NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Przewozy Regionalne otwierają nowoczesną myjnię w Lesznie [zdjęcia]

| Michał Szymajda 09.03.2016 120

Przewozy Regionalne otwierają nowoczesną myjnię w Lesznie [zdjęcia]
Nowoczesna myjnia PR powstała w Lesznie Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Przewozy Regionalne otwierają nowoczesną myjnię w Lesznie [zdjęcia]
Przewozy Regionalne otwierają nowoczesną myjnię w Lesznie [zdjęcia]
Przewozy Regionalne otwierają nowoczesną myjnię w Lesznie [zdjęcia]
Przewozy Regionalne otwierają nowoczesną myjnię w Lesznie [zdjęcia]
Przewozy Regionalne otwierają nowoczesną myjnię w Lesznie [zdjęcia]
Przewozy Regionalne otwierają nowoczesną myjnię w Lesznie [zdjęcia]
Przewozy Regionalne otwierają nowoczesną myjnię w Lesznie [zdjęcia]
Przewozy Regionalne otwierają nowoczesną myjnię w Lesznie [zdjęcia]
Przewozy Regionalne otwierają nowoczesną myjnię w Lesznie [zdjęcia]
9 marca Przewozy Regionalne uroczyście uruchomiły najnowocześniejszą myjnię całopojazdową w Polsce. Na oczach samorządowców i dziennikarzy w bardzo sprawny sposób umyto zmodernizowany ezt EN57, popularnie nazywany tygrysem.
Nowa myjnia może obsłużyć każdy typ taboru posiadany przez Przewozy Regionalne. Powstała w nowo wybudowanej hali na terenie Sekcji Utrzymania i Napraw Taboru PR w Lesznie. Hala jest wyposażona w urządzenia pracujące w zamkniętym obiegu wody, posiada też instalację oczyszczającą ścieki. Zamontowane zostały systemy do zmiękczania i demineralizacji wody i jej odzysku.

Główne urządzenie myjące to całkowicie zautomatyzowana ruchoma myjnia bramowa wyposażona w dwie szczotki pionowe do mycia boków pojazdu oraz dwie szczotki umożliwiające mycie przodu i tyłu oraz skosów przydachowych pociągów.

Czas podstawowego mycia jednostki elektrycznej EN57 to prawie 30 minut. Oczywiście, w myjni można umyć wszystko – od lokomotyw manewrowych, przez wagony pasażerskie, po wszystkie dostępne w Polsce ezt. Ponadto Przewozy Regionalne będą, w miarę możliwości, szukały zleceń na mycie taboru wśród innych przewoźników.

– Inwestycja w zaplecza taborowe to nieodzowny element zmian w spółce Przewozy Regionalne. W ramach restrukturyzacji, którą obecnie prowadzimy, zmodernizujemy i kupimy nowe pojazdy, ale równie ważne jest ich utrzymanie w należytym stanie – powiedział Tomasz Pasikowski, prezes zarządu Przewozów Regionalnych. Inwestycja kosztowała prawie 5,2 mln zł. Ponad 3,8 mln pochodzi z dofinansowania Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

To nie koniec inwestycji w Lesznie. Obok myjni wkrótce powstanie hala do wysokiego składowania części zamiennych. Powstanie też nowy budynek socjalny dla pracowników. W następnych latach Leszno ma przejąć większość zadań obsługowych taboru PR realizowanych w województwie wielkopolskim. Oznaczać to będzie propozycje przenosin pracowników z innych, mniejszych zakładów PR, a także nowe stanowiska pracy dla mieszkańców Leszna i okolic.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Wielkopolskie (623)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Wielkopolskie (623)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5