Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Pięciu chętnych na przygotowanie rewitalizacji linii 229 [oferty]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Data publikacji:
02-05-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Pięciu chętnych na przygotowanie rewitalizacji linii 229 [oferty]
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.plStacja Lębork
Po 2023 roku województwo pomorskie chciałoby kontynuować inwestycje kolejowe na swoim terenie. W ramach prac przygotowawczych dofinansowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego powstanie dokumentacja dotycząca możliwości wydłużenia biegu pociągów elektrycznych do Nowej Wsi Lęborskiej.

Nowa Wieś Lęborska, miejscowość licząca 2200 mieszkańców, leży zaledwie 3 kilometry na północ od centrum Lęborka i 4 kilometry od stacji kolejowej Lębork. Przez Nową Wieś przebiega linia 229, którą latem kursują sezonowe pociągi regio z Lęborka do Łeby i sezonowe pociągi dalekobieżne z głębi kraju do Łeby.

Na zlecenie urzędu marszałkowskiego i za pieniądze w głównej mierze pochodzące z Unii Europejskiej, PKP PLK chce wykonać studium wykonalności dla projektu pod nazwą „Opracowanie dokumentacji przygotowawczej dla projektu „Rewitalizacja i elektryfikacja linii kolejowej nr 229 na odcinku Lębork – Nowa Wieś Lęborska”. Zrealizowanie elektryfikacji na tym odcinku pozwoliłoby na wydłużenie elektrycznych pociągów SKM Trójmiasto z Lęborka do Nowej Wsi i na ich zatrzymanie na przystanku Lębork Nowy Świat. 35-tysięczne miasto, w którym kilka lat temu zbudowano przystanek Lębork – Mosty, zyskałoby więc namiastkę kolei aglomeracyjnej.

PLK szacuje wartość prac przygotowawczych na 700 tysięcy złotych. Oferty zostaną ocenione z uwzględnieniem terminu szczegółowego wykonania analizy wariantów inwestycyjnych (40%) i ceny (60%). Termin składania ofert w zadaniu upłynie 25 kwietnia 2019.

Więcej o pracach przygotowawczych do inwestycji finansowanych z RPO województwa pomorskiego można przeczytaj tutaj.

Aktualizacja: Pięć ofert

Ostatniego dnia kwietnia PKP PLK otworzyła oferty w przetargu. Wszystkie mieszczą się w kosztorysie opiewającym na 861 tys. zł brutto. Najtańszą (niecałe 400 tys. zł) złożyło konsorcjum Infra CD i Instytutu Kolejnictwa, ale nie przedstawiło informacji na temat skrócenia terminu realizacji - PLK ma zamiar go interpretować. Pozostałe oferty złożyły DS Consulting (855 tys.), WYG (599 tys.), BBF (579 tys.) oraz Multiconsult (692 tys.). 
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Warszawa: Ursus Północny – początek przebudowy jeszcze w sierpniu

Infrastruktura

Warszawa: Ursus Północny – początek przebudowy jeszcze w sierpniu

Roman Czubiński 05 sierpnia 2025

PKP PLK: Nowa linia w Łódzkiem? Czekamy na analizy

Infrastruktura

PKP PLK: Nowa linia w Łódzkiem? Czekamy na analizy

Roman Czubiński 01 sierpnia 2025

 Od grudnia szybciej między Stalową Wolą a Przeworskiem

Infrastruktura

PKP PLK: Jesteśmy przygotowani na burze

Infrastruktura

PKP PLK: Jesteśmy przygotowani na burze

inf. pras. PKP PLK 08 lipca 2025

Strata PKP PLK: Było 937 mln zł, jest 334 mln

Biznes

Strata PKP PLK: Było 937 mln zł, jest 334 mln

inf. pras. PKP PLK, opr. Roman Czubiński 01 lipca 2025

Zobacz również:

Warszawa: Ursus Północny – początek przebudowy jeszcze w sierpniu

Infrastruktura

Warszawa: Ursus Północny – początek przebudowy jeszcze w sierpniu

Roman Czubiński 05 sierpnia 2025

PKP PLK: Nowa linia w Łódzkiem? Czekamy na analizy

Infrastruktura

PKP PLK: Nowa linia w Łódzkiem? Czekamy na analizy

Roman Czubiński 01 sierpnia 2025

 Od grudnia szybciej między Stalową Wolą a Przeworskiem

Infrastruktura

PKP PLK: Jesteśmy przygotowani na burze

Infrastruktura

PKP PLK: Jesteśmy przygotowani na burze

inf. pras. PKP PLK 08 lipca 2025

Strata PKP PLK: Było 937 mln zł, jest 334 mln

Biznes

Strata PKP PLK: Było 937 mln zł, jest 334 mln

inf. pras. PKP PLK, opr. Roman Czubiński 01 lipca 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij