NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

SKM Warszawa: Przetarg na obsługę 3. poziomu utrzymania składów 19WE

| wś, Rynek Kolejowy, 17 grudnia 2010 17.12.2010 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2010-12-17 09:49:09 Autor: ja
---.internetdsl.tpnet.pl
hmmmmm 3 składy 19WE ale podali 4 numery operacyjne ;-)
2010-12-17 09:50:21 Autor: ja
---.internetdsl.tpnet.pl
upsssssss to 3 poziom a nie trzy składy sorki
2010-12-17 10:01:03 Autor: emigrant
---.255.204.25

emigrant
no spójrzcie na tą \"mordkę\" pasuje na szybki EZT pod 200km/h
2010-12-17 10:42:21 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Bo to jest szybki EZT pod 200km/h...
2010-12-17 13:30:49 Autor: emigrant
---.255.204.25

emigrant
i ładniejszy od Pendolino a już napewno od P. bez \'pendolino\"
2010-12-17 22:53:38 Autor: grygus
---.adsl.inetia.pl
Jaki szybki?? Ma vmax = 130km/h. I bardzo dobrze, bo więcej mu nie potrzeba. Nie pokazując palcem, inne spółki kupują tabor o vmax 250kh/h żeby eskploatować go ze 160km/h albo i mniej, hehe :) .
2010-12-17 23:29:18 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Vmax 130km/h mają w papierach te dla SKMki bo więcej im nie trzeba, ale technicznie (wózki itp) 19WE przystosowany jest do jazdy z prędkością 200km/h.
2010-12-18 01:53:56 Autor: JSB
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
I nawet ten 19WE-30x jest dostoswany do 160 ale z kabinową sygnalizacją.
2010-12-18 03:58:51 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Do 160 starczy drugi fotel, kabinówka jest wymagana przy ponad 160.
2010-12-18 10:28:14 Autor: Skml
---.nik.gov.pl
Jak długo trwa taka obsługa (wyłączenie składu z obiegu) ?
2010-12-18 19:34:20 Autor: JSB
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@sphinx

ale SKMW sobie tak zyczy, ze dopiero z kabinówką jest 160
2010-12-18 20:12:06 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Bo ichniejsze 19WE mają tylko jeden fotel, takie są przepisy, ale pojazd sam w sobie (technicznie) jest szybkim EZT pod 200km/h.
2010-12-28 07:35:52 Autor: budyń
---.199.222.130
panowie z czym do ludu? 200km/h??? chyba pionowo w przepaść. kto Wam powiedział, że konstrukcja tych wózków i podwozia dostosowana jest do takich prędkości? gdyby ktoś nie miał pojęcia to może i by się zachwycił tymi wypocinami. zjedzcie na ziemię. 160 to max tym pojazdem. przy większych prędkościach wózek wyskoczy z torów albo pudło tak się wychyli, że będziecie mogli trawę zrywać przez okna boczne.
2010-12-31 13:37:59 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Powiedział to Newag podczas prezentacji na InnoTrans.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS