Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Przewozy Regionalne znów ogłaszają przetarg na dostawę używanych Linków

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
17-06-2019
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Przewozy Regionalne znów ogłaszają przetarg na dostawę używanych Linków
Fot. Adam Kilian
Przewozy Regionalne ponownie spróbują kupić od Pesy używane dwuczłonowe Linki. Pojazdy od przeszło roku mają specyficzne zatrudnienie: startują w przetargach.

Przewozy Regionalne ogłosiły przetarg na dostawę dwóch używanych dwuczłonowych spalinowych zespołów trakcyjnych. To powtórka przetargu sprzed kilku miesięcy. Wówczas jedyną ofertę złożyła Pesa, ale przekroczyła budżet, więc przewoźnik unieważnił przetarg. Identycznie zachowały się wcześniej Koleje Dolnośląskie, które też próbowały kupić dwie używane jednostki. Nie jest tajemnicą, że chodzi o dwa Linki wyprodukowane w 2015 roku dla Netinery, których niemiecki przewoźnik nie odebrał.

Teraz PR ponawiają postępowanie. Wymagania są identyczne jak poprzednio: bezterminowe dopuszczenie, niedawno przebyta naprawa P4 oraz system informacji pasażerskiej, klimatyzację kabiny maszynisty i części pasażerskiej, monitoring wnętrza pojazdu i tempomat. Wymagania wykluczają jakąkolwiek konkurencję, jedynym pytaniem jest zatem to, jaką cenę zaproponuje Pesa i czy Przewozy Regionalne ją zaakceptują. 

Po co PR używane jednostki spalinowe? Przy poprzednim przetargu rzecznik spółki Dominik Lebda tłumaczył, że zakup szt pozwoli na zwiększenie efektywności eksploatacyjnej floty spalinowych autobusów szynowych i ograniczenie zastępczej komunikacji autobusowej. Jak wiemy, w aspekcie braku taboru spalinowego u przewoźnika, szczególnie w województwie lubuskim, niewiele się zmieniło.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

České dráhy z kolejnym RegioFoxem od Pesy

Tabor i technika

České dráhy z kolejnym RegioFoxem od Pesy

Daniel Siwak 03 sierpnia 2025

PKP Intercity: 152A po modernizacji oficjalnie zaprezentowane [ZDJĘCIA]

Tabor i technika

Zobacz również:

PESA: W lutym przyszłego roku testy pociągu na 200 km/h

Tabor i technika

PESA: W lutym przyszłego roku testy pociągu na 200 km/h

Jakub Rösler 08 lipca 2025

PESA. Gama 3.0 nadchodzi (wizualizacje)

Tabor i technika

PESA. Gama 3.0 nadchodzi (wizualizacje)

Jakub Rösler 16 czerwca 2025

Pozostałe z wątku:

České dráhy z kolejnym RegioFoxem od Pesy

Tabor i technika

České dráhy z kolejnym RegioFoxem od Pesy

Daniel Siwak 03 sierpnia 2025

PKP Intercity: 152A po modernizacji oficjalnie zaprezentowane [ZDJĘCIA]

Tabor i technika

Zobacz również:

PESA: W lutym przyszłego roku testy pociągu na 200 km/h

Tabor i technika

PESA: W lutym przyszłego roku testy pociągu na 200 km/h

Jakub Rösler 08 lipca 2025

PESA. Gama 3.0 nadchodzi (wizualizacje)

Tabor i technika

PESA. Gama 3.0 nadchodzi (wizualizacje)

Jakub Rösler 16 czerwca 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij