NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PLK: Wzrost stawek KŚ za dostęp do infrastruktury wyniesie 3,5, a nie 5,6%

| Paweł Rydzyński, Rynek Kolejowy 27.10.2014 103

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-10-27 13:50:07 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
spirala śmieci wg PLK: spadają koszty, ale wtedy się wrzuca niższe prognozy pracy eksploatacyjnej, więc koszt jednostkowy rośnie. gratulacje, takim sposobem kolej regionalna nigdy nie podniesie się z zapaści.
2014-10-27 14:15:49 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
Chory kraj,żeby przewoźnicy kolejowi płacili za dostęp do infrastruktury i mogły wozić pasażerów.To wszystko dzięki Buzkowi i innym politykom,że mamy taki burdel na kolei. Nic tylko czekać jak mądrzy ludzie znowu zjednoczą wszystko do jednej kupy i wróci stare,dobre PKP jak z lat ubiegłych
2014-10-27 14:37:52 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Celem tzw. "reformy" kolei nie bylo jej unowoczesnienie i przygotowanie do konkurowania z innymi srodkami transportu. Chodzilo o finanse a wlasciwie ksiegowosc - domorosli "buchalterzy" chcieli uzyskac "jasnosc w kwestii rzeczywistych kosztow funkcjonowania kolei", naiwnie sadzac, ze w ten sposob uda sie te koszty znaczaco obnizyc. A ze przy okazji powstalo troche niezle platnych synekur - no coz, "aparat partyjny" domaga sie wdziecznosci za swoje uslugi...
2014-10-27 14:42:12 Autor: Xoov
---.hstl2.put.poznan.pl

Xoov
Jak to jest, że co roku PLK i przewoźnicy podają różne procentowe wzrosty stawek?
2014-10-27 14:45:28 Autor: Hihi
---.168.110.158
2014-10-27 14:15:49 Autor: Radko ---.dynamic.chello.pl
"Chory kraj,żeby przewoźnicy kolejowi płacili za dostęp do infrastruktury..."

Tylko panocku w każdym kraju płaci się za dostęp do infrastruktury. Nawet w Stanach jak chcesz pojechać po nie swoich torach to płacisz.
2014-10-27 15:54:47 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Płacić trzeba ale stawki powinny być uzgodnione tak, by za linie w złym stanie technicznym i zerowym ruchu przewoźnik płacił mało, by można było je "rozkręcić" i ewentualnie podrasować - wtedy można zbilansować to tak, że teoretycznie mniejsza marża popytu przełoży się na większy przychód z powodu większej ilości przewozów a przychód wykorzystany na remonty doraźne i podniesienie prędkości spowoduje przeskok w wyższe widełki opłat ale niezbyt znacząco wyższe (do 40%). Linie w najlepszym stanie powinny być droższe.
2014-10-27 17:14:12 Autor: allegro
---.play-internet.pl
http://allegro.pl/klucz-pkp-konduktorski-i4740693024.html
2014-10-27 17:39:04 Autor: to tylko ja...
---.leon.com.pl
No tak , jak ktoś ma trochę zysków , trzeba zaraz z niego to zedrzeć ! Przecież to stara polska mentalność.
2014-10-27 17:55:03 Autor: hahaha
---.g-net.pl
http://www.zm.org.pl/?a=koszty_krancowe-135
2014-10-28 01:29:37 Autor: erto
---.play-internet.pl
Szkoda, że czytelnicy, głosując, nie mogą blokować hejterów wypisujących swoje domysły i oszczerstwa...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5