NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Planują pociąg Gorzów – Berlin. Czy ruszy już w styczniu?

| Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 14.10.2015 219

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-10-14 09:00:29 Autor: Juzinek
---.internetdsl.tpnet.pl
Tak jest jak urzedasy biorą się za "robotę". Tymczasem Arriva od nowego rozkładu jedzie z Torunia do Berlina ostbahnem, bez durnych nasiadówek i bzdurnych uzgodnień zamówień czy czego tam urzędasy nie wymyślają.
2015-10-14 09:28:52 Autor: SS
---.183.6.125.pronet.static.t-mobile.pl
Kocham samorządy
2015-10-14 09:32:51 Autor: anty-bounty
---.kyivstar.net
W styczniu nie, ale w lutym na pewno!!!
2015-10-14 10:10:05 Autor: wkp
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No tak. Lubuskie. Czemu mnie to nie dziwi? Dzikusy się biorą za kolej.
2015-10-14 10:56:24 Autor: nowy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszyscy gadają głupoty a w szczególności urzędnicy z urzędu marszałkowskiego. Żeby jeździć do Berlina Lichtenbergu to PR Lubuski musi spełnić warunki:
- mieć więcej taboru ( bo z ty nie najlepiej, jeden z linków w listopadzie 2014 r. miał wypadek na przejeździe i jeszcze nie wrócił),
- pojazdy (SZT) muszą mieć dopuszczenie do jazdy po torach w Niemczech a na dzień dzisiejszy żaden pojazd nie ma i szybko mieć nie będzie,
- maszyniści muszą znać język niemiecki.
Jak te warunki się spełni to Z Gorzowa do Berlina będzie się jeździło a tak to tylko co jakiś czas takie artykuły na RK będą.
I jeszcze mała dygresja. Od ok 15 lat słyszę jak to Niemcy mieli dobudować drugi tor i zelektryfikować linię z Berlina do Kostrzyna. I od 15 lat cisza. Jedyne co zrobili to zmodernizowali urządzenia SRK i tym samym zwiększyli przepustowość. I to im wystarcza. NEB na Bombardierach jeździ do Kostrzyna od 2006 roku i też mieli czas że mogli załatwić dopuszczenie do jazdy po Polsce. z
Czemu tego nie zrobili? Wg mnie po naszej stronie nie ma z kim rozmawiać ( mam na myśli urzędników z ministerstwa.
2015-10-14 10:58:56 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
PiS nie pozwoli na ten puciong, bo byłby on zagrożeniem spójności terytorialnej IV RP. I to jeszcze od teutońskiej strony.
2015-10-14 11:02:27 Autor: nowy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
I jeszcze jedno. W propozycji do rozkładu jazdy na rok 2015/2016 ( prawdopodobnego bo do grudnia dużo może się zmienić) pociągi TLK jadące z Polski kończą bieg w Gorzowie a nie w Kostrzynie nad Odrą.
2015-10-14 12:06:29 Autor: erap2
---.gorzow.mm.pl
Wszyscy jak osły powtarzają o tym pociągu, a go nie będzie. Nawet jeśli wszystkie inne trudności pokonają, to i tak nie będzie taboru do obsługi połączenia. Żaden z lubuskich pojazdów nie ma, i na razie mieć homologacji nie będzie, to samo z niemieckimi pojazdami NEB- Linki z homologacją na oba kraje będą być może dopiero w 2017. A jak Arriva zaoferowała gotowe połączenie, na własnym taborze, to marszałek nie chciała...
2015-10-14 12:10:45 Autor: Stary-nowy
---.adsl.inetia.pl
nowy, bo Berlin ma gdzieś tą linię do Polski... Oni wolą budować na zachód. Polska to dla nich trzeci świat i to jest powód. Do Berlina musiałoby zajechać Pendolino, to może wtedy cośby ruszyło.
2015-10-14 13:11:21 Autor: ep40
---.19.18.234
Skoro Berlin-Poznań uwalili to nie wiem na co oni liczą
2015-10-14 16:47:31 Autor: Gillotyne
---.centertel.pl
Jak znam życie, to może wraz z marcową korektą zamknięciową może coś ruszy. Ogólnie dobry pomysł. Wydaje się, że z połączeniami przygranicznymi do Niemiec powinno być lepiej także ze Szczecina. Podczas spotkania na szczycie w sprawie budowy drugiego toru i drutu sam dr Grube zaskoczył wszystkich wyrazistością swoich deklaracji. A to łebski gość. Nawet władze landów nie kryły zaskoczenia. Pożyjemy zobaczymy.
2015-10-14 19:07:43 Autor: ludek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na Arrivę bym nie liczył i Toruń - Berlin pozostanie na papierze. To, że sobie zamówili trasę w PLK nie oznacza, że taki pociąg pojedzie. Prędzej ruszy pociąg PR/NEB, tylko że obaj przewoźnicy czekają na dopuszczenia taboru z Pesy. Zarówno Linki dla NEBu jak i te dla Lubuskiego mają dostać papiery pod koniec 2015 roku. Pytanie, co w tej sprawie powie Pesa w grudniu?
2015-10-15 00:02:00 Autor: dax
---.dynamic.mm.pl
ARRIVA już nie pojedzie w nowym rozkładzie,polaczenie zostało skasowane
2015-10-16 13:03:06 Autor: Mieszkaniec powiatu gorzowskiego
---.play-internet.pl
Gorzów to wieś koło Oświęcimia. Stolica naszego powiatu nazywa się Gorzów Wielkopolski. Powtarzam: Gorzów WIEL-KO-POL-SKI. I proszę to uszanować, Droga Redakcjo, nadając tytuł artykułu.
2015-10-16 15:39:23 Autor: Griunt
---.static.chello.pl
To połączenie może okazać się sukcesem, a jak obsluguje je PR to bilety beda na pewno tanie wiec klienci tez sie znajda.
2015-10-20 12:21:38 Autor: Batman
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyżby zdrada? Miało być połączenie z Torunia. Sami będą uruchamiać połączenie? Wiedziałem, że w tym lubuskiem sami zdrajcy! Ino strzelać!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5