Partnerzy serwisu:
Pasażer

Śniegu i mrozu nie było, a PKP... jak zwykle

Dalej Wstecz
Data publikacji:
09-05-2011
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Gazeta Wyborcza, 9 maja 2011

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
Śniegu i mrozu nie było, a PKP... jak zwykle
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:\"\"; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:\"Calibri\",\"sans-serif\"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:\"\"; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:\"Calibri\",\"sans-serif\"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} „Gazeta Wyborcza” publikuje list pasażera, który w pociągu TLK  jadącym z Warszawy Zachodniej do Siedlec, w wyniku braku należytej informacji, mógł spędzić aż 4 godziny…

Autor listu wsiadł do pociągu ED74 obsługującego połączenie TLK relacji Warszawa Zachodnia (odjazd o godz. 17:20) – Biała Podlaska, a podróż pasażera miała skończyć się w Siedlcach. Już ze stacji Warszawa Centralna pociąg wyjechał z opóźnieniem ok. 20 minut, ponieważ pojawiły się problemy z zamknięciem oraz zablokowaniem drzwi. Na stacji Warszawa Wschodnia, po dość długim postoju, podano wreszcie przez megafony komunikat, że są problemy techniczne, które opóźniają odjazd. Pół godziny później poproszono pasażerów o przejście z drugiej części składu do pierwszej. Druga jednostka miała być wyłączona z jazdy, ale w tej sytuacji pojawił się problem z odłączeniem drugiej jednostki, który ponownie zajął obsłudze mnóstwo czasu.

- Tak więc rozpoczynając podróż z Warszawy o godz. 17.20 korzystając z usług PKP Intercity można było dotrzeć w piątek 6 maja 2011 do stacji Siedlce - odległość wg biletu 96 km około godziny 21.30, a więc po niemal CZTERECH GODZINACH. Jest to skandal i brak jakiegokolwiek poziomu obsługi klienta! – pisze oburzony pasażer. Zaznacza, że PKP Intercity nie umieściło komunikatu o spóźnieniu pociągu na stronach, na których tego typu informacje są zamieszczane. Według autora listu pasażerowie powinni byli mieć szansę przynajmniej na pociąg zastępczy, lub na dotarcie do Siedlec pociągiem Kolei Mazowieckich na podstawie biletu, który zakupili na feralną podróż.

Więcej
 

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5