NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Powolny koniec 14WE?

| lp, Rynek Kolejowy 12.11.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-11-12 08:41:43 Autor: Anna Tarczyńska
---.play-internet.pl
to kolejny dowód na zamach Pociągi św pamięci Pana prezydenta zostały zrodzone o świcie
2012-11-12 09:24:33 Autor: mały króliczek
---.opera-mini.net
Mogły by jeździć Warszawa Wileńska - Tłuszcz albo krócej Warszawa Wileńska -Ząbki
2012-11-12 10:34:26 Autor: Goofy
---.internetdsl.tpnet.pl
Szkoda, pociągi wizualnie bardzo ładne i nowoczesne, trochę okaleczone przez pozostawienie napędu z kibla... wg. mnie po tuningu do asynchrona pewnie zyskałyby drugą młodość... ale Newag pewnie nie chce \\\"konkurencji\\\" dla własnych składów...
2012-11-12 11:02:16 Autor: gagrin
---.webpack.hosteurope.de
Niech nikt nie mówi ,że 14 WE jest gorsze od post chorwackiego EN- 71 z 1968 , który przeszedł naprawę główną w Newagu , która polegała na wymianie napędu i bebechów w środku, oraz oklejeniem ich pleksą , aby ładnie wyglądały. 14 WE znajdzie szybko nabywce .Jak ktoś ma obiekcje do prezydenta Warszawy , za kadencji którego kupiono 14WE to niech nie miesza do tego pociągów....
2012-11-12 11:11:05 Autor: Don F.
---.gazeta.pl
@Goofy przecież 14WE to także dzie(ł)cko Newag-u
2012-11-12 11:44:41 Autor: LCA
---.legnica.vectranet.pl
Totalne brednie , przecież takie pociągi mogłyby jeździć jeszcze z 10 - 15 lat .Potencjalni oferenci nP Koleje Dolnośląskie czy nawet trójmiejska SKM. Zawsze to lepsze niż niezmodernizowane EN-57.
2012-11-12 12:03:40 Autor: szczur
---.internetdsl.tpnet.pl
Aniu
Wszystko w porządku?
2012-11-12 12:13:37 Autor: Goofy
---.internetdsl.tpnet.pl
@Don F. - no i właśnie dlatego idą na stracenie, aby nie robić \"konkurencji: 19/31/35WE... Moim zdaniem, zamiast robić paskudne, plastikowe, pseudo-nowoczesne turbokible, to mogliby im zmieniać czoła właśnie na kształt 14WE. Te składy naprawdę nowocześnie się prezentują. A SKMka zaczyna burżuić - bo kaska płynie szerokim strumieniem, to co będą się \"kalać\" w modernę składów...
Od biedy 14WE mogłoby kupić Małopolskie i miałoby, do spółki z papieskim, któremu też możnaby zafundować remont, stadko całkiem niezłych EZTów, w sam raz do uruchomienia pierwszych połączeń planowanej kolei miejskiej... zwłaszcza, że niedługo zostanie zelektryfikowana linia do Balic - to te składy mogłyby kursować na trasie Balice - Wieliczka
2012-11-12 13:09:23 Autor: tt
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Goofy, jak SKM kupi dodatkowe 3 35WE to zupełnie zastąpią 14WE. Stwierdzili, że zamiast dopłacić kilka mln zł na modernę 14WE lepiej wydać 3x więcej na nowe składy, a 14WE opchnąć

Jeśli moderna 14WE kosztuje 5mln/szt, a warte na wolnym rynku są ok. 4 mln zł to faktycznie lepiej kupić nowego 35WE za 30mln zł i sprzedać dwuskład za ~8 mln zł.
2012-11-12 13:49:42 Autor: OLLLLLEK
---.vs.webtropia.com
Nie rozumiem postawy Kolei Śląskich , najpierw wydzierżawili 14WE (przetarg na wariackich papierach) , a teraz twierdzą,że będzie to rezerwa . To wynika z tego ,że lepsze są wspomniane bałkańskie gomułki z lat 60-tych po renowacji w Newagu czy Pesie, niż 14 WE. No bo jak tu jeździć pociągami którymi jeździła warszafka.
2012-11-12 14:11:44 Autor: Goofy
---.internetdsl.tpnet.pl
No chyba, że KŚ się rzuciły na te 14WE jak szczerbaty na suchary, a dopiero \"po fakcie\" zorientowali się, jakiego babola kupili... stąd to pitolenie, że to rzekomo na rezerwę:D Widząc szał zakupowy jaki tam panuje, wcale bym się nie zdziwił ;)
2012-11-12 14:44:29 Autor: adi
---.opera-mini.net
No fakcie faktycznie tak to jest z tandetą
2012-11-13 12:48:31 Autor: oko
---.home.aster.pl
Te pociągi to niewyobrażalna wręcz tandeta biorąc pod uwagę rok ich zbudowania. Pamiątka po kaczyźmie... wstyd, dno, słów brak. Ciekawe czy cokolwiek się będzie nadawało do wykorzystania - przeguby? klimatyzatory? może siedzenia? Drzwi na pewno nie, ogrzewanie też nie bo prymitywne jak w EN57.
2012-11-13 13:08:00 Autor: lca
---.legnica.vectranet.pl
Wcale nie są takie złe i nikt nie chce ich kasować .
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/110941/SKM-obsluguje-14WE-we-wlasnym-zakresie.html
2012-11-13 15:59:25 Autor: marudero
---.xdsl.centertel.pl
Należałoby zapytać niejakiego Zagozdona , głównego specjalisty od spraw nieważnych w SKMWA , jak to się stało , że niespełna 10 letnie pojazdy nadają się na złom? Przecież do połowy 2011 był zastępcą dyrektora ds. technicznych... Miał kupę specjalistów i innych absolwentów szkół wieczorowych ( bez obrażania prawdziwych specjalistów kończących takie szkoły), kierowników , dupolizów wszelakiej maści i co zrobił? Do czego doprowadził?Dlaczego teraz my wszyscy za działalność tego mundrego inaczej mamy płacić?
2012-11-13 18:35:28 Autor: Ave Ja
---.ip.netia.com.pl
@marudero

Dlatego, że 35WE po kilku miesiącach są już całe w błocie.
2012-11-13 22:01:49 Autor: 999WE
---.home.aster.pl
Te pojazdy są fatalnej jakości, zbudowane ze złych materiałów, na przykład drzwi odkształcają się i rdzewieją, trudno aby przewoźnik je odbudowywał po kilku latach. Pozostałe serie pojazdów SKM-W trzymają się znacznie lepiej, są po prostu solidniej wykonane. 14WE od początku były tandetne mimo skrajnie prostej konstrukcji.
2012-11-21 22:42:26 Autor: Tomek Janiszewski
---.adsl.inetia.pl
No to będzie fajno jak ta \"rezerwa\" pozbawiona WC zostanie rzucona np. na kursy z Katowic do Wisły lub Zwardonia. Absolutne minimum co się w 14WE powinno zrobić przed skierowaniem do ruchu regionalnego - to doprowadzić do standartu EN61.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS