NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

19WE po wypadku z powrotem na torach

| Rynek Kolejowy 08.06.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-06-08 16:32:33 Autor: Starsky
---.dynamic.chello.pl
To teraz czekamy na PESĘ
2012-06-08 18:03:04 Autor: Edek
---.adsl.inetia.pl
Wychodzi, ze Newag sprawniejszy od Szwajcarów ;-))))
2012-06-08 18:54:52 Autor:
---.opera-mini.net
szwajcarskie pociągi nie uczestniczyły w tym zdarzeniu.
2012-06-08 21:01:15 Autor: Tomy64
---.218.102.236
Pociąg Newagu nie wypadł z torów,po prostu przyją uderzenie.A Stadler jechał i się wykoleił.Tak i do końca nie wiadomo co z wózkami.
2012-06-08 21:15:39 Autor: Edek
---.adsl.inetia.pl
@Anonim, ale z ciebie mistrz ciętej riposty, aż wióry lecą...
@Tomy64, oczywiście ze skala uszkodzeń Stadlera była zapewne większa, bo na całej długości, z większą dynamiką, ale remont dłuższy od cyklu technologicznego produkcji nowego nieco dziwi.
2012-06-08 21:41:43 Autor:
---.opera-mini.net
ej ludzie bez jaj. Porownujecie dwa różne wypadki. I to stadler wypadł przy o wiele większej prędkości... Może napiszcie, że newag ma lepszy pociąg od lokomotyw z wypadku pod szczekocinami? Wkońcu też mniejsze uszkodzenia.
2012-06-08 22:20:47 Autor: pilot1123
---.ds16.agh.edu.pl
tutaj można najwyżej porównywać 19we z elfem. Wygląda na to, że Newag dużo lepiej z tego wyszedł.
2012-06-09 11:31:59 Autor: tubylec
---.subscribers.sferia.net
Teoretycznie przy zderzeniu 19WE (Newag) z 22WE (Pesa) więcej energii powinna przejąć Pesa i być bardziej uszkodzona bo ma masę służbową mniejszą (135 ton) niż Newag (170 ton). I tak się stało.

Po wypadku publikowane były zdjęcia uszkodzonej kabiny 19WE i informacje, że maszynista z niej wybiegł. W 22WE uszkodzony został wózek ale kabina chyba nie. Co jest ważniejsze? Koszt napraw czy zdrowie i życie maszynisty?
2012-06-09 11:47:38 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Kabina 19WE nie została uszkodzona. Maszynista wybiegł ponieważ zdołał zatrzymać skład i następną rzeczą, którą miał zrobić było ostrzeżenie pasażerów.
2012-06-11 11:57:52 Autor: 1946
---.174.58.24
Czemu trzy osoby piszą że tam był Stadler, skoro zderzył się elf z newagiem... myślimy panowie, myślimy...
2012-06-11 15:26:29 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Osoby te nawiązują do wypadku śląskiego Flirta.
2012-06-18 14:44:17 Autor: Czesiek K
---.tktelekom.pl
Widzę sami specjaliści ....
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS