NUMER 05/2022
NUMER 05/2022
Temat numeru:
Rynek taboru kolejowego
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Przetarg na modernizację linii nr 213 Reda Hel

| PKP PLK, 17 lutego 2011 17.02.2011 239

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2011-02-17 12:07:36 Autor: Małpa w Czerwonym
---.multimo.pl
Czego aż 27 miesięcy? W takim terminie to nawet Dolkom lub PNI by się wyrobili!
2011-02-17 12:29:02 Autor: Brak Chucka Norrisa
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trza zrobić wpierw projekt z załącznikami, zatwierdzić go, a potem dopiero roboty.
Tu nawet Chuck Norris może miec problemy.
2011-02-17 12:38:10 Autor: wIC
---.warszawa.vectranet.pl

wIC
Skoro już inwestujemy środki w tę linię, to może warto stworzyć możliwości poprawy jej przepustowości. Czy ktoś w ogóle wziął to pod uwagę? Czy niedasię?
2011-02-17 12:43:34 Autor: wrzesien91
---.dynamic.chello.pl
Można by było też zelektryfikować... Ale po co....
2011-02-17 13:16:42 Autor: Maupa z DOLKOMU
---.apus-net.pl
Ojoj!!

Nawet dla DOLKOMU to 27 miesięcy to jest stanowczo za dużo
2011-02-17 13:18:12 Autor: linia 131
---.tktelekom.pl
Inwestowanie kasy w linię do Helu to tak jak by pozakładać drzwi do lasu.
2011-02-17 13:26:38 Autor: ?
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@linia 131:
Ironizując: No to nic nie róbmy z tym \"lasem\"! Bo po co nam las?

Ciekawe czy zakopią nowe media transmisyjne (światłowód, TKD)?
2011-02-17 14:16:44 Autor: Doman Logistyk
---.prabuty.mm.pl
Też uważam że mogliby zelektryfikować linie ale nie całą tyko do władysławowa dlatego że były robione badania dotyczące zniknięcia całego półwyspu helskiego za 50 czy 100 lat ; po drugie to uważam że skm powinna również dojeżdzać do władysławowo (część mieszkańców mówi na swoje miasto władek)
2011-02-17 14:41:10 Autor: max2
---.89.67.98.static.crowley.pl

max2
Modernizacja tej linii jest dla mnie oczywistością. Jednak żal serce ściska, kiedy pomyślę co PIC zrobił z ofertą na liniach bez kabla. Kiedyś do Helu dojeżdżały w sezonie dwa dwunastowagnowe ekspresy (Jantar i Jantar Bis) i wiele pociągów pospiesznych (np. do Łodzi, Krakowa). A dziś?
2011-02-17 16:33:23 Autor: Xyloox
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ta linia powinna być zmodernizowana do dwóch torów przynajmniej do Pucka, a najlepiej do Władysławowa (oczywiście \"pod drutem\"). Dalej obsługa szynobusami (wahadłowo).
2011-02-17 17:16:51 Autor: badworm
---.ilm.warszawa.sint.pl
Na taki długi termin realizacji zamówienia może też wpływać to, że w sezonie turystycznym raczej nic tam nie będą robić więc w sumie kilka miesięcy wypadnie.
2011-02-17 17:22:10 Autor: zorientowany
---.adsl.inetia.pl
@max2
...\"Modernizacja tej linii jest dla mnie oczywistością. Jednak żal serce ściska, kiedy pomyślę co PIC zrobił z ofertą na liniach bez kabla. ...\"

Bo to jest tylko nieudolność przewoźników ( zwalanie winy na brak druta ).

...\"Kiedyś do Helu dojeżdżały w sezonie dwa dwunastowagnowe ekspresy (Jantar i Jantar Bis) i wiele pociągów pospiesznych (np. do Łodzi, Krakowa). A dziś? ...\"

A dziś ( sezon sobota/niedziela ) są korki od Jastarni ( z jednej strony ) i przed Redą od strony Gdynii

@?
No chyba w morzy/zatoce go nie utopią. Jak światłowód to chyba już nie TKD.
2011-02-17 19:04:14 Autor:
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak by powyżsi KOMENTATORZY przeczytali warunki, to wiedzieliby, że Wykonawca musi opracować projekty i uzyskać pozwolenie na budowę. PÓŁTORA roku w papierach, bo takie durne jest prawo w tym kraju.
2011-02-17 19:20:11 Autor: oses32
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakie prędkości będą po remoncie i różnica w czasie przejazdu w porównaniu z czasem obecnym?
2011-02-17 20:21:31 Autor: Ms
---.116.101.253
Panowie, za kilka lat zobaczymy na helu ICE-TD.

