NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

SKM Trójmiasto kupi nową drezynę. Po co?

| Jakub Madrjas 18.04.2016 485

SKM Trójmiasto kupi nową drezynę. Po co?
Wózek motorowy MUV 69.8 na targach Czech Raildays Fot. Rynek Kolejowy
SKM Trójmiasto kupi nową drezynę. Po co?
SKM Trójmiasto kupi nową drezynę. Po co?
Pomorski przewoźnik ogłosił przetarg na dostawę fabrycznie nowego wózka motorowego (drezyny). Obecnie użytkowany pojazdy typu WM-15 często się psuje.
Jak tłumaczy Marcin Głuszek, rzecznik SKM Trójmiasto, wózek motorowy, czyli popularna drezyna, jest podstawową maszyną do utrzymania infrastruktury torowej i budowlanej w Zarządach Linii Kolejowych. W PKP SKM w Trójmieście eksploatuje się drezynę typu WM-15 – skonstruowaną i wyprodukowaną w 1986 roku.

– Maszyna ta jest wyeksploatowana i awaryjna. Stąd w zakresie potrzeb utrzymania budowli kolejowych i zapewnienia warunków technicznych do rygorystycznego przestrzegania punktualności kursowania pociągów przewoźnik postanowił dokonać zakupu nowoczesnej maszyny do utrzymania infrastruktury kolejowej. W tym celu został ogłoszony przetarg na dostarczenie nowoczesnej drezyny do obsługi robót utrzymaniowych na linii nr 250, czyli linii SKM – tłumaczy Głuszek.

Jak zapowiada rzecznik, będzie to maszyna bazowa z możliwością zamontowania na niej specjalistycznego sprzętu technicznego. – Zostanie ona zbudowana w oparciu o nowoczesne, niezawodne rozwiązania techniczne – mówi Głuszek. – W specyfikacjach technicznych przewidziano zastosowanie maszyny w różnych sytuacjach w zależności od potrzeb. Nie zapomniano także o wygodnych i bezpiecznych warunkach obsługi maszyny i przewozu brygad roboczych – dodaje.

– Będzie to maszyna uniwersalna i na wskroś nowoczesna – obiecuje rzecznik SKM Trójmiasto.

Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana z uwzględnieniem ceny (90 proc. punktów), okresu gwarancji (5 proc.) i terminu dostawy (5 proc.). Oferty poznamy najwcześniej 17 maja.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Trójmiasto (384)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Trójmiasto (384)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5