NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Siedem firm chce wykonać projekt środkowego odcinka Węglówki [oferty]

| Jakub Madrjas 10.07.2018 27

Siedem firm chce wykonać projekt środkowego odcinka Węglówki [oferty]
Fot. PTER19, CCA-SA 3.0
PKP PLK otworzyła oferty w przetargu na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla odcinka LCS Zduńska Wola Karsznice na Magistrali Węglowej.
Inwestycja będzie realizowana w ramach prac w ciągu C-E 65 na odcinku Zduńska Wola – Inowrocław – Tczew. PLK szacuje, że przygotowanie dokumentacji i nadzór będzie kosztować 14,42 mln złotych netto, a wykonawca będzie związany z PLK umową przez łącznie 1800 dni. 

Interesujące są kryteria zamówienia: cena będzie stanowić o wyborze tylko w 60 procentach, a termin wykonania dokumentacji – w 10 procentach. Aż 30 procent można uzyskać za "dodatkowe wsparcie kluczowego personelu zespołu projektowego". Oferty mają zostać otwarte 9 lipca tego roku. 

Projekt swoim zakresem obejmuje: linię kolejową nr 131 od km 170,212 do km 226,750 (linia magistralna dwutorowa, zelektryfikowana, znaczenia państwowego; należy do sieci bazowej TEN-T oraz jest objęta Umową AGTC) oraz krótkimi odcinkami linii 810 (od km -0,296 do km 3,304) oraz 543 (od km 0,074 do km 2,044). W zakres inwestycji wchodzi posterunek Dionizów oraz stacje: Szadek, Otok, Poddębice, Kłudna, Kraski. Zduńska Wola Karsznice nie będzie obejmował samej stacji Zduńska Wola Karsznice, a odcinek od niej do granicy województwa. 

Według założeń PLK po modernizacji linii 131 prędkość maksymalna dla pociągów pasażerskich ma wynosić 140 km/h, a dla pociągów towarowych – 120 km/h; dopuszczalny nacisk osi: 221 kN/oś, a skrajnia budowli GPL-1. Zakładane długości pociągów to 780 m, a długości peronów: 150 m.

Trwa przetarg na południowy odcinek Magistrali Węglowej. Więcej na temat modernizacji tej linii piszemy w tym wątku.

Aktualizacja: informacja z otwarcia ofert

9 lipca PKP PLK otworzyła oferty w przetargu. Było ich siedem, a każdy wykonawca proponuje skrócenie terminu wykonania kluczowych podetapów o 30 dni. Najniższą ofertę złożył Transprojekt Gdański (12,4 mln zł brutto), któremu po piętach depcze Multiconsult (12,5 mln zł brutto). Oprócz tego oferty złożyły też AECOM, TPF, Systra, Arcadis wspólnie z Mostami Katowice oraz IDOM. Wszystkie oferty zmieściły się w wyznaczonym na 17,7366 mln zł brutto kosztorysie. 



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS