NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Rosną przewozy PKP Intercity. Wystarczająco?

| jm/lm, Rynek Kolejowy 31.07.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-07-31 15:16:20 Autor: max2
---.merinet.pl

max2
A w 2006 OPM PR i PKP IC (później zespolone w jedną spółkę) w pierwszym półroczu przewiozły 28 mln pasażerów. Także tego...
2015-07-31 15:28:22 Autor: Podróżniiczka
---.free.aero2.net.pl
niestety, to efekt prawie darmowych biletów, nawet w Pendolino w 1 klasie pełno chołoty, więc klasa premium poszła się wietrzyć
2015-07-31 15:54:25 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
w niedzielę brakuje miejsc na pociągi popołudniowe z Gdyni w kierunku Warszawy. Gdyby tak Jantar bis jechał z Władysławowa
2015-07-31 15:59:57 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Jeżeli w 1. klasie tzw. "polskiego Pendolino" podróżuje "chołota", to wszystko w porządku. Najważniejsze, że h o ł o t a nie jeżdzi!
2015-07-31 16:09:43 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
Pytanie - ile milionów pasażerów NIE przewiozły koleje na skutek indolencji PLK na trasie Katowice - Kraków?
Wg mnie od 3 do 8 milionów rocznie od sześciu lat.
PLK do kasacji a ludzie nią kierujący pośrednio lub bezpośrednio na wieloletnie wczasy na Saharę. Niech wracają pieszo!!!!!!
2015-07-31 16:13:32 Autor: krak
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Koleje Małopolskie nie odnotowały spadku - wręcz przeciwnie!
2015-07-31 16:35:44 Autor: huciński ...
---.dynamic.chello.pl
Właśnie,- może inaczej,- może nawet naiwne pytanie, -

Ilu pasażerów koleje w Polsce, nie przewiozły w I i II kwartale 2015r, bo Ci skorzystali z innych form i środków transportu - zwłaszcza transportu drogowego, samochodów, busów, autokarów ?

Ba! Ilu to ludzi zniechęciło się do transportu szynowego, w tym kolejowego od 1990 roku !?
2015-07-31 16:41:33 Autor: rp1polska
---.11.244.114
@Podróżniiczka

Nic tak nie świadczy o wysokim statusie społecznym, jak darmowy internet :)
2015-07-31 17:02:23 Autor: JO
---.dynamic.chello.pl
Kasujcie jeszcze więcej połączeń i podnieście jeszcze ceny biletów i poucinajcie wagony ze składów . To wam pasażerów przybędzie - ALE TAKICH CO UCIEKAJĄ OD WAS !!!
2015-07-31 20:48:40 Autor: rychu
---.hsd1.il.comcast.net
a co slychac na budowie w kierunku bialostockim, jakos dawno nie bylo stamtad propagandy, w ogole da sie zrobic tam jakies tory czy ludzie pozostana przy transporcie drogowym?
2015-08-01 09:01:15 Autor: mis
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
PB jadę we wrześniu z Wrocławia do Krakowa za 10 zeta .


Pozdrawiam Intercity.
2015-08-01 11:11:30 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
też pojadę jak mi zapłacą TE 10
"Pływa" "warczy" a dodatkowo na A4 przez 5 lat zginęło więcej ludzi niż na PKP na tej trasie przez lat 50.
2015-08-01 11:21:45 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
"W Monitorze przeczytasz:
Wyniki w ujęciu tabelarycznym,
wykresy"

To samo jest na stronie UTK. Po co nabijać kasę chłopakom z TOR?
2015-08-01 14:42:48 Autor: Jerzy Slawek
---.adsl.inetia.pl
Ku przestrodze podróżującym PKP ! Dworzec Bydgoszcz kolejka do kas biletowych na 1h. Czynne 3 kasy jak na Bydgoszcz to pewnie dużo? Ostatecznie biegniemy do pociągu intercity bez biletu. W pociągu niemiła niespodzianka p. konduktor nie ma ochoty na wystawienie biletu dla matki z dzieckiem woli wystawić dwa pojedyncze bilety , w tym bilet zero, - wiadomo opłata za każdy to 10 PLN. Pociąg relacji Gdynia - Kraków zatłoczony, a w składzie 4 wagony.
I jak to się ma do reklam za setki tysięcy złotych o zmianach w PKP !!!!
2015-08-01 19:25:26 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Jerzy Sławek
Nie każdy pociąg to PKP. Trza było z Bydgoszczy do Krakowa jechać innym, bo przecież od 26 lat mamy w Polszy wolny rynek..
2015-08-01 19:59:45 Autor: Zbigniew
---.dynamic.chello.pl
@Podróżniczka: Jakim prawem nazywasz skarbie innych per "hołota"?
2015-08-01 23:40:15 Autor: głos z PL
---.adsl.inetia.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-02 10:06:38 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
Ile wyniosła dotacja na jedngo pasazera PKP IC teraz a ile w 2008 (na OPM PR i PKP IC) ?

To wszystko jednak nic, najwzniejszy problem to stawki i koszty PLK.
Może zrobić taką akcję pro-rozwojową?
Ustalamy ile przewoźnicy pasażerscy płacą PLK, dajemy jej taką kwotę w dotacji z samorządów i budżetu państwa w zamian przewoźnicy mogą uruchomić więcej połączeń gratis.
2015-08-02 10:08:11 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
@Podróżniiczka

co to "hołota?"

znam taką hołotę co jak hołota lata w klasach biznes i pierwszych, czyli w liniach lotniczych też nie ma już klas premium ?:P

problemem nie jest to kto jeździ klasą premium w PKP IC tylko fakt, że to NIE JEST klasa premium - nic premium w niej nie ma!!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS