Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Polregio wydzierżawi SZT. Trafią do Gdyni i Zielonej Góry

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
27-10-2023
Ostatnia modyfikacja:
27-10-2023
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Polregio wydzierżawi SZT. Trafią do Gdyni i Zielonej Góry
fot. Roman CzubińskiZdjęcie ilustracyjne
Do 23 listopada można składać oferty w przetargu Polregio na dzierżawę czterech spalinowych zespołów trakcyjnych. Dwa pojazdy mają trafić do zakładu pomorskiego, dwa kolejne – nieco większe i szybsze – do lubuskiego.

Zadanie podzielono na dwie części. Pierwsza obejmuje dostawę dwóch pojazdów, które mają być eksploatowane w zakładzie pomorskim z siedzibą w Gdyni. Pozostałe dwa, których dostawy dotyczy część druga, są przeznaczone do zakładu lubuskiego w Zielonej Górze (w którym od dawna przewoźnik ma spore problemy taborowe).

Specyfikacja wagonów „pomorskich” różni się od tej dla „lubuskich”. Te pierwsze mają mieć co najmniej 100 miejsc siedzących (część z nich może być miejscami składanymi). Tabor dla zakładu lubuskiego ma być pojemniejszy (120 miejsc siedzących). W obu przypadkach tak określony parametr sugeruje pojazd dwuczłonowy.

Inną różnicą jest prędkość maksymalna: pojazdy, które Polregio chce eksploatować w Lubuskiem, powinny rozpędzać się co najmniej do 120 km/h. Te przeznaczone dla Pomorza mogą być o 20 km/h wolniejsze.

We wnętrzu pojazdów (dla obu części zamówienia) musi znajdować się także co najmniej jedna toaleta (z możliwością korzystania przez osoby o ograniczonej mobilności), dwa miejsca dla wózków inwalidzkich i cztery dla rowerów. Do potrzeb osób niepełnosprawnych musi też być przystosowane jedno z wejść.

Dzierżawa ma rozpocząć się 16 stycznia 2024 r. i potrwać rok. Jeśli do tego czasu nie uda się rozstrzygnąć przetargu i podpisać umowy, termin zostanie przesunięty o tyle dni, ile będzie wynosiło opóźnienie. Oferty muszą zachować ważność do 20 lutego przyszłego roku. Jedynym kryterium udzielenia zamówienia jest cena.
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Pesa zbudowała pierwszy pociąg dla Ghany! [zdjęcia]

Tabor i technika

Pesa zbudowała pierwszy pociąg dla Ghany! [zdjęcia]

Jakub Madrjas 19 stycznia 2024

Wielki przetarg na nowe zespoły trakcyjne dla Maroka

Tabor i technika

Wielki przetarg na nowe zespoły trakcyjne dla Maroka

Michał Szymajda 16 stycznia 2024

Zobacz również:

Pesa zbudowała pierwszy pociąg dla Ghany! [zdjęcia]

Tabor i technika

Pesa zbudowała pierwszy pociąg dla Ghany! [zdjęcia]

Jakub Madrjas 19 stycznia 2024

Wielki przetarg na nowe zespoły trakcyjne dla Maroka

Tabor i technika

Wielki przetarg na nowe zespoły trakcyjne dla Maroka

Michał Szymajda 16 stycznia 2024

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5