Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Po wykolejeniu w Bieszczadach pociągi wciąż nie dojeżdżają do Krościenka

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
21-03-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
rynek kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Po wykolejeniu w Bieszczadach pociągi wciąż nie dojeżdżają do Krościenka
Fot. Czytelnik
Po wykolejeniu pociągu z uchodźcami, które miało miejsce 3 marca, pociągi pasażerskie wciąż nie wyjechały na odcinek linii 108, gdzie doszło do wypadku.

Doraźny remont linii kolejowej 108 od Krościenka, czyli niemal od granicy polsko-ukraińskiej, do Ucherzec PKP PLK rozpoczęło z końcem lutego. Naprawa sprowadziła się głównie do wymiany najbardziej zniszczonych podkładów na nieużywanym od lat odcinku (kursują tu tylko rowerowe drezyny).

Już 3 marca po uchodźców z Sanoka do Krościenka ruszył pierwszy ze specjalnych składów zamówionych przez marszałka województwa podkarpackiego. Niestety w drodze powrotnej pełen pasażerów pociąg wypadł z torów na łuku w miejscu, gdzie nie były prowadzone żadne prace. W zdarzeniu nikt nie ucierpiał, ostatecznie pasażerów udało się jednak bezpiecznie dowieźć do Tarnowa innym pojazdem.

W tej chwili pomiędzy Krościenkiem a Uhercami kursują samorządowe autobusy, a dopiero między Uhercami a Sanokiem i Tarnowem – pociągi. I na razie nie wiadomo kiedy to się zmieni.  – Na jednotorowej linii Stróże – Krościenko nr 108 prowadzony jest ruch pociągów do stacji Uherce. Na odcinku Uherce – granica państwa wykonywane są prace. Po zakończeniu prac, informacja o przejezdności kolejnego odcinka linii zostanie przekazana przewoźnikom – napisała Dorota Szalach z biura prasowego PKP Polskich Linii Kolejowych. Nie jest pewne, czy potrzeba uruchamiania pociągów dla uchodźców do Krościenka w ogóle jeszcze się pojawi, gdyż z każdym dniem coraz mniej ludzi chce opuszczać Ukrainę.

Czy znamy już dokładne przyczyny wykolejenia pociągu? – Pracuje komisja, która ustali przyczyny zdarzenia na odcinku Uherce – Ustrzyki Dolne z 3 marca – poinformowała przedstawicielka zarządcy infrastruktury.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Rok temu wykoleił się pociąg z uchodźcami. Są ustalenia komisji

Tabor i technika

Linia 108 bez formalnego znaczenia obronnego

Infrastruktura

Linia 108 bez formalnego znaczenia obronnego

Kasper Fiszer 13 lutego 2023

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Rok temu wykoleił się pociąg z uchodźcami. Są ustalenia komisji

Tabor i technika

Linia 108 bez formalnego znaczenia obronnego

Infrastruktura

Linia 108 bez formalnego znaczenia obronnego

Kasper Fiszer 13 lutego 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5