NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Siemens dostarczy 80 lokomotyw do Finlandii

| Siemens 20.12.2013 93

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-12-20 17:04:15 Autor: K2
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje, ale pod względem wzornictwa to Vectron jest krokiem w wstecz w porównaniu z Taurusem.
2013-12-20 22:31:20 Autor: tomus
---.pools.arcor-ip.net
@K2

Moze masz racje, ale nie chodzi tutaj o wyglad lokomotywy, tylko o jej techniczna zdolnosc.............w takim razie Vectron jest lepszy od Taurusa.........a tak zle Vectron nie wyglada, moim zdaniem robi wrazenie......porownac do niego Game z Pesy, bo wzor Gamy to degradacja
2013-12-22 10:04:14 Autor: xo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prowadziłem pociągi i Vectronem i Taurusem. Wiele się nie różnią, Vectron w wersji która występuje w Polsce jest słabszy, poza tym co gorsza za lekki i słabo sobie radzi z cięższymi pociągami towarowymi. Lepiej radził sobie ciężki Taurus. Vectronem bezpiecznie jest brać do 3000 ton, a i to nie zawsze, Taurusem można było i 3400 na tej samej trasie. Może Finlandia weźmie jakąś solidną ciężką wersję, albo ciągają lekkie pociągi. Na węglowe to się słabo nadaje, lepiej brać sprintera. I jedno i drugie Siemensa i jedno i drugie w miarę niezawodne.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5