomotywa, która przy użyciu spalinowego silnika może normalnie prowadzić pociągi – mówił szef hiszpańskiego oddziału Stadlera Iñigo Parra. Poinformował on również dziennikarzy, ze Stadler obecnie pracuje nad innymi konfiguracjami dwutrakcyjnej lokomotywy po to, by mogła być oferowana także w kontynentalnej Europie.

– Lokomotywa będzie oferowana zarówno w wersji cztero jak i sześcioosiowej. Wyposażymy ją także w silniki elektryczne odpowiednie dla lokalnej specyfiki napięcia, w zależności od kraju gdzie ma się poruszać. Obecnie prezentowany Class 88 nadaje się do prowadzenia pociągów towarowych i pasażerskich, jako taka też będzie oferowana – powiedział Iñigo Parra.

Silniki elektryczny posiadają moc 4000 kW, spalinowy (produkcji Cat) - 708 kW. Lokomotywa może poruszać się z prędkością maksymalną 160 km/h. Prezentowany Class 88 należy do Beacon Leasing Limited (zamówiono 10 takich lokomotyw). Pierwszym jej użytkownikiem będzie Direct Rail Services.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Bagatelizowany problem zwierząt na torach

Innowacje

Bagatelizowany problem zwierząt na torach

Martyn Janduła 12 grudnia 2016

Jak chronić zwierzęta przed pociągami?

Infrastruktura

Jak chronić zwierzęta przed pociągami?

Martyn Janduła 08 grudnia 2016

Greenbrier: Ktoś wpadł na pomysł, że wagony będą hałasować mniej

Tabor i technika

Zobacz również:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

Bagatelizowany problem zwierząt na torach

Innowacje

Bagatelizowany problem zwierząt na torach

Martyn Janduła 12 grudnia 2016

Jak chronić zwierzęta przed pociągami?

Infrastruktura

Jak chronić zwierzęta przed pociągami?

Martyn Janduła 08 grudnia 2016

Greenbrier: Ktoś wpadł na pomysł, że wagony będą hałasować mniej

Tabor i technika

Zobacz również:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5