Wspomnicie moje słowa.
2011-02-18 05:43:57 Autor: Bartek Sadowski
---.play-internet.pl

Bartek Sadowski
@oses32 - około 20 minut
2011-02-18 22:01:43 Autor: marudero
---.xdsl.centertel.pl
Modernizacja linii szczególnie od Władysławowa do Helu jest koniecznością.Proszę sobie zobaczyć , w jakim stanie jest torowisko od Władysławowa do Chałup...Luźne śruby mocujące tory do spróchniałych podkładów.
Aż dziw bierze , że jeszcze nie doszło do jakiejś tragedii. Usiłowałem to zgłaszać i do dyżurnego we Władysławowie i do rejonu w Gdyni - wyszło jak zwykle...Tyle , że w zeszłym roku trochę dosypali tłucznia.
To że IC zdziera z pasażera za jazdę w/g taryfy ekspresowej na odcinku Władysławowo- Hel to woła o pomstę do Nieba...Drut przydałby się do Władysławowa bezapelacyjnie. Z drugiej strony ceny energii dostarczanej przez Energetykę PKP skłaniają raczej do trakcji spalinowej ... niestety.
2011-02-19 11:14:01 Autor: kaszub
---.85-237-176.tkchopin.pl
o czym tu wogle mowic... jeszcze kilka lat temu prawie wszystkie pociagi kwalifikowane IC jezdzily na Hel z lokomotywami SU46. Dzis jezdza SM42 - pociagi sa wiecznie opoznione, jada z predkoscia 40-50 km/h, bo nie sa w stanie sie rozbujac... IC powinno wynajc loki SU46 od CARGO a nie bawic sie w SM42 na lini helskiej. polska kolej zwija sie zamiast rozwija
2011-02-19 15:59:26 Autor: kaszub
---.85-237-176.tkchopin.pl
Po drugie wedlug mnie elektryfikacja nawet do Wladyslawowa to nieporozumienie. Po co? Skoro Pr-y jezdza do drutem lokomotywami spalinowymi (do niedawna TUR na SP32/SU45/SU42). Rozsadniejsze byloby dobudowanie osobnych torow (dwutorowki) pomiedzy Gdynia Gl a Reda. Tu jest waskie gardlo z pociagami SKM. Szczegolnie latem gdzie jezdzi bardzo duzo pociagow dalekobieznych w kierunku Słupska. Zmodernizowanie stacji w Redzie - I peron z torami po obu stronach, peron II tylko dla pociagow SKM. Do tego zmodernizowanie torowiska, aby pociagi dalekobiezne od strony Wejherowa mogly wjezdzac na peron I z pelna predkoscia
2011-02-20 11:27:42 Autor: czesla
---.adsl.inetia.pl
Zgadnijmi dla czego do dzisiaj nie ma drutów na tej linii i jak trudno się domysleć powodem jest...???? pogoda, ludzie przecierz co większy sztorm trzeba by było napraiwiac linie. Maskara
2011-02-20 18:29:12 Autor: Clix
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Budowa drugiego toru do Władka plus elektryfikacja. Władek -Hel rewitalizacja. Elyktryfikacja od Władka wątpie. Utrzymanie druta narażonego na działanie wody morskiej może być kłopotliwe. Nie widze tłumu robotników czyszczących izolatory po sztormie.
2011-12-01 16:28:51 Autor: Ciechu
---.net-193-106-76.assat.pl
Linie na Hel planowano zelektryfikować już w latach 50-tych, lecz wtedy były za słabe elektrowozy i zrezygnowano z tego. a później już nie powrócono do tego tematu. a rewitalizacja się przyda, bo w końcu poiciągi staną sie wygodniejszym i konkurencyjnym transportem dla busów. to jest bardzo potrzebne. mówi MK i mieszkaniec Jastarnii.
2011-12-01 16:30:26 Autor: Ciechu
---.net-193-106-76.assat.pl
Jedynym minusem będzie to, że po rewitalizacji najprawdopodobniej znikną pociągi dalekobieżne i będą jeździc tylko autobusy szynowe i trzeba będzie się przesiadać w Gdyni
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 05/2022
NUMER 05/2022
Najnowszy numer "Rynku Kolejowego" poświęcamy tematowi taboru kolejowego. Doskonałą okazją do tego było Europejskie Forum Taborowe, który przyniosło wiele ważnych dyskusji. Przyszłością, która już teraz wjeżdża na tory są pociągi hybrydowe i wodorowe. Coraz bliżej jest też do uruchomienia środków unijnych, a przewoźnicy zaczynają ogłaszać przetargi.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5