Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Sporo ofert na odbudowę torów w Bielawie

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Data publikacji:
08-05-2024
Ostatnia modyfikacja:
08-05-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Sporo ofert na odbudowę torów w Bielawie
rys. FB Burmistrza Bielawy
Aż 12 podmiotów chce zaprojektować oraz odbudować kilka kilometrów linii kolejowej na terenie Bielawy. Wszystkie oferty mieszczą się w budżecie DSDiK, co znacznie przybliża realizację inwestycji, w ramach której powstaną dwa kolejne przystanki na terenie miasta.

W kwietniu pisaliśmy o planach Dolnego Śląska dotyczących rewitalizacji kolejnego fragmentu sieci kolejowej przejętej przez region w ubiegłych latach. Województwo ogłosiło bowiem przetarg na zaprojektowanie oraz wykonanie właściwych prac przy rewitalizacji fragmentu linii kolejowej nr 318, Srebrna Góra – Bielawa Zachodnia, od przystanku Bielawa Nowa w km. 24+300 do przystanku Bielawa Zachodnia w km. 28+295.

Dzięki temu Bielawa ma uzyskać dwa kolejne przystanki kolejowe - Bielawa Camping Sudety oraz Bielawa Nowa, które znacznie poprawią dostępność mieszkańców do pociągów. Na obu przystankach powstaną 100-metrowe, jednokrawędziowe perony.

Właśnie minął termin składania ofert. Wystartowało aż 12 podmiotów, z których każdy zmieścił się w budżecie DSDiK określonym na niespełna 31,054 mln złotych. Najtańszą ofertę złożył Dolkom, wyceniając prace na 13,971 mln złotych brutto, natomiast najdroższa oferta pochodzi od konsorcjum Tor i Primost Południe, które wyceniło roboty na 26,46 mln złotych.

Przedmiot zamówienia - projekt oraz właściwe prace budowlane, mają zostać wykonane w ciągu 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Linia kolejowa z Łagiewnik do Strzelina do rewitalizacji

Infrastruktura

Linia kolejowa z Łagiewnik do Strzelina do rewitalizacji

Mikołaj Kobryński 12 sierpnia 2025

Kolej wróci do Przemkowa. Jest umowa

Infrastruktura

Kolej wróci do Przemkowa. Jest umowa

Jakub Rösler 25 lipca 2025

Pociągi wrócą do Srebrnej Góry. W tle Radków i Góry Stołowe

Infrastruktura

Bielawa będzie miała niemalże kolej miejską

Infrastruktura

Bielawa będzie miała niemalże kolej miejską

Jakub Rösler 02 kwietnia 2024

Zobacz również:

Linia kolejowa z Łagiewnik do Strzelina do rewitalizacji

Infrastruktura

Linia kolejowa z Łagiewnik do Strzelina do rewitalizacji

Mikołaj Kobryński 12 sierpnia 2025

Kolej wróci do Przemkowa. Jest umowa

Infrastruktura

Kolej wróci do Przemkowa. Jest umowa

Jakub Rösler 25 lipca 2025

Pociągi wrócą do Srebrnej Góry. W tle Radków i Góry Stołowe

Infrastruktura

Bielawa będzie miała niemalże kolej miejską

Infrastruktura

Bielawa będzie miała niemalże kolej miejską

Jakub Rösler 02 kwietnia 2024

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij