NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Śniegu i mrozu nie było, a PKP... jak zwykle

| Gazeta Wyborcza, 9 maja 2011 09.05.2011 76

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2011-05-09 15:58:02 Autor: pasaźiej
---.xdsl.centertel.pl
to wszystko wina InterRdzy i RegioEskimosów.
2011-05-09 16:06:52 Autor: autor
---.116.23.66
No i co z tego. przecież pasażer mógł pojechać taxówką a nie teraz płacze gamoń.
2011-05-09 16:07:19 Autor: max2
---.89.67.98.static.crowley.pl

max2
A co to jest \"Gazeta Wyborcza\"?
2011-05-09 16:08:33 Autor: MG
---.204.176.155
To nie pierwszy raz taka usterka. Moim zdaniem ED74 nie powinny obsługiwać połączeń dalekobieżnych. Padnie elektronika i pociąg w ogóle nie jedzie.
2011-05-09 16:24:07 Autor: Magda S.
---.play-internet.pl
\"Gazeta Wyborcza\" to takie pismo niejakiego pana Myknika, które specjalizuje się w przywłaszczaniu tematów i afer dawno opisanych w innych periodykach. (\"Nie\", Fakty i Mity\").
2011-05-09 16:56:53 Autor: inzynier
---.88.212.34
I wlasnie miedzy innymi dlatego kolej powinna byc prywatna. Zeby wyeliminowac takie dziadostwo.
2011-05-09 17:57:43 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W \"liście\" do GW ktoś pisze:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34864,9563035,_Nowe_pociagi_ciagle_sie_psuja__Przenosza_je_na_wschod_.html

W ciągu moich podróży, średnio 5-7 razy na 10 przejazdów są jakieś problemy, przeważnie drugi skład blokuje zasilanie pierwszego, tak że nic nie działa. A to nie wyruszy skład z Białej Podlaskiej, a to stanie na środku pola pod Siedlcami, a to w Łukowie na peronie - ot nasz chleb powszedni.
2011-05-09 18:04:34 Autor: pasazer1
---.tau.pl
Jechałem tym pociągiem w tym dniu, bzdurą jest, że nie można było jechac innym pociągiem do Siedlec. Większośc pasażerów przesiadła się do pociągu KM właśnie w kierunku Siedlec. Obsługa pociągu informowała, że jest taka możliwośc.
2011-05-09 20:11:31 Autor: J. Gacki Dispo Waw
---.warszawa.vectranet.pl
Przyczyną awarii był niechowajacy się schodek- niestety komputer nie pozwolił na dalszą jazdę. Również próba rozłączenia składu trwała aż 2h i to z pomocą dwóch innych maszynistów.
Większość pasażerów przesiadła się do pociągu KM- tam honorowano ich bilety bez żadnych dalszych pretensji. W pociągu zostało około 30 pasażerów udajacych sie poza stację Łuków- rzeczywiście nie zapewniono im transportu zastępczego. Była to na szczęście pierwsza tak \"spektakularna\" akcja od kilku miesięcy- pomimo tego, że defekty maszyn tej serii nie są rzadkością.
Pomimo, że nie jestem rzecznikiem własnej spółki ze strony swojej i dyspozytorów dyżurnych przepraszam autora listu i innych pasażerów za zaistniałą sytuację.
2011-05-09 20:12:25 Autor: J. Gacki Dispo Waw
---.warszawa.vectranet.pl
Przyczyną awarii był niechowajacy się schodek- niestety komputer nie pozwolił na dalszą jazdę. Również próba rozłączenia składu trwała aż 2h i to z pomocą dwóch innych maszynistów.
Większość pasażerów przesiadła się do pociągu KM- tam honorowano ich bilety bez żadnych dalszych pretensji. W pociągu zostało około 30 pasażerów udajacych sie poza stację Łuków- rzeczywiście nie zapewniono im transportu zastępczego. Była to na szczęście pierwsza tak \"spektakularna\" akcja od kilku miesięcy- pomimo tego, że defekty maszyn tej serii nie są rzadkością.
Pomimo, że nie jestem rzecznikiem własnej spółki ze strony swojej i dyspozytorów dyżurnych przepraszam autora listu i innych pasażerów za zaistniałą sytuację.
2011-05-09 23:07:59 Autor: posiadajacy bilet
---.160.241.98
Sprawa dotyczy PKP PR nie dosc ze kanarzy chodza prawie codziennie nie umieja udzielic odpowiedzi dlaczego pociag sie spoznil\\\"przyczyny techniczne\\\" to jeszcze niedostosowanie rozkladu do potrzeb pasazerow. Ludzie walczyli o pociag ktory wyjedzie ze stacjii Poznan Gl o 21:44 w kierunku miejscowosci Krzyz za to przesunieto pociag wyjezdzajacy ze stacjii Poznan Gl o 20:08 na 20:51. Dano pociac wyjezdzajacy z Poznania o 23:22 a bedacy na stacjii Krzyz o 0:44 (24:44) Pytam komu to pasuje tylko pracownikom PKP? Bo ludziom wracajacym z pracy juz nie. Maja stac 2 godziny na nieogrzewanej stacjii lub tez trafic do nieogrzewanego pociagu przy niezamknietych drzwiach EZT ktorych pilnuje konduktor?
2011-05-09 23:10:11 Autor: Maciek z Lublina
---.nplay.net.pl
ED74 na trasach dalekobieżnych - tak , ale tylko tam , gdzie należy się spodziewać mniejszej frekwencji , a więc : zamiast linii magistralnych - pierwszorzędne , zamiast kursów w szczycie , część kursów pozaszczytowych . Jeśli kursy w szczycie na ED74 , bądź na liniach magistralnych , to tylko wtedy , kiedy będą jeździć w podwójnym , bądź potrójnym zestawieniu.
Zważywszy , że tego taboru jest 20 sztuk , potrójne zestawienie jest wykonalne , ale oczywiście najpierw trzeba pokonać opór materii , zwany obiegowo kolejowym niedasizmem.
Pojedynczego ED74 w szczycie między Warszawą a Siedlcami sobie nie wyobrażam , podwójny jak najbardziej wart jest uwagi.
PKP IC potrzebuje takiego rodzaju taboru na mniej oblegane linie , tyle tylko , że powinien być on ZNACZĄCO BARDZIEJ NIEZAWODNY.
2011-05-10 07:07:48 Autor: falcata
---.2.198.48
Nikt nie wspomni że PESA produkuje buble a nasi włodarze te buble kupują. Bo tanio i ładnie wygląda. Kupując samochód w salonie mam gwarancję że przy dobrym serwisowaniu będzie jeździł bezawaryjnie co najmniej 5-6 lat. A tutaj bubel psuje się co rusz i to na głupoty(nie schowany stopień- który maszynista musi zamknąć ręcznie!!!!!!!).
2011-05-10 08:25:41 Autor:
---.c34.178.msk.pl
wiecie kto wyprodukował te składy ?
Ten sam co produkuje Acatusy i Elfy - to PESA
2011-05-10 08:45:35 Autor: xlx
---.tpnet.pl
Zobaczymy jak te ich elfy-prototypy będą jeździć. Tu dopiero się będzie działo.
2011-05-10 09:04:28 Autor: Adam
---.play-internet.pl
to było trzeba od razu wsiąść w pociąg KM na zachodnim, szybko tanio i bez awaryjnie, a ci pasażerowie sami sobie są winni, chcieli mieć luksus w postaci IC? no to im spółka taki luksus zafundowała aż się patrzy, podróż 4 godziny dłuższa w tej samej cenie biletu. A tak poza tym redakcja wybirórczej nie wie że juz nie mamy jednego PKP? bo z tytułu wynika że nadal żyją w epoce kamienia łupanego, jak się coś pisze to wypadałoby zaznaczyć jaka spółka konkretnie (a mamy już ich do wyboru do koloru) a nie ogólnie. To działa także w drugą stronę, np można też stwierdzić że wszyscy dziennikarze to mendy które z igły robią widły i tworzą wielkie sensacje że gdzieś coś się stało. Tak tak, to działa także w drugą stronę. Nie ma to jak dziennikarska (NIE)rzetelność. a IC? no cóż, samo chciało więc zajumało PR-ome edyty, widziały gały co brały.
2011-05-10 09:19:49 Autor: przewoz
---.dynamic.gprs.plus.pl
\"Była to na szczęście pierwsza tak \"spektakularna\" akcja od kilku miesięcy\"

Jeżeli uwzględnimy tą trasę - to tak. Na innych trasach też się zdarzało.
2011-05-10 19:04:56 Autor: zeus04
---.ssnet.pl
@ Adam
W języku polskim już dawno nastąpiła leksykalizacja uwyrazowienie skrótu PKP, PKO, PWN itp.
W świadomości Polaków PKP=kolej.
Pozdrawiam
2011-05-10 21:07:47 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Cóż - znam pechowca, co jechał w życiu z 10 razy pociągiem i za każdym razem miał jakieś przygody. To trafiony miszcz kierownicy na przejeździe, to awaria kibla, to brak ogrzewania, to zgubił portfel, to wsiadł do wagonu odczepionego, pociąg mu się spóźnił, pojechał drogą okrężną, itd.
2011-05-10 22:37:01 Autor: emeryt
---.abp.pl
Pesa wyprodukowała te kible i jazdy próbne wykonała na koszt PKP ,są po prostu nie dopracowane.Niestety elektronika ma to do siebie w taborze kolejowym ze wymaga dobrego serwisu.Pamiętam jak powstawały EP-09 powstało 47 prototypów nie było jednakowej pary każda miała wstawione coś nowego i nadal tak jest.Zaczyna być gorąco idzie lato
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5