Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Newag bezkonkurencyjny w przetargu na 46 nowych lokomotyw dla PKP IC

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
12-10-2023
Ostatnia modyfikacja:
12-10-2023
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Newag bezkonkurencyjny w przetargu na 46 nowych lokomotyw dla PKP IC
fot. Michał Szymajda
Poznaliśmy oferty w przetargu na aż 46 nowych lokomotyw elektrycznych dla PKP Intercity. Przewoźnik przeznaczył na zamówienie 1 173 469 200 złotych brutto.

W ostatnich dniach PKP Intercity ogłosiło przetarg na dostawę aż 46 elektrycznych lokomotyw, które będą prowadzić pociągi z warszawskiego i krakowskiego węzła kolejowego. Liczba lokomotyw i parametry – np. prędkość ograniczona do 160 km/h – sugerują, że zastąpią one starzejące się EP09.

Czas realizacji jest bardzo krótki – 26 miesięcy od dnia zawarcia umowy; nowe pojazdy mają wyjechać na tory już w 2025 roku. Sprawdziliśmy ich specyfikację – będą one mogły jeździć tylko po Polsce. W przetargu zapisano utrzymanie przez producenta – do poziomu P4 włącznie, znacznie krótsze niż w poprzednich umowach przewoźnika (5 lat).

Dzisiaj (12 października) PKP Intercity zakończyło zbieranie ofert. Zgłosił się tylko Newag – od dłuższego czasu dostawca nowych elektrowozów dla przewoźnika. Firma jest bardzo blisko podpisania umowy, bo oferta mieści się w budżecie, który opiewa na aż 1 173 469 200 złotych brutto. 
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Pierwsza Gama 111Eo już w eksploatacji w Orion Kolej

Tabor i technika

Postępowanie PKP IC na 76 napraw lokomotyw w połowie unieważnione

Tabor i technika

PKP Intercity już nie chce szybszych lokomotyw

Tabor i technika

PKP Intercity już nie chce szybszych lokomotyw

Jakub Madrjas 04 sierpnia 2017

Newag pracuje nad zwiększeniem sprzedaży swoich lokomotyw

Tabor i technika

Zobacz również:

Pierwsza Gama 111Eo już w eksploatacji w Orion Kolej

Tabor i technika

Postępowanie PKP IC na 76 napraw lokomotyw w połowie unieważnione

Tabor i technika

PKP Intercity już nie chce szybszych lokomotyw

Tabor i technika

PKP Intercity już nie chce szybszych lokomotyw

Jakub Madrjas 04 sierpnia 2017

Newag pracuje nad zwiększeniem sprzedaży swoich lokomotyw

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5