Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Ponowny przetarg na przegląd i lifting trójmiejskich EN57

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
12-07-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Ponowny przetarg na przegląd i lifting trójmiejskich EN57
Fot. Michał Szymajda, RKEN57 trójmiejskiej SKM na linii 202
PKP SKM Trójmiasto nie zdecydowało się na przekazanie do naprawy poziomu P4 i „poprawy funkcjonalności” trzech swoich EN57. Jedyna oferta, złożona przez ZNTK Mińsk Mazowiecki, okazała się za droga, dlatego przetarg rozpisano ponownie.

Poprzednio przewoźnik chciał wydać na naprawy i przegląd z lekką przebudową prawie 4 mln zł. Jedyna złożona przez ZNTK Mińsk Mazowiecki oferta opiewała jednak na 5,3 mln zł, dlatego ostatecznie zamawiający nie zdecydował się na powierzenie mu prac. Przetarg więc ponowiono na podobnych warunkach, określając czas napraw na 160 dni. Oferty można składać do 16 sierpnia tego roku.

Wykonawca wybrany w przetargu, poza standardowymi pracami w ramach P4 określonymi dla ezt EN57, wykona drobne prace, które podróż uczynią choć trochę przyjemniejszą. Pojawią się więc nowe siedzenia, nowe okna pakietowe, dodatkowe miejsca na rowery i antypoślizgowa wykładzina. Nie będzie natomiast zmiany czół pojazdów, ani wymiany napędu. PKP SKM Trójmiasto na początku roku odebrało już pierwszy naprawiony w ten sposób pojazd. Można go zobaczyć tutaj.

W najbliższych miesiącach PKP SKM Trójmiasto ma zamiar ogłosić postępowanie na zakup 10 nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Przygotowania do przetargu trwają.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Na co wydać 159 tys. złotych? Na 52-letni pociąg

Tabor i technika

Na co wydać 159 tys. złotych? Na 52-letni pociąg

Jakub Rösler 11 września 2022

Kolejne EN57 Kolei Mazowieckich idą do kasacji. Ile ich jeszcze zostało?

Tabor i technika

EN57: „Kult Jednostki”, czyli opowieść o radykalnej pasji

Pasażer

60 lat EN57. Historia toczy się na naszych oczach

Tabor i technika

60 lat EN57. Historia toczy się na naszych oczach

Michał Szymajda 02 lutego 2022

Żółto-niebieski EN57 z 1963 roku jeździ po mazowieckich torach [zdjęcia]

Tabor i technika

Zobacz również:

Na co wydać 159 tys. złotych? Na 52-letni pociąg

Tabor i technika

Na co wydać 159 tys. złotych? Na 52-letni pociąg

Jakub Rösler 11 września 2022

Kolejne EN57 Kolei Mazowieckich idą do kasacji. Ile ich jeszcze zostało?

Tabor i technika

EN57: „Kult Jednostki”, czyli opowieść o radykalnej pasji

Pasażer

60 lat EN57. Historia toczy się na naszych oczach

Tabor i technika

60 lat EN57. Historia toczy się na naszych oczach

Michał Szymajda 02 lutego 2022

Żółto-niebieski EN57 z 1963 roku jeździ po mazowieckich torach [zdjęcia]

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5