NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

PKP SA rozbiorą linie 331 i 338

| Witold Urbanowicz 03.12.2017 218

PKP SA rozbiorą linie 331 i 338
Odcinek linii 331 Czernica - Borówfot. MOs810, lic. CC BY-SA 3.0 Wikimedia commons
PKP SA poszukują firmy, która rozbierze linię kolejową nr 338 i odcinek linii nr 331, znajdujące się w województwie opolskim i dolnośląskim i mających status linii przeznaczonych do likwidacji. Tory od ponad dwóch dekad pozostają wyłączone z użytkowania.
Niedawno PKP SA prowadziły przetarg na rozbiórkę nieczynnych linii 331 i 338. Linia nr 331, znajdująca się w województwie dolnośląskimm prowadzi do Jaworu do Roztoki. Odcinek Borów – Roztoka jest nieprzejezdny. Jak informują PKP SA, linia na tym odcinku jest nieczynna od 1991 r.

Zlikwidowany zostanie odcinek km 10,920-13,762, z zachowaniem toru dojazdowego do ładowni Borów. – Do rozbiórki przeznaczone są tory i akcesoria montażowe. Przejęciem gruntów pod linią zainteresowana jest Gmina Dobromierz – informuje Aleksandra Grzelak z biura prasowego PKP SA.

Druga linia 338 w województwie opolskim łączy Fosowskie i Dobrodzień. – Ruch pasażerski został zawieszony w 1991 r., a ruch towarowy w 1992 r. – informuje Grzelak. Rozebrane zostaną tory i akcesoria montażowe na odcinkach km 0,900 do km 11,240. – Obecnie trwają uzgodnienia z samorządami dotyczące ewentualnego przekazania gruntów – zaznacza Aleksandra Grzelak.

Zadaniem wyłanianej firmy będzie rozebranie we własnym zakresie infrastruktury kolejowej. W sumie planuje się pozyskanie blisko 500 ton złomu żelaza i miedzi.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Dolnośląskie (459)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Dolnośląskie (459)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5